Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 20:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej :)

Jeg og en ven har købt svampe på nettet

Vi har modtaget "Psilocybe Cubensis - Colombian".

I en mail skriver de:
1-2 grams for a mild trip
2-3 grams for a regular trip
3-6 grams for an intense trip

Det undrer mig bare, at 1-2g skulle være "mild". Vi har ikke prøvet det før, men jeg har læst andetsteds, at 1g er en normal dosis, også for de relativt erfarne.

Hvad er jeres erfaring med Colombian? Hvor mange gram vil I mene, at vi skal lægge ud med?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Til en førstegangstripper ville jeg anbefale en dosis omkring 1-1½ gram.

Medlem
Brugeravatar

jeg vil sige 1½ passer fint som førstegangs bruger :) .. har i styr på set & settings ? :)

Medlem
Brugeravatar

Har brugt meget tid på at læse om psilocybinens virkning. Derfor var det også 1g, som jeg regnede med ville være fornuftligt for en nybegynder. :)

Set/setting: Om et par dage i hans lejlighed ved eftermidagstid. Han har også en lille have.

De svampe vi har købt fra hjemmesiden er i pulverform (og vist nok med banansmag :shock: ).
Det er måske årsagen til, at deres doser er anderledes, end hvad man bliver vejledt om andre steder?
Eftersom der er smagsstof i, indeholder det selvsagt en lavere procent psilocybin end hvis det havde været 100% ren tørret cubensis.

Og efter hjemmesidens vejledning, så er det måske bedre at vi tager 2-2,5g? (Vi går efter et "regular trip", ikke "mild")

Har I erfaringer med dette pulverhalløj?

Tak for svar. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som noget værre stads, I har købt. Føj. Og nej, hold jer til de 1-1½ gram svampepulver. Smagsstoffer kan tilsættes i meget små mængder og stadig smage igennem.

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil ikke anbefale at i tager over 2g førstegang, selvom om i kunne klare det :) så er det bedre at tage 1½ og hvis det ikke er nok så kan man redosere inden for en time, men helst ikke over :)

Og mht til pulver er de svampe sikkert bare knust/ grinded .. noget jeg også selv næsten altid gør :) jeg syntes det er lidt nemmere for maven at arbejde med og trippet føles for mig også mere smooth.. men om der er hold i det eller om det er indbildning ved jeg ikke hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Du kan ikke uploade et billed af dette pulver vel ? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, det ville være interessant! Jeg kan ikke lade være med at tænke på om de (eller nogle andre med lignende produkter) kunne modstå fristelsen fra at blande nogle psilocybinlignende tryptaminer i sammen med noget inaktivt materiale. Det ville faktisk af denne grund være ærgeligt hvis dette blev en ny trend, svampe er en af de får ting der ellers er besværlige at cutte.

Medlem

Dopeman, skriv gerne senere hvor meget I endte med at tage, og hvordan effekten var (jeg kender en der nok har købt fra samme sælger, lyder det til).

Medlem
Brugeravatar

Tak, skal nok følge op med billeder og triprapport. :)

Er det i øvrigt jeres erfaring, at man kan vende et eventuelt dårligt trip til et godt trip, ved at tage lidt coke??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg ved ikke om det kan vende trippet, men en af mine kammerater tog engang noget coke imens vi peakede og han sagde det var en meget behagelig oplevelse. Han kunne ikke rigtig beskrive det, men hvem kan beskrive et svampetrip?! :)
I hvert fald gjorde det hans trip bedre, i hans øjne. Men det var ikke planlagt på nogen måder, hans roomie kom hjem for at gøre sig klar til at tage i byen og han havde det på sig.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Okay, jeg har ingen planer om at mixe min oplevelse med svampene med nogen som helst substanser.

Men jeg har en ven, som har fået det psykisk ELENDIGT ved hvert eneste af hans forsøg med cannabis (vist nok noget forvirring/angst/paranoia). Han har dog gode erfaringer med keta, coke og ecstacy.

Han er derfor lidt bekymret for at prøve svampe.

Han vil derfor gerne have noget coke parat, da han er overbevist om, at det vil kunne skyde ham ud af et eventuelt dårligt trip. Udfra triprapporter forskellige steder på nettet, kan jeg læse, at nogle har fået neutraliseret svampenes effekt, mens andre har forstærket oplevelsen. Det er måske bare roulette.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var da den mest idiotiske ide, jeg længe har hørt. Hvis du har det dårligt på svampe, skal du bestemt ikke tage coke. Det virker helt uigennemtænkt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det bedste man kan gøre ved et badtrip er at gøre ens setting så god som muligt og så vente det ud... Er det helt af helvedes til kan man tage et benzodiazepin såsom oxazepam, det har ikke den helt lange halveringstid og lammer ikke på samme måde som andre benzoer, men gør at man kan håndtere tankerne/følelserne uden alt for meget angst. Andre benzoer kan sikkert også bruges, men har fået anbefalet denne her engang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
jeg har engang taget coke under påvirkning af svampe, og det spolerede fuldstændigt min dejlige aften. fra at alt var dejligt, varmt, behageligt og svampet ble det vendt til noget koldt, kynisk og meget "coket"... føj for den. så min erfaring sige: ja, tag noget coke hvis du vil ud af det...

Medlem

Nu kender jeg den vendor trådstarter snakker om. Til jer som er interesserede i det her pulver, kan jeg informere, at det bare er pulveriserede svampe tilsat noget naturligt frugtpulver af en art. Jeg mener det havde noget med transport/sikkerhed at gøre, da de kan sende dem i små, flade poser som de af og til brander "sports supplement" :lol: Jeg har trippet på svampene et par gange efter jeg skrev frem og tilbage med en fra siden, og de er the real deal

De egner sig utrolig godt til at lave en rigtig ulækker, ikke særligt velsmagende the. Og så er det svært at veje dem, da frugtpulveret også vejer en del gram (skriv til dem for at få præcis vægt) - du skal nok nærmere dele pulveret op i bunker. Men det er altså almindelige cubensis, og har givet mig nogle af mine bedste trips

1,5 g har været perfekt for mig

Medlem
Brugeravatar

Så fik vi prøvet det.

Vi modtog 2 pakker med 12 gram pulver i hver.

Det undrede os at der ikke var 2,5 gram i hver, som vi havde bestilt fra hjemmesiden.
Hjemmesiden har dog livesupport, så vi skrev og spurgte om det var en fejl, at vi havde modtaget så meget.
Vi fik så at vide, at det var smagsstoffer og "filling" som var årsagen til den større mængde. Hver pakke skulle stadig svare til omkring 2,5 gram Colombian-svampe.

Vi lagde ud med at spise halvdelen af hver pakke, omkring 6 gram (størstedelen var jo filling og smag), ved at hælde pulveret i et glas og blande det med lidt vand. Derefter tyggede vi på det i 3-5 minutter og slugte det.

Der gik en halv times tid, og vi begyndte at blive lidt småtrætte og sløve i kroppen. Der skete dog ikke det vilde, så en time efter spiste vi de sidste 6 gram hver.

Derefter oplevede vi forskellige lette visuals, fx blev prikkerne på en køkkenbordsplade levende og bevægede sig rundt, mens streger på vægge og loft delte sig og var svære at fokusere på. Vores åndedræt blev meget tungt, og vi kunne tydeligt høre hinanden trække vejret, som om vi var forpustede. God fornemmelse i kroppen. Senere på aftenen da effekten var væk, følte jeg mig træt, men ikke rigtig søvnig, og faldt heller ikke i søvn så hurtigt den nat.

Alt i alt en fin aften. Vi skulle dog nok have fyret det hele ned på én gang, men vi ville selvfølgelig helst tage det stille og roligt og være på den sikre side.

Næste gang skaffer vi forhåbentligt noget dansk Spids Nøgenhat. Det ser jeg frem til. :)

Billede
Billede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Real deal min bare røv, det ville jeg ikke turde at indtage.

Medlem
Brugeravatar

Det der "pulver" ville jeg sgu heller ikke røre med en ildtang. Uanset hvad en eller anden shady vendor skriver kan det være fyldt alt muligt lort i. Er I bare ligeglade med hvad i fylder jer med eller hva.

Medlem
Brugeravatar

Det der "pulver" ville jeg sgu heller ikke røre med en ildtang. Uanset hvad en eller anden shady vendor skriver kan det være fyldt alt muligt lort i. Er I bare ligeglade med hvad i fylder jer med eller hva.

Man må jo ikke linke til hjemmesiden her på Psychedelia, men man kan købe en "Pink Amsterdam Gotic Cap" derinde. Søg på Google.

Grunden til at jeg havde tillid til hjemmesiden, var at jeg havde fået siden anbefalet. Man kan se folks positive kommentarer på siden. Hjemmesiden har også over 11.000 likes på facebook, det virkede derfor sikkert. Men du har da ret i, at man ikke kan vide det 100%.

Jeg kan ikke sammenligne med rene svampe, for det har jeg ikke prøvet endnu.

Effekten levede dog op til det, som man kan læse om rusen på nettet. Det eneste jeg synes var lidt mærkeligt, og som jeg ikke har læst om på nettet, var den meget tunge vejrtrækning vi oplevede, er det normalt ved indtagelse af svampe?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]