Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg vil sige at det klogeste jeg har gjort sportsmæssigt, er at stoppe med hash på daglig basis. Din reaktionsevne og koordination og din generelle motorik, blir bare bedre.

Hash kan være udemærket hvis man bare hygge sparre med en ven, du slapper mere af og går ikke så hårdt til den som normalt. Men generelt, så syntes jeg det er mere negativt end positivt.

Har dog ikke særlig meget erfaring indenfor BJJ, men da det er ret finmotorisk, tror jeg ikke hashgør det bedre. Mange daglige hashrygere bilder sig selv ind at det ikke påvirker dem, men det ville de finde ud af at det gjorde hvis de stoppede.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil sige at det klogeste jeg har gjort sportsmæssigt, er at stoppe med hash på daglig basis. Din reaktionsevne og koordination og din generelle motorik, blir bare bedre.

Hash kan være udemærket hvis man bare hygge sparre med en ven, du slapper mere af og går ikke så hårdt til den som normalt. Men generelt, så syntes jeg det er mere negativt end positivt.

Har dog ikke særlig meget erfaring indenfor BJJ, men da det er ret finmotorisk, tror jeg ikke hashgør det bedre. Mange daglige hashrygere bilder sig selv ind at det ikke påvirker dem, men det ville de finde ud af at det gjorde hvis de stoppede.

Jeg har heller ikke selv nogen erfaring med BJJ, men top top atleter er uenige med dig.

Joe rogan er sort bælte BJJ (og sort bælte i taekwondo), og Eddie Bravo er tredje grads sort bælte, og har sin egen træningsklub hvor han underviser folk i hans meget anerkendte og nuancerede form for BJJ. En nytænkende form for BJJ, hvis retning han siger cannabisen, for ham, har været med til at skabe, ved at tænke og agere ud af boksen.

Her er det dog måske også relevant, og vigtigt, at pointere at der er meget stor forskel på hash fra staden og top top grade medical sativa skunk marijuana fra Californien. Ligeledes også om man ryger en hel joint eller om man kun tager 2-3 puff.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har heller ikke selv nogen erfaring med BJJ, men top top atleter er uenige med dig.

Joe rogan er sort bælte BJJ (og sort bælte i taekwondo), og Eddie Bravo er tredje grads sort bælte, og har sin egen træningsklub hvor han underviser folk i hans meget anerkendte og nuancerede form for BJJ. En nytænkende form for BJJ, hvis retning han siger cannabisen, for ham, har været med til at skabe, ved at tænke og agere ud af boksen.

Her er det dog måske også relevant, og vigtigt, at pointere at der er meget stor forskel på hash fra staden og top top grade medical sativa skunk marijuana fra Californien. Ligeledes også om man ryger en hel joint eller om man kun tager 2-3 puff.

Jeg kender fint til de to herre, og har stor respekt for dem begge to. Jeg siger heller ikke at de tager fejl, men mange andre topatleter ville nok være uenige med dem.

Jeg har trænet mange forskellige kampsports grene, men har aldrig oplevet at nogle promoverede tjald, som en god ting for din træning - tværtimod da!

Jeg har aldrig trænet BJJ skæv, dog massere andre ting hvor jeg var, og der har jeg fundet ud af at det slet ikke hjælper for mig.

Tror dog også der er stor forskel på om det er noget der sidder helt fast på ryggraden ligesom det gør for de to omtalte, eller om det er noget du stadig er ved at lære.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror dog også der er stor forskel på om det er noget der sidder helt fast på ryggraden ligesom det gør for de to omtalte, eller om det er noget du stadig er ved at lære.

Helt bestemt. Det har du nok rigtig meget ret i endda.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har dyrket en del sport. Både regulær idræt og ekstrem-sport.
Jeg kan være tilbøjelig til at præstere bedre med substanser i kroppen. Jeg kommer langt nemmere i flow med feks.
8mg metadon + 6mg bromazepam i kroppen. Det giver mig en sindsro som gør at jeg kan fokusere på nuet, og handle intuitivt med et positivt udfald.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Jeg har en ven der drak store mængder alkohol inden parkour - det endte meget galt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har en ven der drak store mængder alkohol inden parkour - det endte meget galt.

Det lyder også virkelig intelligent. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg finder cannabis utroligt gavnligt i forhold til at danse.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

Interessant emne.

Da jeg spillede masse af computerspil, semi professionelt og for sjov, har russen fra hashen hjulpet mig med at se spillet fra andre vinkeler. I et strategisk spil synes jeg, det har været utrolig spændende og til tider piv-intenst at spille tætte kampe hvor jeg nærmest bliver opslugt af spillet og hvor jeg føler, at jeg er et-hundredeprocent koncentreret. Jeg kunne snildt lukke distraktioner af under russen, hvilket var utrolig befriende.
Jeg har dog også efter længere tidsbrug oplevet, at min motorik og opfattelsesevne bliver forringet betragtelig - hvilket gjorde at jeg droppede konkurrence-delen af spillet.

Jeg har prøvet det samme med fodbold, men her har min russen hurtigt blæst ud, efter jeg har fået sved på panden. Det skal dog siges, at når jeg jonglerer med bolden - har jeg nemmere med at fokusere end, når jeg er sober og det føles pludselig utrolig naturligt. :)
-Tyler

(Red: Kuttet alt irrelevant ned)

Medlem

natløb, på computer cafe, mens man er på 3 gram tørret cubensis svampe.
(eller bare sin egen gamer pc hvilket jeg ikke har)
det vækker virkeligt et barnligt gen at spille computer spil og være på svampe

på svampe+at stå på ski.
jeg har stået meget på ski og har vundet en del konkurrencer.
at være på svampe mens man svæver på et tykt lag støv sne, kl 10 om morgenen.
jeg elsker når sneen er urørt om man bare kan pløje ned igennem.
selv på tre gram svampe er man meget vågen, og man er i fuld fokus på alt hvad man laver.
jeg elsker at være aktiv generelt, men at være aktiv med svampe er fedt.

der er faktisk lavet en bog om at være på svampe mens man står på ski:
extreme skiing and psychedelic mushrooms.
the art of chasing fear.
denne bog kan købes på Itunes. måske er den enda gratis jeg husker det ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]