Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 11:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

sunshine reagge skrev:
Tag noget amfetamin til en mundtlig eksamen og tag ooiater til en boglig;)

Shiiiat...

Junior medlem

kaffe virker fint for mig hvis man tager det på eksamensdagen fremfor aftenen før :)

der er nogen/mange der har held med adderall (ritalin alternativ mod adhd) som er ren amfetamin vidst... med det skulle du kunne koncentere dig mere end du nogensinde har gjort, selv om verdens kedeligste opgave/tekst har jeg hørt.

du skal nok ikke forvente mirakler,, selvom du doper med det nævnte har du nok stadig brug for lang tid til at forberede dig det vil så nok bare sidde bedre fast.

mange uni kurser tager nemt 25-30 timer pr uge pr stk (blot for at bestå, dog inkl undervisning) og man har typisk 2 pr 7-8. uge hvor jeg læser.

Junior medlem

:rocking: :peace: Jeg har taget en del Ritalin Uni, både som snif og injekceret det, og mener godt det kan bruges til at løse opgaver som eksamenslæsning, og i festligt lag. Det afhænger af hvor meget du tager. Som injekceret tager jeg 80mg pr gang, og der går altid mindst et døgn imellem, ellers mindskens det store sus du opnår her, og som er grunden til at tage det på denne måde. Suset er nøjagtig det samme som du opnår ved at skyde cocain, helt det samme, bare meget billigere. Ved at sniffe det opnår du en blanding af ampfeteminrus og cocainrus, og her er det muligt at lave opgaver og kunne koncenterere sig væsenlig bedre end hvis du er normal, men lige hvormeget du skal have er nok meget individuelt, men jeg vil sige mellem 15-40mg. Håber at nogen kan bruge disse oplysninger, smiler

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
:rocking: :peace: Jeg har taget en del Ritalin Uni, både som snif og injekceret det, og mener godt det kan bruges til at løse opgaver som eksamenslæsning, og i festligt lag. Det afhænger af hvor meget du tager. Som injekceret tager jeg 80mg pr gang, og der går altid mindst et døgn imellem, ellers mindskens det store sus du opnår her, og som er grunden til at tage det på denne måde. Suset er nøjagtig det samme som du opnår ved at skyde cocain, helt det samme, bare meget billigere. Ved at sniffe det opnår du en blanding af ampfeteminrus og cocainrus, og her er det muligt at lave opgaver og kunne koncenterere sig væsenlig bedre end hvis du er normal, men lige hvormeget du skal have er nok meget individuelt, men jeg vil sige mellem 15-40mg. Håber at nogen kan bruge disse oplysninger, smiler

Billede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
du skal holde op med injicere dine piller, det er ualmindeligt usundt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
du skal holde op med injicere dine piller, det er ualmindeligt usundt!

Bare rolig, han holder jo mindst 1 døgns pause i mellem hver gang!

Titel: Re:
Junior medlem

METH og du er kørende hele din eksamens tid igennem :D

Den her må jeg give min fulde støtte, lad nu bare vær med at ryg det stads!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
Jeg syntes der er mangel på bedre svar i denne tråd, så jeg vil forsøge at introducere et par ting:

Basis kosttilskud:
    Aniracetam
    Oxiracetam
    CDP Choline eller Alpha GPC (99% purity at foretrække)
    Omega 3 Fiskeolie/Levertran

Du kan skylle alle 3 ned i et stort glas kakaomælk med fed mælk (sød/let), med en passende mængde kakaopulver går det nemt ned. For den mest optimale virkning og en ekstra gavnlig effekt vil jeg foreslå at du køber noget billigt levertran/fiskeolie/DHA og drikker/spiser lige inden (f.eks. LifeExtension - Super Omega-3 - 5 stjerne IFOS star rating) - Dette vil sikre en optimal optagelse af Aniracetam, som er fedtopløseligt.
Dosering: Aniracetam (500mg), Oxiracetam (800mg), (Choline/GPC 250mg-500mg)

De første virkninger jeg fik på ovennævnte stack var at jeg fik nedsat min trang til bl.a. koffein, hvilket jeg ser som en yderst positiv effekt. Aniracetam og Oxiracetam er en videreudvikling af det noget ældre Piracetam og er kendt for at forbedre hukommelsen, koncentration.

Huskereglen er her at hvis du får hovedpine så tager du ekstra Choline. Acetylcholine er et grundlag for at racetam'erne virker.

Energi:
    Sulbutiamine
    L-Theanine

^ Disse skal helst bestilles med nogle størrelse 000 kapsler (500mg) ellers får du det aldrig ned (Smagen er forfærdelig).
Dosering: 200mg ca. +/-

Udover det kan:
    L-Tyrosine
    Creatine (Monohydrate anbefalet)
    Acetyl-L-Carnitine (ALCAR)

Aldrig skade nogen, og de mixer godt med ovennævnte kakaodrik - desuden er alle ovennævte vitaminer og kosttilskud forholdvis billige selv i store mængder på ebay.dk/amazon.co.uk så bare kom igang - og husk kapsler, 0.001 digitalvægt, som du kan få samme sted (ebay) til nærmest ingen penge.

Hvad med Pramiracetam?
Jeg kan ikke just anbefale Pramiracetam - effekten opvejer bare ikke smagen (og virkningen) overhovedet - så hellere Ani og Oxi (Prisen er through the roof for Prami i forhold til Ani/Oxi).

Hvorfor Kratom ?
Kratom er skide godt til at slå en rastløshed/"for meget kaffe" og andre spændinger ud af kroppen (men desværre ulovligt i DK, dog temmelig nemt at finde online). At købe pulver-kratom eller friske blade er helt fint til en starter - du vil kun forøge din tolerance ekstremt med ekstrakt - og en alm. dæmper på situationen er Kratom et fint middel at have på lager. HUSK: Mælk+sukker i din Kratom-te. Mælken gemmer de bitre stoffer væk (lidt som mælk gør i grøn the), og sukkeren får det bare til at smage bedre. Pas på med at drikke kopper lige efter hinanden uden at have tal på og kombinere med f.eks. hash/skunk - jeg har brækket mig mindst 1 gang fordi virkningen bliver for stærk.

Andre nootropics:
Adrafinil/Modafinil er simpelthen for stærke stoffer, som der er selv store drug-gurus der har stor respekt for ... Mest af alt hjælper det på manglende søvn, så sørg bare for at få normal søvn. Phenibut lyder somom det også er særdeles stærkt og aldrig kunne anbefales i en alm. stack af nootropics, men jeg ser ikke ned på nogen af delene - de hører bare ikke til i alm. rådgivning da det er meget stærke stoffer ...

Træthed/Fatigue:
Hvis ovennævnte ikke virker efter hensigten (og motion i forvejen ikke er en del af din hverdag) så er der ingen anden udvej end at begynde at motionere.

For at begynde på noget der er nemt at overkomme foreslår jeg noget lign.

5 minutters løb i så langsomt tempo, som du kan få dig selv til at løbe. Det kan selv de fleste rygere og slapsvanse klare. For at gøre arbejdet for dine lunger nemmere kan du med fordel tygge pebermynte/menthol-tyggegummi eller andre pastiller med højt menthol/pebermynte indhold. Efter et par dage vil du føle dig ekstremt genfornyet med energi.

Senest rettet af dezza 15 okt 2013 19:33, rettet i alt 7 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
efedrin øger også koncentrationen

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Skide godt indlæg Dezza! Jeg har kun erfaring med piracetam + choline og en smule med hydergine. Jeg vil helt sikkert prøve en af de to andre tam'er du nævner næste gang.

Har du erfaring med hydergine?

Med ting der er så subtile i deres virkning, plejer jeg gerne at gå all in, ved at supplere med ekstra præparater. Når vi taler "bliv-klog-narko" forsøg, har jeg f.eks. også taget ginseng + ginkgo biloba. Hvad tænker du.. Er det overkill, problematisk eller giver det fin mening?

Medlem
Brugeravatar

Skide godt indlæg Dezza! Jeg har kun erfaring med piracetam + choline og en smule med hydergine. Jeg vil helt sikkert prøve en af de to andre tam'er du nævner næste gang.

Har du erfaring med hydergine?

Med ting der er så subtile i deres virkning, plejer jeg gerne at gå all in, ved at supplere med ekstra præparater. Når vi taler "bliv-klog-narko" forsøg, har jeg f.eks. også taget ginseng + ginkgo biloba. Hvad tænker du.. Er det overkill, problematisk eller giver det fin mening?

Hydergine er der mange der sortere fra - og jeg har ikke prøvet det selv, men jeg har prøvet Noopept til sammenligning og det virkede bare for lidt virkning (og for meget syntetisk smag) til at det er værd at koble på en daglig dosis. For det meste er der god info fra andre at hente på f.eks: http://www.longecity.org/forum/topic/54 ... ne-for-me/ og selvom LSD er et af de gode ting Dr. Hoffman har fundet frem til så er Hydergine måske bare ikke et vidundermiddel ...

En anden erowid bruger skriver som konklusion:
Citat:
Much more experimentation has to be done with these substances before we can categorize them as either nootropics or snake oil.

Du har nok meget ret i at for folk som os der kommer direkte fra stimulanserne, så vil vi bare gerne have den mest effektive cocktail-effekt hurtigst muligt - Desværre er der måske bare en del mere research at gøre sig i vitaminer, supplementer, og nootropics - netop fordi mange af de ting vi tager til at forbedre os ikke nødvendigvis giver en mærkbar effekt, og nok heller ikke er målbare fra den ene dag til den anden - mest mest betydeligt af alt, fordi vi alle reagere forskelligt på forskellige ting. F.eks. er der nogle nootropics der sløver ved højere doser f.eks. Phenibut, der er nogle der virker imod angst, og andre ting. Jeg forestiller mig at der er en svag sammenligning imellem om man f.eks. er til "uppers" og "downers" altså opkvikkende eller søvndyssende/bedøvende stimulanser - og derved om man foretrækker det ene supplement for det andet, fordi man har en form for egen opfattelse af hvad der er velbefindende.

Der er jo også diverse "Vasolidators", som nootropiske supplementer dvs:
Citat:
Vasodilators are medicines that act directly on muscles in blood vessel walls to make blood vessels widen (dilate).

Så man kan ikke ideelt anbefale de samme doser og de samme midler til de samme personer, ligesom sammenligningen på velbefindende mellem foretrukne "downers" og "uppers" når vi snakker stimulanser.

Netop lige præcis Ginkho Bilopa, Ginseng, Ingefær (Galanga), Perikum, Baldrian, Bacopa, Ashawaganda, Omega 3, Aloe Vera, er der nok ikke specielt god grund til at være på vagt overfor - derimod eksperimentale ting ligesom Unifram, Sunifram, Colouracetam, Nefiracetam, Phenylpiracetam, vil jeg måske ikke være den første til at bestille i bulk - men ser gerne til på side-linjen 8)

Senest rettet af dezza 08 okt 2013 18:42, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Piracetam var for mig det ultimative study drug. Kunne sidde og læse 10 timer uafbrudt på det.
Ellers er koffein også rætti' godt. Drikker altid en kop kaffe inden en mundtlig eksamen. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ashwagandha havde jeg da helt glemt! Den husker jeg at have fået god effekt af for en del år siden.. Det får mig også til at tænke på Rosenrod/Rhodiola. Nok et af de mest effektive tilskud jeg har brugt tror jeg. Det var min oplevelse dengang i hvert fald. Tror snart jeg forsøger mig med en ny "kur" ;-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
i 1980er blev der forsket en del i smartpills. Bl.a. blev 2C-D undersøgt en del af både ph-d studerende og professorer, som et muligt drug man kunne bruge i smartpills.

Du kan læse mere om det her:

http://www.erowid.org/chemicals/2cd/2cd ... lls1.shtml

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kreatin til at øge koncentrationen? Cmon, og lad endelig være med at anbefale ethyl ester udgaven den virker endnu dårligere end monohydrat udgaven og er dyrere

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Kreatin til at øge koncentrationen? Cmon, og lad endelig være med at anbefale ethyl ester udgaven den virker endnu dårligere end monohydrat udgaven og er dyrere

Har rettet indlægget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]