Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hahahah, I har det sgu for vildt i jeres hoveder!!

-Intet Lasershow?? Så var du godt nok inde på 101
-Vandet, ja det regnede en del, men hvad kan de gør? De kan jo ikke lige frem trylle regnen væk!

Utroligt der altid skal svines nogle eller noget noget til her inde på det her forum, i må virkelige ha' meget indhold i jeres narkoliv

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX

-Vandet, ja det regnede en del, men hvad kan de gør? De kan jo ikke lige frem trylle regnen væk!

Utroligt der altid skal svines nogle eller noget noget til her inde på det her forum, i må virkelige ha' meget indhold i jeres narkoliv

Nu skal du høre her min ven, det er jo ikke lige frem vandskade problemet og muligt manglende lasershow der er de største problemer der har været ved Tam Tam igennem tiden. Jeg har nævnt nogle få af dem. Bla. at de engang til Tam Tam tilbage i 2005 ikke lukkede flere folk ind, så folk med gyldig billet, købt i forsalg blev afvist i døren. Og man havde ikke mulighed at refunderer billetten.

Personligt brugte jeg flere hundrede kroner på transport oven i billetten som jeg havde købt, og masse timer på transport. For at jeg kunne stå i en kø i mange timer og være ved at fryse ihjel for at finde ud af at jeg kunne blive lukket ind. DER VAR JEG FANDME RASSENDE.

Hvad fanden bilder de sig ind???? Jeg tror aldrig jeg kommer til at tilgive Tam Tam crewet. Det er en de få gange hvor jeg virkelig har været rasende og skuffet.

Jeg tror det er dig der har det for vildt i dit hoved, hvis du ikke kan se at den er hel?

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere

Nu skal du høre her min ven, det er jo ikke lige frem vandskade problemet og muligt manglende lasershow der er de største problemer der har været ved Tam Tam igennem tiden. Jeg har nævnt nogle få af dem. Bla. at de engang til Tam Tam tilbage i 2005 ikke lukkede flere folk ind, så folk med gyldig billet, købt i forsalg blev afvist i døren. Og man havde ikke mulighed at refunderer billetten.

Personligt brugte jeg flere hundrede kroner på transport oven i billetten som jeg havde købt, og masse timer på transport. For at jeg kunne stå i en kø i mange timer og være ved at fryse ihjel for at finde ud af at jeg kunne blive lukket ind. DER VAR JEG FANDME RASSENDE.

Hvad fanden bilder de sig ind???? Jeg tror aldrig jeg kommer til at tilgive Tam Tam crewet. Det er en de få gange hvor jeg virkelig har været rasende og skuffet.

Jeg tror det er dig der har det for vildt i dit hoved, hvis du ikke kan se at den er hel?

Blev simpelthen nød til at logge ind, begrund af dit bullshit.

Org hold nu kæft det snart 10 år siden, og kom videre i dit liv^^

Tam tam var sgu okay i år, det bare et lorte sted de holder det nu, og skod de først slukkede "lyset" i teltet efter jeg var gået hjem -.-

Savner docken.

-Ontopic

Spis sundt, motion, tag noget sol og hold dig væk fra Mdma et stykke tid.
du på dypperne igen om et par dage..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bullshit? Det er jo ikke postulater jeg slynger om mig for sjov. Sjovt nok var det også på Halvandet dengang, måske det er problemets kerne. Det skal jeg ikke kunne sige. Dog er det stadig arrangørens ansvar.

Men det er da godt at der er kommet mere styr på med tiden, så folk ikke skal spilde enorme mængder tid, penge og energi på ingen ting. Og det var da også godt at der ikke blev stukket nogen ned den her gang, og at håndgranaterne blev der hjemme.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og det var da også godt at der ikke blev stukket nogen ned den her gang, og at håndgranaterne blev der hjemme.

Ingen fest uden håndgranater :lol:

Medlem

Og det var da også godt at der ikke blev stukket nogen ned den her gang, og at håndgranaterne blev der hjemme.

Ingen fest uden håndgranater :lol:

Plejer der ikke at stå hest istedet for håndgranater? :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
i sten saks og papir slår håndgranater hest

Dedikeret medlem

Ingen fedt uden fisk !

Junior medlem

Snufkin, kan sagtens forstår det, ville ha' haft det på samme måde, hvis det var mig, som var ude i ligenede situation!
Gider ikke holde en kæmpe forsvarstale!
Men det var i 2005, det er 8 år siden, der er skiftet en del i tam tam holdet, siden da!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det var 8 år siden jeg forsøgte at tag til TamTam, men der er jo altid et eller andet galt hører man jo. Og til den pris burde der altså være mere styr på sagerne. Det er meget utjekket synes jeg, især nu når de burde har mere styr på det efter de har holdt det så mange gange.

Hvilket leder mig hen til mit næste kritikpunkt. Som jeg har forstået det, så er ham der egentlig startede TamTam (Tenka) blevet hængt ud og franarret hele konceptet af en eller anden idiot der nu kører det. Så forstår jeg godt hvorfor det stadig er så utjekket. Hvis du går ind og læser hvad der står på Global TamTam's hjemmeside, står der også alt mulig mærkeligt omkring historien om Tam Tam. Som om han prøver at vaske sine hænder uden det rigtig lykkedes.

Anyways, det kan godt være det er vildt fedt at tage til TamTam og fyrer en masse MDMA i hovedet. En kritiske sans forsvinder jo også rimelig situation, så I får aldrig overbevist mig om at der er noget som helst godt ved det arrangement.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
altså, hvis man godt kan lide progressiv og full-on, og godt vil høre det på nogle onde function one systemer med de største kunstnere, uden at skulle bevæge sig uden for dk's grænser og samtidigt få et vildt lazershow oven i, så er det jo sådan set det eneste sted man kan tage hen... og det er vel grund nok til at tage derhen (det kører jo i hvert fald stadig 8 år efter kan man sige).

jeg er også en gang blevet taget i røven i fona, og jeg handler der ikke af den grund... men derfor kan folk jo godt have en god oplevelse derinde alligevel.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bestemt, som jeg også er inde på så skal der heller ikke så meget til for at underholde folk på MDMA. Ens kritiske sans forsvinder jo hurtigt i sådan en situation.

Heldigvis er der jo ved at opstod alternativer til TamTam. Playground bl.a. Men hvem ved, måske sende de en folk tæskehold afsted igen for at true arrangørerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Bestemt, som jeg også er inde på så skal der heller ikke så meget til for at underholde folk på MDMA. Ens kritiske sans forsvinder jo hurtigt i sådan en situation.

Heldigvis er der jo ved at opstod alternativer til TamTam. Playground bl.a. Men hvem ved, måske sende de en folk tæskehold afsted igen for at true arrangørerne.

Det skulle da ikke være første gang.

Og Joe Biden: Ja, de trækker store navne, hvis man er til den slags, men så kan man overveje om man vil støtte den slags højst uhæderlige typer, der alt i alt ødelægger miljøet for fuld skrue.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg kiggede kun forbi tråden, fordi jeg skulle se Snufkin's hate

:stupid:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Citat:
Og Joe Biden: Ja, de trækker store navne, hvis man er til den slags, men så kan man overveje om man vil støtte den slags højst uhæderlige typer, der alt i alt ødelægger miljøet for fuld skrue.

mjohjo, men altså... hvis man har et problem med "uhæderlige typer" og ikke vil støtte dem så bør man nok helt holde sig væk fra stoffer i første omgang. arrangørerne betaler jo foreksempel skat.

og ja! - jeg synes da det er fedt at høre noget musik man kender når man er helt blæst.

Junior medlem

Geografisk sted: den mørke del af det jyske
lidt nedtur du har haft den oplevelse på emma men som alle andre siger så bliver du normal igen prøv evt. at gå ind på wiki her inde ok læs op på stoffet og hvilke mad der er godt for dig at spise men det der ville virke bedst er
5-htp

Der er masser fester der ude også med store navne

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:

mjohjo, men altså... hvis man har et problem med "uhæderlige typer" og ikke vil støtte dem så bør man nok helt holde sig væk fra stoffer i første omgang. arrangørerne betaler jo foreksempel skat.

og ja! - jeg synes da det er fedt at høre noget musik man kender når man er helt blæst.

Nu er det ikke alle stoffer, der går igennem rockere, skal du lige huske på. Dit eksempel falder til jorden.

Medlem

tamtam, lol! så mange tabere samlet på et sted

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude
Citat:

Nu er det ikke alle stoffer, der går igennem rockere, skal du lige huske på. Dit eksempel falder til jorden.

Muligvis ikke alle stofferne. Heller ikke alle tatovørerne og piercerne. Heller ikke alle pokerklubberne og bordellerne. Men vi kan vel godt blive enige om en.... statistisk overrepræsentation?

Hvem? Mig? Nej!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan vi sikkert. Jeg handler ikke med rockere, når jeg erhverver mig psykedelika, og det gør dem jeg handler med heller ikke. Det er muligt at undgå, hvis man ser sig om. Hvad er din pointe?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]