Skal lige rette noget i teksten; slyngede tallet 5 ud alt for hurtigt, eftersom at jeg bare kom med et skøn. Har lige talt det ordenligt efter og det er er nok 4 hvis at jeg husker rigtigt. Og skal lige siges at 0,8g er maks, normalt er det 0,3-0,4g.
Når det så er sagt kan jeg da godt se at det virker lidt voldsomt, men sagen er den, at jeg har købt det, og har tænkt mig at tage det på fredag, så må evt. pauser komme efter.
2-3 måneder synes jeg virker ekstremt længe? Det jeg normalt hører folk sige er, at der som en tommelfingerregel skal være ca. 1 måned mellem hver gang, men det kan da godt være at de er uvidende.
wEstzIde skrev:
Daym du tager nogen store doser son!!
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtmlEn normal oral dose MDMA er på 125 mg, plus/minus 25, afhængig af om du er stor eller lille.
De doser jeg nævnte, var også nasalt, ikke oralt. Og er en fyr på 70-72 kg, afhængig af om at jeg har været på toilet.

Går det under betegnelsen, normal?
Mvh. HrKnudsen
Får du ik de lede tømmermænd og søvnbesvær af så meget? Sidst jeg åd et halvt gram (fire redoseringer) fortrød jeg det gevaldigt! Havde det fucking ringe dagen efter. Normalt siger man aldrig over 200-250 mg på en aften. Dine serotonin lagre er tømte derefter, og dopamin vil i stedet blot blive frigivet, og tømmermændende samt hjerneskaderne vil stige

Mener der er en masse undersøgelser der peger på at ændringer i hjernen opstår efter en MDMA tur, men forsvinder igen efter
2 måneder. Hvis du tager det med kun fire ugers mellemrum vil magien helt sikkert også forsvinde forholdsvist hurtigt, og så har du alligevel slet ik lyst til at tage stoffet længere. Tag det fra en gammel MDMA rotte som mig, og de tusinde af andre der også har mistet magien på den måde.
Angående nasalt vs oralt, så er doserne for nasalt
mindre end for oralt, som erowid linket vidst også gerne skulle vise. Hvis du kun vejer omkring de 70 burde 125 mg blæse dig fuldstændigt i gulvet.
Er det brunt og sukkerlignende MDMA? Måske en acetone oprensning kunne gøre det mere potent.
Eller måske din tolerance allerede er steget? Noget der sker ekstremt hurtigt og til en ekstrem stor grad, på lige præcis MDMA.