Dav derude, vil lige starte med at præsenterer mig siden det er min første post på siden.
Bruger navnet giver jo lidt sig selv, deruderover er det vel nævneværdigt at informerer om at jeg er 20 år gammel og er mildt til medium erfaren med psykedeliér, primært bestående i LSD, 25i, Psilocybin svampe, svage natskygger og hashish. Er uddannet i biologi på gymnasialt B niveau og kemi A niveau .
Håber det bliver et godt ophold på siden, og af hvad jeg har kunnet læse på siden, når den har været brugt som reference gennem tiden, er her som oftest ført en god sober tone, og meget konstruktive indlæg.
Vil sådanset bare dele en lille erfaring jeg gjorde mig idag, siden jeg ikke har kunnet finde nogle trip rapports omkring at indtage Amanita Muscaria / Rød fluesvamp rå.
Er klar over at svampen ikke falder ind under kategorien psilocybin, så beklager meget og undskylder til Mods/Admins hvis jeg har fejl placeret indlægget.
Tog idag en tur i skoven for at samle diverse svampe, primært Sort trompet da de små bæster virkelig er begyndt at komme op nu, og de smager så umiskendeligt godt på en leverpostej mad. Dog med en mindre bagtanke om evt. At få eksperimenteret med den røde djævel, hvilket er en tanke som jeg har leget med i noget tid.
Går udfra folk er familiære med de aktive stoffer, og hvordan de kemiske processer udarter sig under tørring af svampen. Hvis ikke kræver det blot en hurtig google søgning så er ikke noget jeg vil gå i detaljer med.
Har tænkt mig at lave en serie af erfaringer med svampen, så mente at det bedste var at prøve sig frem fra et beskedent uprocesseret udgangspunkt.
Men nu til selve historien. Efter et par timer imellem træer og fuglefløjt (Kl. ca. 14:00 ) fandt jeg et pragt eksemplar af overnævnte svamp. En stor kál på 83 gram (Med lameller), i den lidt mere modne ende af spektret. Fandt en lysning, slog mig ned, vaskede svampen godt og grundigt i koldt vand, og skar lameller fra, primært for at mindske mængden af materie i maven, og for at checke for små kryb og kravl. Denne var dog ikke orme ædt og fandt ingen snyltere, (Og skulle der være et par stykker så pyt, har mere eller mindre levet af dem på diverse overlevelses ture).
Well, indtog svampen rå, skyllet ned med godt og vel en halv liter vand. Efter en 20 minutters tid følte jeg mig en smule døsig og tog en morfar på godt og vel en time. Da jeg vågnede havde jeg en smule kvalme som jeg havde kunne læse mig til var meget normalt, så stak to fingre i halsen for at få det værste overstået. Tog ca. 2 minutter med at få krapylet op. Bør bemærkes at det var en meget syrlig og mindre smertefuld opkast (være end alkohol opkast men ikke nær så slemt som reél feber opkast). Efter det var det smooth sailing for resten af dagen. Oplevede ikke mere kvalme efter disse to minutter og havde det ganske fortrinligt.
Gik rundt i ca. En time, hvor jeg havde en mindre smiler på og var generelt godt opstemt, men har formentlig bare været placebo come up. omkring 2½ mærket begyndte de rigtige effekter at kunne mærkes, let eufori, virkeligheds forskydning, og ændret tidsopfattelse.
Peaket kom omkring de 4 timer inde, og alt i alt et ganske udmærket trip, omend ikke så kraftigt (Kan tilskrives den lave dosis og mangel på tilberedning). Det bør bemærkes at ingen "Rigtige" visuals var tilstede.
Come downet var stille og roligt, og var mere eller mindre "eased out" omkring kl 21.
Var under hele trippet i stand til at kommunikerer med andre mennesker uden at være negativt påvirket. Kort efter peaket tog jeg bla. med min mor ud at handle og havde en ganske underholdende tur i Fakta.
Har alt i alt været en god oplevelse, men vil dog ikke eksperimentere mere med den rå svamp da der er en reél sikkerheds risiko, specielt når den ikke er tilberedt. Vil deraf heller ikke opfordre nogen til at prøve denne skønhed rå, men skulle der være nogen der har bestemt sig for at gøre så, ville jeg da lige påpege at mit førstehåndsindtryk var ganske positivt.
Igen bør det påpeges at det lyder til at folk har meget forskellige oplevelser med denne svamp, og nogen har en særdeles dårlig oplevelse med den, så vær varsom.
Vil arbejde videre med ovntørrede eksemplarer og té opskriften, som der anbefales i diverse kilder. Mit umiddelbare indtryk er at der er gode muligheder med denne svamp hvis den behandles med den rigtige mænge respekt. Men vi får se.
Det var så det første indlæg. Over and out.