Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 13:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem

her på det sidste har jeg indtaget svampe, hver anden dag som en form for experimentation.

det er et projekt, som jeg studere lidt på egen hånd.
Jeg føler at jeg er begyndt, at blive lidt resistent
mod svampenes virkning.
edit:
jeg plejede at spise 1 gram tørrede, men da virkningen begyndte at stoppe,
så prøvede jeg mig frem med 3 gram tørret.
jeg hallucinerede ikke eller noget, jeg havde en masse gode tanker,
og tilgængæld blev jeg helt energisk, og jeg farede rundt, gjorde rent, og organiserede mine egendele.

Jeg får det mega nice med at træne i total stilhed, hvor jeg kun kan høre lyden af min egen ånde.
jeg har egentligt ikke lyst til at lytte til musik, fordi jeg føler at jeg har det bedre med at lytte til mig selv.
at kende min egen rytme, er virkelig bare noget der påvirker mig positivt.
og jeg er begyndt at dyrke stilheden lidt mere ofte.
Mens jeg er på svampe får jeg virkelig gode ideer til hvad jeg kan gøre for at holde stilheden ud,
og det er en balancegang,
meditation og fysisk træning.

sidste gang tog jeg mig virkelig godt af min egen krop.
jeg kom i tanke om at der var nogen steder på kroppen, som jeg havde totalt ignoreret, så jeg begyndte at massere, og gennemtæske mine muskler,
min retorik var at massere blodet rundt i kroppen.
og det hjalp, jeg kunne se mine ben eller mine muskler blev røde hvilket er et tegn på at blodet kommer til overfladen, af huden, og jeg kunne mærke varmen i mine ben, og det var ligesom at jeg ikke helt havde haft kontakt med mine lemmer, fordi jeg havde bare brugt dem, og fuck om det gjorde ondt her og der, det går vel over osv.
men denne gang, hvor jeg bare tog og frigjorde alle de giftstoffer der måske var fanget i metabolismen der fik jeg det godt.
rent faktisk var min retorik inspireret af denne hjemmeside:
http://iform.dk/traening/10-veje-til-aktiv-restitution
jeg havde læst alt hvad der stod og virkeligt forstået de ord der blev sagt.
Nu 2 måneder efter at have læst den så kom minderne om ordene frem igen, efter indtagelse af svampe.

jeg husker at jeg blev yderligere påvirket, efter at jeg havde trænet og masseret metabolismen igang.
men det var en herlig følelse, og jeg begyndte at grine til jeg græd blot på grund af at jeg følte enorm velvære

at træne før jeg begyndte på svampe:
jeg tror at jeg har været lidt for firkantet mentalt til at bevæge mig på en bestemt måde.
jeg var ikke så glad for at se dum ud, og det kan jeg da egentlig stadig godt forstå, fordi det muligvis
ville afskærme mig fra at blive taget seriøst af andre mennesker.
derfor bevægede jeg mig måske en anelse som en robot.
meget uenergisk, og når jeg trænede tog jeg heller ikke helt hensyn til hvad min krop egentlig gerne ville.
fordi jeg gav meget hurtigt op, jeg orkede ikke, trods min krop var tørstig efter hardcore exercise.

at træne mens på svampe var lidt af en øjenåbner:
jeg er begyndt at tage min træning super seriøst, og jeg har sat et mål, det er at løbe et marathon engang.
jeg er blevet bedre fokuseret, og bedre til at lytte til min krop.
jeg bevæger mig meget mere afslappet. hvilket vil sige jeg er ikke bange for at se lidt dum ud, sådan nogen ting såsom at strække sig ud kan virkelig bare se dumt ud, eller at massere sine føder kan virkeligt bare virke trivielt.
men det var før, at jeg havde dannet indsigt i hvad alle de her ting egentlig betød for kroppen.
og nu efter, jeg har prøvet at tage svampe, så giver det totalt mening at få blodcirkulationen rundt i systemet på en sund måde.

som i kan se så indtager jeg kun sådan nogen ting med et seriøst henseende.
og jeg vil bruge svampe, ayahuasca, mescalin, osv som et redskab, til at hjælpe mig selv.
mange ting kan man godt opdage uden de her stoffer, men jeg bruger stofferne til at vække nogen minder, om de ting jeg har det dårligt med, og derved få greb om de ting, og derved ende min egen lidelse.
ofte har jeg prøvet at føle at jeg er endt ved en blindgyde, og det er den mest depressive oplevelse indimellem.

svampe, og ayahuasca og mescalin har ofte været noget jeg har brugt til at finde vej, inde i mig selv.
jeg har det indimellem svært ved at fokusere, og danne overblik. og jeg vil sige at de her substanser har hjulpet.

Moderator: Psychedelia.dk fraråder på det kraftigste en lignende omgang med psykedeliske stoffer.

Senest rettet af Snoezel 26 okt 2013 04:29, rettet i alt 7 gange.
Utilrådelig omgang med stoffer.

Medlem

jeg var lidt usikker på hvor at jeg skulle putte den her, om den passede i triprapport eller hvad, men den her lille tekst omhandler som sådan ikke en triprapport, den omhandler fra mit perspektiv egentlig om projektet jeg har begivet mig ud i.

hvilket er seriøs og grundig efterforskning på hvorledes det her det løbende påvirker mig som individ.
og der vil derfor måske være opdateringer, projektet er stadig igangværende.
hvis i har nogen input til hvorledes det her projekt kunne fortsættes, så kom da egentlig med nogen forslag.

Dedikeret medlem

Jeg tror ikke det er sundt for hovedet at gøre det så ofte, så måske medaljens bagside er det rigtige forum.
Pludseligt giver det meget mere mening hvorfor du selvom du virker ret intelligent også kan virke ret irriterende og komme med nogle udtalelser som jeg mere forbinder med en som er ret påvirket.
Så tak for oplysningen - det påskønnes :)

Medlem

Jeg tror ikke det er sundt for hovedet at gøre det så ofte, så måske medaljens bagside er det rigtige forum.
Pludseligt giver det meget mere mening hvorfor du selvom du virker ret intelligent også kan virke ret irriterende og komme med nogle udtalelser som jeg mere forbinder med en som er ret påvirket.
Så tak for oplysningen - det påskønnes :)

jeg ved ikke hvorfor folk de gider mundhugges, angrib mig her, angrib mig der.
jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dine personlige udtalelser til, jeg synes ikke det gavner på noget
sober perspektiv at man atter kun angriber for at angribe.
jeg kan ikke bruge dine udtalelser til noget i mit projekt, så jeg føler lidt det er off topic.

desuden medaljens bagside er kun det rigtige forrum hvis jeg følte at svampe havde ødelagt mig, og det er lige det omvendte som jeg har udtrykt mig om.
så du bør nok læse lidt mere, inden at du kommer med udtalelser.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
3 gram hver anden dag? :shock:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

3 gram hver anden dag? :shock:

nej. jeg bør nok lave en edit, jeg tog 3 gram den her den anden dag, som den eneste dag i hele projektet.
for at se hvordan jeg ville reagere.
jeg plejede at tage kun et gram tørret.
men jeg var stoppet med hallucinationer på 1 gram, tørret.

så jeg ville se hvordan jeg reagerede med 3 gram tørret.
og det var mindelses værdigt, men hallucinationer syntes jeg ikke at have fået nogen af.
men jeg havde en masse gode tanker, og ideer.
tilgængæld var jeg også meget meget aktiv, den dag jeg tog de tre gram, jeg har ikke ligget ned, og fulgt med i hvordan det føltes, jeg var lidt for rastløs. men jeg er sikker på at jeg havde været i drømmeverdenen hvis jeg lå ned, eller mediterede.
men jeg tror også at grunden til at jeg havde det som jeg havde, var fordi jeg havde spist mad i forvejen.
så svampende tog lang tid før de begyndte at virke. men det var en behagelig rus jeg følte, da det først sparkede ind.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er det seriøst det her? Svampe hver anden dag for at "komme i form"

Har du prøvet det der med at spise sundt og dyrke det dersens motion?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

sorry punny pete, det er ikke at komme i form pga svampe, men det er at komme i form, imens at være på svampe.

alt det andet gør jeg i forvejen, men at spise svampene før træning var bare en ny indførelse.
jeg træner til marathon, med eller uden svampe.
jeg ville gerne opleve hvorledes det ville føles at løbe og træne imens jeg tripper på svampe.

Medlem

Er det seriøst det her? Svampe hver anden dag for at "komme i form"

Har du prøvet det der med at spise sundt og dyrke det dersens motion?

de gamle folk fra peru brugte engang svampe, og ayahuasca til at jage bedre, og til at bruge energien i deres krop bedre.
det synes jeg var interessant, at folk kunne jage i dagevis uden mad, kun vand. og deres mentalitet var forstærket kun pga at de havde brugt svampe eller ayahuasca.
nogen påstod enda at de blev bedre jægere, mere indsigtsfulde jægere ved at gå på jagt efter de havde indtaget ayahuasca, eller svampe.

og jeg ville udforske oplevelsen med at være under indflydelse imens jeg var ude og løbetræne.

og jeg synes indtil videre at det har været noget af en oplevelse at genopdage mig selv på den her måde.

Dedikeret medlem

Du skal nu ikke tage det personligt, at det gav mening for mig.
En af mine venner spiste svampe ugentlig (som minimum) over et halvt års tid, det havde hans psyke ikke så godt af - han udviklede sig til en navlepillen egoist som mener han har svaret på alt :roll:
Og sådan er han stadig 18 år senere.

Pas nu på dig selv

Medlem

Du skal nu ikke tage det personligt, at det gav mening for mig.
En af mine venner spiste svampe ugentlig (som minimum) over et halvt års tid, det havde hans psyke ikke så godt af - han udviklede sig til en navlepillen egoist som mener han har svaret på alt :roll:
Og sådan er han stadig 18 år senere.

Pas nu på dig selv

I appreciate this :)

jeg fandt tidligere en lille tekst på google, men det er så længe siden at jeg ikke kan finde den igen.
og det var en herre og hans veninde der indtog peganum harmala alkaloider hverdag.
hans veninde gjorde det dog kun hver fjerde dag. han sagde det var mentalt udmattende at gøre det hver dag i den måned der. men han ville gøre det færdigt, og det gjorde han også. veninden nød det faktisk og havde det skide godt i hele måneden.
de stoppede begge to på samme tid og var begge lettede, da det var slut.
men jeg tænker at hvis det her begynder at påvirke mig negativt så enten dropper jeg det eller jeg drosler ned.
men jeg har en deadline. en specifik dato osv. så stopper jeg med at indtage svampe i en måneds tid for at se hvorledes jeg reagere.

jeg ved at alle andre er måske for påpasselige til at ville gå til de længder, jeg forstår udemærket godt.
men jeg prøver mig frem, og rapportere undervejs, så må vi se.

sagen er at jeg tager projektet seriøst og jeg kommer med så seriøse rapporter som muligt.
så læserne også kan tage det seriøst.
seriøse responds er at foretrække ingen mundhuggen

Medlem

jeg har fundet en lille bitte tekst, som ikke er den jeg læste, men hvor de har en diet på et helt år:

http://psychedelicsandlanguage.com/the-guild/

den i skal trykke på er den der hedder Artifist.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg er lidt i tivl her... hvor ofte tager du svampe ?

ja så stopper man - og der har man vist allerede overdrevet sit "forbrug"
ellers ender det jo med at du må spise til mavesækken sprækker for at få noget ud af det til sidst.

Medlem

jeg er lidt i tivl her... hvor ofte tager du svampe ?

ja så stopper man - og der har man vist allerede overdrevet sit "forbrug"
ellers ender det jo med at du må spise til mavesækken sprækker for at få noget ud af det til sidst.

tjo det er vel din mening.
men jeg tvivler på at det har rod i hvordan man oplever svampe når man er kommet ud i at indtage en latterlig mængde uden at mærke noget.

jeg har stadig respekt for svampen, og min krop. og jeg øger ikke dosisen for at være i stand til at øge dosisen.
det var en enkelt variation. jeg holder mig til de 1-1,5 trods jeg ikke mærker så meget

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mening og mening.... jeg har set folk komme galt afsted med hovedet, når de indetager større mængder psychedelia for ofte, så det er vel mere en bekymring. altså ca 1 gram om dagen ? jeg går ikke ud fra at din mening er til at ændre og uanset hvilke eksempler man kommer med vil du forsætte ?

bare noget jeg går ud fra.. for sådan er det jo somregel med folk der bevist tager tåbelige beslutninger på psy.dk (undskyld sproget)

Medlem

mening og mening.... jeg har set folk komme galt afsted med hovedet, når de indetager større mængder psychedelia for ofte, så det er vel mere en bekymring. altså ca 1 gram om dagen ? jeg går ikke ud fra at din mening er til at ændre og uanset hvilke eksempler man kommer med vil du forsætte ?

bare noget jeg går ud fra.. for sådan er det jo somregel med folk der bevist tager tåbelige beslutninger på psy.dk (undskyld sproget)

lad os nu se!
jeg er glad for at i alle udtrykker bekymring.
men lige nu er jeg fint tilpas!
men tak da

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jaja men når det så begynder at rable for dig har du det jo ikke fint ? hvorfor tage den risiko ?

Medlem

det kommer ikke til at rable for mig.

Medlem

jeg modtager ingen e-mails når jeg får besked WTF?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

og hvordan kan det være du er så sikker på det ?
(det rammer kun naboen og ikke mig) er jo en dum måde at tænke på. direkte dum.. prøv at smid den der teenage uddødeligheds tankegang bort, den er ikke sund.

Du siger at svampende giver dig en mere positiv følelse når du træner, og at du ikke er bange for hvordan du ser ud under påvirkningen os.v - men den følelse burde du jo forsøge at hive med dig ud i det virkelige liv, og ikke se det som at du skal tage svampe for at træne for... fedt at du får en flot krop men lort at du får et smadret hoved... ?? :| så kan den flotte krop sgu da være lige meget. Hvis du er så bange for at se "dum" ud som alle gør når de træner, så træn hjemme. det gør jeg.

du skal ikke dannes af rusmidler. du skal danne dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]