Skal vi nu i gang med det her igen.
Ca. en gang hvert halve år bryder du sammen, under forskellige alias, og Psychedelia er pludseligt grunden til alt skidt i verden. Det er fanme tragikomisk.
Søg dog noget hjælp, professionelt hjælp!
Det var da nogle af påstande at komme med.... mon du kan begrunde dem eller er du kun til beskyldninger og nedgørelse af folk du ikke kan lide?
Og ja jeg bryder sammen hver vinter... det hedder proff vinterdepri, det behøver jeg ikke hjælp til, det sker af sig selv.... især hvis man søger hjælp herinde... og ja det er ret tragisk og ikke ret komisk... kun komisk for folk uden empati og sådan nogle som dig der bruger folks sygdom imod en og gør det til dårlige mennesker at man er kronisk syg..
Det gør mig hverken dum eller til et dårligt menneske som du prøver at få det til at fremstå her.
Sådan som det ser ud så behøver du hjælp så du ikke mobber folk som er sårbare i deres psyke i forvejen.... hvad kalder man dem som sparker til en som ligger nede.... og beder om nåde...? sådan en som dig.... flot gjort... du er da nok et godt menneske hv`?
Hvad med dig... Du tør ikke engang at skrive hvem du er.... er det grundet alle de grimme ting du skriver til folk som beder om hjælp.... Det er ikke nemt at få proff hjælp... det kræver penge og det har jeg ikke råd til, på samme måde som så mange andre syge folk her i landet....
Er du krimenelll siden du ikke ved hvad penge er for noget? og du gemmer dig bag et nick og ikke tør at sige hvem du er... eller er du bare skitzo med dårlige manere?*
Hvilken verden lever du i siden du tror det er så nemt at få proff hjælp?
Din egen måske... for det er ikke virkeligheden....
Hvordan får du dig til at sige sådan til folk...?
Jeg har ikke givet siden her skylden for noget... jeg har fortalt min mening om at denne side ikke er til hjælp for nogen andre end de krimenelle der sidder herinde og den er farlig for folk som mig der er syge... for man bliver hånet og nedgjort.... Sparket til og så videre... Jeg siger bare at den ikke hjalp mig og kun forværrede min situation ved at følge de råd jeg fik herinde....
Vi??? Du behøver ikke at blande dig for du har åbenbart kun en mening om mig... og det er siden vi snakker om.... Stakkels menneske.... Er du syg på den dårlige måde siden du fik det til at handle om os... for skrev abselut ikke til dig.... så vi er for meget sagt...
Jeg aner jo ikke hvem du er.... du gemmer dig og tør ikke engang at stå ved hvad du siger.... måske derfor du er så grim....
Tænk at admin lader sådna noget stå... sørgeligt at mobnin er sådan tilladt herinde