Det er i hvert fald ren teori at du mener at det er endogent DMT man påvirkes af når en MAO-hæmmer indtages alene

Så vidt jeg ved er det ikke noget der kan underbygges med fakta, endnu i hvert fald..
Derfor burde det præsenteres som teori, som det nu en gang er.
ja men hvorfor er det så slem en teori at du ikke vil anse det som andet end en teori??
altså du konstantere jo selv at der er nogen andre ophobede ting oppe i din hjerne, som man frigiver..
det var nok ikke lige de ord du brugte...
men det var dine ord... hvilket i sig selv er en teori, men du tror ikke på dine egne teorier??
altså man behøver vel ikke at sprætte sin hjerne op, for at konstantere hvad der egentlig sker...
Ayahuasca fx... hvis jeg indtager rent nedkogt Banisteriopsis caapi... uden Mimosa hostilis brew...
så vil jeg også blive påvirket... og det har sin helt egen særprægede følelse...
men elementerne af oplevelsen som man oplever ved indtagelse af Mimosa hostilis,
er delvist også tilstedeværende... præcis som med Peganum harmala,
så man kan altså godt tillade sig at gå lidt yderligere end bare at teoretisere...
hvordan skulle man ellers blive påvirket som om man havde indtaget DMT, når man ikke har det?
man kan så komme frem til den konklusion at der er rent faktisk lavet studier
hvor man har fundet DMT tilstedeværende i hjernen.
så må man vel sige, at man går halvvejs: "jeg er ikke helt sikker, men faktaene påpeger at jeg har ret i mine teorier"
men ja det er da gætværk... men så må man konkludere at der er ikke kommet nogen bedre forklaring på hvorfor at man bliver påvirket som man har indtaget DMT. derfor delvis teori, og delvis fakta...