Jeg ryger for det meste tirsdag og onsdag når jeg er ude med kammeraterne, vi mødes enten 19.00 eller 20.00, og ryger et par pinde og 1½ time, og så hjem og se et afsnit af en serie, og i seng. Så sover jeg godt fra en 23.00 tiden til en 06:15 hvor jeg skal op.
Så en gang imellem når jeg er med ude om fredagen, ryger jeg mig riiiiigtig god skæv inden mutti kommer hjem fra arbejde, og så på hovedet i seng!
Hverken ryger eller drikker dagen før jeg skal på arbejde, eller drikker dagen før en skoledag. Sådan har jeg kørt de sidste par måneder, men nu stopper jeg indtil ihvertfald d. 13. november, rød min sidste pind i onsdags, og jeg gør det kun fordi jeg skal opereres på fredag, og vil gerne holde mig clean både med smøger og weed indtil da, så jeg ikke laver samme nummer som sidste gang, og knækker mig på grund af morfinen, da jeg havde røget 5 dage i streg inden jeg skulle opereres

(tror ihvertfald det var derfor, rather safe than sorry!) og så må jeg ikke sidde ned i 12 dage efterfølgende, og holder mig hjemme i den periode, da jeg ikke ved om jeg skal tage forskellige smertestillende medicin. Vil ALDRIG blande piller (om det så bare er noget så "harmløst" som panodil) med weed eller alkohol! Tør det simpelthen ikke.
Vidste forresten ikke jeg skulle opereres sidste gang, før dagen før, havde haft smerter siden mandag i den uge, røg mandag til torsdag aften for at slippe af med smerterne, og fredag fordi jeg var oppe og køre over operationen næste dag, og også lidt bange, så det var for at dulme smerterne og falde til ro. Fandt ud af det var dumt, hence jeg stopper i en lille måned