Hahahah, I har det sgu for vildt i jeres hoveder!!
-Intet Lasershow?? Så var du godt nok inde på 101
-Vandet, ja det regnede en del, men hvad kan de gør? De kan jo ikke lige frem trylle regnen væk!
Utroligt der altid skal svines nogle eller noget noget til her inde på det her forum, i må virkelige ha' meget indhold i jeres narkoliv
Nu skal du høre her min ven, det er jo ikke lige frem vandskade problemet og muligt manglende lasershow der er de største problemer der har været ved Tam Tam igennem tiden. Jeg har nævnt nogle få af dem. Bla. at de engang til Tam Tam tilbage i 2005 ikke lukkede flere folk ind, så folk med gyldig billet, købt i forsalg blev afvist i døren. Og man havde ikke mulighed at refunderer billetten.
Personligt brugte jeg flere hundrede kroner på transport oven i billetten som jeg havde købt, og masse timer på transport. For at jeg kunne stå i en kø i mange timer og være ved at fryse ihjel for at finde ud af at jeg kunne blive lukket ind. DER VAR JEG FANDME RASSENDE.
Hvad fanden bilder de sig ind???? Jeg tror aldrig jeg kommer til at tilgive Tam Tam crewet. Det er en de få gange hvor jeg virkelig har været rasende og skuffet.
Jeg tror det er dig der har det for vildt i dit hoved, hvis du ikke kan se at den er hel?
Blev simpelthen nød til at logge ind, begrund af dit bullshit.
Org hold nu kæft det snart 10 år siden, og kom videre i dit liv^^
Tam tam var sgu okay i år, det bare et lorte sted de holder det nu, og skod de først slukkede "lyset" i teltet efter jeg var gået hjem -.-
Savner docken.
-Ontopic
Spis sundt, motion, tag noget sol og hold dig væk fra Mdma et stykke tid.
du på dypperne igen om et par dage..