her på det sidste har jeg indtaget svampe, hver anden dag som en form for experimentation.
det er et projekt, som jeg studere lidt på egen hånd.
Jeg føler at jeg er begyndt, at blive lidt resistent
mod svampenes virkning.
edit:
jeg plejede at spise 1 gram tørrede, men da virkningen begyndte at stoppe,
så prøvede jeg mig frem med 3 gram tørret.
jeg hallucinerede ikke eller noget, jeg havde en masse gode tanker,
og tilgængæld blev jeg helt energisk, og jeg farede rundt, gjorde rent, og organiserede mine egendele.
Jeg får det mega nice med at træne i total stilhed, hvor jeg kun kan høre lyden af min egen ånde.
jeg har egentligt ikke lyst til at lytte til musik, fordi jeg føler at jeg har det bedre med at lytte til mig selv.
at kende min egen rytme, er virkelig bare noget der påvirker mig positivt.
og jeg er begyndt at dyrke stilheden lidt mere ofte.
Mens jeg er på svampe får jeg virkelig gode ideer til hvad jeg kan gøre for at holde stilheden ud,
og det er en balancegang,
meditation og fysisk træning.
sidste gang tog jeg mig virkelig godt af min egen krop.
jeg kom i tanke om at der var nogen steder på kroppen, som jeg havde totalt ignoreret, så jeg begyndte at massere, og gennemtæske mine muskler,
min retorik var at massere blodet rundt i kroppen.
og det hjalp, jeg kunne se mine ben eller mine muskler blev røde hvilket er et tegn på at blodet kommer til overfladen, af huden, og jeg kunne mærke varmen i mine ben, og det var ligesom at jeg ikke helt havde haft kontakt med mine lemmer, fordi jeg havde bare brugt dem, og fuck om det gjorde ondt her og der, det går vel over osv.
men denne gang, hvor jeg bare tog og frigjorde alle de giftstoffer der måske var fanget i metabolismen der fik jeg det godt.
rent faktisk var min retorik inspireret af denne hjemmeside:
http://iform.dk/traening/10-veje-til-aktiv-restitutionjeg havde læst alt hvad der stod og virkeligt forstået de ord der blev sagt.
Nu 2 måneder efter at have læst den så kom minderne om ordene frem igen, efter indtagelse af svampe.
jeg husker at jeg blev yderligere påvirket, efter at jeg havde trænet og masseret metabolismen igang.
men det var en herlig følelse, og jeg begyndte at grine til jeg græd blot på grund af at jeg følte enorm velvære
at træne før jeg begyndte på svampe:
jeg tror at jeg har været lidt for firkantet mentalt til at bevæge mig på en bestemt måde.
jeg var ikke så glad for at se dum ud, og det kan jeg da egentlig stadig godt forstå, fordi det muligvis
ville afskærme mig fra at blive taget seriøst af andre mennesker.
derfor bevægede jeg mig måske en anelse som en robot.
meget uenergisk, og når jeg trænede tog jeg heller ikke helt hensyn til hvad min krop egentlig gerne ville.
fordi jeg gav meget hurtigt op, jeg orkede ikke, trods min krop var tørstig efter hardcore exercise.
at træne mens på svampe var lidt af en øjenåbner:
jeg er begyndt at tage min træning super seriøst, og jeg har sat et mål, det er at løbe et marathon engang.
jeg er blevet bedre fokuseret, og bedre til at lytte til min krop.
jeg bevæger mig meget mere afslappet. hvilket vil sige jeg er ikke bange for at se lidt dum ud, sådan nogen ting såsom at strække sig ud kan virkelig bare se dumt ud, eller at massere sine føder kan virkeligt bare virke trivielt.
men det var før, at jeg havde dannet indsigt i hvad alle de her ting egentlig betød for kroppen.
og nu efter, jeg har prøvet at tage svampe, så giver det totalt mening at få blodcirkulationen rundt i systemet på en sund måde.
som i kan se så indtager jeg kun sådan nogen ting med et seriøst henseende.
og jeg vil bruge svampe, ayahuasca, mescalin, osv som et redskab, til at hjælpe mig selv.
mange ting kan man godt opdage uden de her stoffer, men jeg bruger stofferne til at vække nogen minder, om de ting jeg har det dårligt med, og derved få greb om de ting, og derved ende min egen lidelse.
ofte har jeg prøvet at føle at jeg er endt ved en blindgyde, og det er den mest depressive oplevelse indimellem.
svampe, og ayahuasca og mescalin har ofte været noget jeg har brugt til at finde vej, inde i mig selv.
jeg har det indimellem svært ved at fokusere, og danne overblik. og jeg vil sige at de her substanser har hjulpet.
Moderator: Psychedelia.dk fraråder på det kraftigste en lignende omgang med psykedeliske stoffer.