Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Og indlægget her forklarer i sig selv hvorfor det ikke kan anbefales!

flere douchebags ?

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
jo mindre i blodet jo dårligere.

det værste er at sove 8 timer og slet ik være skæv når man vågner.

jeg ser det som en vigtig vitamin, som man bør indtage i så stort et omfang som muligt, jo mindre man forsøger at indtage jo værre.

den gang i starten for mange år siden der, der havde jeg nogle af de tanker i har, efter jeg gav slip og fyrede op max hverdag, har jeg ikke tænkt over noget af dette eller oplevet problemer, husk på enten så bruger man på bestemte tidspunkter, eller hele tiden, se det lidt som når du får medicin hos lægen, er det kronisk eller midlertidigt? hvis du får medicin fra lægen og du skal tage det hver dag, så er det fordi der opstår bivirkninger ved, at svæve mellem at bruge det lidt og meget, men alligevel ikke hele tiden, det er det samme i oplever her.

SMOKE WEED EVERYDAY!

HAHAHAHAHA!
Good 1

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Du er så dejlig, Smurf.

Medlem
Brugeravatar

Og indlægget her forklarer i sig selv hvorfor det ikke kan anbefales!

flere douchebags ?

Yep! Fik en god griner af Frugthats kommentar.

og de svære slipper fri.

Medlem
Brugeravatar

jeg ser det som en vigtig vitamin, som man bør indtage i så stort et omfang som muligt, jo mindre man forsøger at indtage jo værre.

den gang i starten for mange år siden der, der havde jeg nogle af de tanker i har, efter jeg gav slip og fyrede op max hverdag, har jeg ikke tænkt over noget af dette eller oplevet problemer, husk på enten så bruger man på bestemte tidspunkter, eller hele tiden, se det lidt som når du får medicin hos lægen, er det kronisk eller midlertidigt? hvis du får medicin fra lægen og du skal tage det hver dag, så er det fordi der opstår bivirkninger ved, at svæve mellem at bruge det lidt og meget, men alligevel ikke hele tiden, det er det samme i oplever her.

SMOKE WEED EVERYDAY!

Haha hvor grinern lige præcis :peace:

Dedikeret medlem

hej SC.. jeg ryger (som smurf) hver dag!! konstant! så er "problemet" med at få det hele til at gå op i en højere enhed nœrmest ikke eksisterende.. dvs min familie (nu) accepterer at jeg nyder at indtage cannabis! så det skal ikk skjules og alt hvad der hører med til det ræs..
@smurf GO STIL!

Medlem

SMOKE WEED EVERYDAY!

Et vigtigt vitamin.. Lol. En narkoman skal have sit stof for at være i balance, det har du ret i

Junior medlem

For mig at se, så er det svært at kombinere "en normal hverdag" og hashrygning. Jeg røg hver dag i halvandet års tid, og selvom jeg gennemførte 1. år af en videregående uddannelse, så var der også mange negative følger. Det kan være økonomiske, sociale, personlige og psykiske.

F. eks var jeg ikke super god til at få vasket tøj, gjort rent, gå i bad(!!!) og ordne praktiske ting. Hashen gjorde mig sgu doven.
Jeg har mødt mange hashere, og haft mange gode venner, der røg lige så meget som mig. Jeg tror kun jeg har kendt 2-3 stykker, hvis liv ikke blev fucked up af hashen i det lange løb.

Intet stof er godt at tage hver dag. Alt med måde, og hvor cool er det at være afhængig af noget?

Junior medlem
Brugeravatar

Altid sig til jer selv kun i weekenden jeg ved det kan være svært men det har hjulpet mig MEGET.

Og motion hjælper meget, som sagt før så er gå ture geniale. bare lad vær med at gå for langt, har faret vild i min koger før ^^

Medlem
Brugeravatar

Jeg ryger for det meste tirsdag og onsdag når jeg er ude med kammeraterne, vi mødes enten 19.00 eller 20.00, og ryger et par pinde og 1½ time, og så hjem og se et afsnit af en serie, og i seng. Så sover jeg godt fra en 23.00 tiden til en 06:15 hvor jeg skal op.

Så en gang imellem når jeg er med ude om fredagen, ryger jeg mig riiiiigtig god skæv inden mutti kommer hjem fra arbejde, og så på hovedet i seng!

Hverken ryger eller drikker dagen før jeg skal på arbejde, eller drikker dagen før en skoledag. Sådan har jeg kørt de sidste par måneder, men nu stopper jeg indtil ihvertfald d. 13. november, rød min sidste pind i onsdags, og jeg gør det kun fordi jeg skal opereres på fredag, og vil gerne holde mig clean både med smøger og weed indtil da, så jeg ikke laver samme nummer som sidste gang, og knækker mig på grund af morfinen, da jeg havde røget 5 dage i streg inden jeg skulle opereres :roll: (tror ihvertfald det var derfor, rather safe than sorry!) og så må jeg ikke sidde ned i 12 dage efterfølgende, og holder mig hjemme i den periode, da jeg ikke ved om jeg skal tage forskellige smertestillende medicin. Vil ALDRIG blande piller (om det så bare er noget så "harmløst" som panodil) med weed eller alkohol! Tør det simpelthen ikke.

Vidste forresten ikke jeg skulle opereres sidste gang, før dagen før, havde haft smerter siden mandag i den uge, røg mandag til torsdag aften for at slippe af med smerterne, og fredag fordi jeg var oppe og køre over operationen næste dag, og også lidt bange, så det var for at dulme smerterne og falde til ro. Fandt ud af det var dumt, hence jeg stopper i en lille måned

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
^THC overbelaster ikke din krop fysisk, så du kan sagtens æde panodiler og andet lortemedicin, mens du er skæv. Jeg tror heller ikke, at det er pga. cannabissen, du kastede op. Rigtig mange mennesker kaster op, når de får morfin, og næste gang skal du bare spørge en sygeplejeske eller læge, om du ikke kan få noget kvalmestillende.

Men et rygestop er jo altid positivt, så hold du bare fast i det :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mit hashforbrug har været meget svingende gennem tiden - røg i mange år bong fra morgen til aften....

Men den dag idag, ryger jeg en joint eller to, om aftenen, når arbejdsdagen, indkøb, børn, madlavning og alt det daglige er overstået... Morgenfede er et no-go!

Dedikeret medlem

Har prøvet diverse strategier for at kunne give mig selv lov til at ryge hash uden at det skulle blive hver dag - alle strategierne opmærksom den sidst nye er mislykket og jeg har været faldet i igen.
Min sidst nye strategi som har været i brug de sidste 2 mdr ca - den har kun en regel jeg må aldrig ryge to dage i træk og indtil videre har den virket ;)

Junior medlem

SMOKE WEED EVERYDAY!

Vel egentlig forholdsvis dumt, at skrive, når unge mennesker søger hjælp til at få lov til at nyde cannabis, uden det fucker deres liv op!!!! IDE: Tænk før du skriver, og forhold dig til dem, som søger hjælp og se udover din egen navle!!

Junior medlem

Jeg gør sådan her:

Jeg er forholdsvis nystartet ryger, men er startet i en sen alder. Derfor bilder jeg mig ind, at jeg er bedre i stand styre mit forbrug: I starten sagde jeg; En gang om ugen. Oplevelsen af at ryge og at få det til at indgå, som en nydelse og afslapning i mit liv, uden det ødelægger noget, viser at jeg godt kan tillade mig at ryge 2-3 gange på en uge. Der går grænsen også!! Ryger jeg mere, ødelægger det noget, og jeg sætter det MEGET højt at det ikke går udover mit job, mine fritidsaktiviteter, min motion og mit sociale liv!

Jeg er 100 % sikker på at der er forskel på om man er ung, eller ej!!! Det er vigtigt, at man som ung ryger, tager vare på at det ikke går ud over ens uddannelse, job, sociale liv m.m. Tag vare på det FØRST!! Også kan du en gang i mellem ryge en pind, som en belønning, til dig selv!!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude
Jeg røg min første fede, da jeg var 13-14 år. I dag er jeg nær ved 42. Så:

Erfaring 1:man dør ikke af det :-)

Erfaring 2: man skal ryge for sjov. Når det ikke er sjovt mere, skal man lade være/tage en pause.

Erfaring 3: erfaring 2 er sværere at efterleve, end man tror, når man ryger meget. Vanen er en bitch.

Erfaring 4: nøjes med at ryge i weekenden, og acceptér at en ordentlig tur kan mærkes et par dage efter. Thc har en halveringstid i kroppen (afhængig af stofskifte og andre faktorer) på mellem 2 og 6 døgn, så hvis du ryger hver anden dag, bliver du aldrig helt clean.

Erfaring 5: korttidshukommelsen og evnen til at lære lider en del under at være skæv. Det er rigtig usmart at fyre den af op til en eksamen eller lige før, man skal præstere intellektuelt. Men kreativt er det super-befordrende :-)

Erfaring 6: de sidste par år har jeg røget et gram oder so dagligt. Det har ikke gavnet mig. Jeg var skarpere for et par år siden, og nu arbejder jeg på at genvinde det. Du bliver ikke idiot, men du bliver sløvere og dummere....

Erfaring 7: tag en rygepause (mere end en uge) ind i mellem. Om ikke for andet så for at forsikre dig selv om, at du ikke er afhængig.

Erfaring 8: erfaring 1 og 2 er helt vildt vigtige :-)

Hvem? Mig? Nej!

Medlem
Brugeravatar

^THC overbelaster ikke din krop fysisk, så du kan sagtens æde panodiler og andet lortemedicin, mens du er skæv. Jeg tror heller ikke, at det er pga. cannabissen, du kastede op. Rigtig mange mennesker kaster op, når de får morfin, og næste gang skal du bare spørge en sygeplejeske eller læge, om du ikke kan få noget kvalmestillende.

Men et rygestop er jo altid positivt, så hold du bare fast i det :D

Haha, fik noget kvalmestillende, det havde bare ikke den store effekt desværre :D

Ja okay, så lærte man alligevel noget nyt en lørdag aften ^^

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]