Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 11:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Okay, det vidste jeg ikke lige. Men jeg er slet ikke i tvivl om at den slags stoffer kan virke indirekte præstationsfremmende. Eller udviklende om man vil.
Jeg synes eksperimentet havde givet mere mening hvis trådstarters træning foregik 3-4 gange om ugen, med en lav ugentlig eller 2. Ugentligt trip før eller under træning. Selvom det ikke ville ændre på hvor målbart eksperimentet ville være.. Det er selvfølgelig ingen opfordring til et nyt eksperiment :D

Fandt tråden jeg plaprede om :p
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6802 ... t=training

smugleren, hvad var dit oprindelige formål med eksperimentet? Altså udover at komme i bedre form og samtidigt spise svampe hver 2. dag..

Medlem

Citat:
Jeg synes eksperimentet havde givet mere mening hvis trådstarters træning foregik 3-4 gange om ugen, med en lav ugentlig eller 2. Ugentligt trip før eller under træning. Selvom det ikke ville ændre på hvor målbart eksperimentet ville være.. Det er selvfølgelig ingen opfordring til et nyt eksperiment :D

jeg tror det også havde været mere interessant for mig, og for andre at gå disse længder.
hvis vi havde muligheden for at undersøge fremskridt, en evt hjerneskanning og sådan nogen ting.
desuden de experimenter du snakker om er blevet foretaget før.
MAPS - psychedelic science.
http://www.maps.org/conference/
der har de nogen meget lignende videnskabelige forsøg.

Citat:
Fandt tråden jeg plaprede om :p
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6802 ... t=training

smugleren, hvad var dit oprindelige formål med eksperimentet? Altså udover at komme i bedre form og samtidigt spise svampe hver 2. dag..
[/quote]

generelt var det at finde ud af hvorledes kroppen ville gå igennem en form for forandring.
enten positivt eller negativt.
jeg ville vide om immunforsvaret ville blive påvirket.
bliver jeg sygere oftere? bliver jeg mentalt ustabil?
og hvorledes bliver jeg mentalt ustabil?
hvis der ikke opstår nogen målbare negative effekter, hvad er der så at opdage?

en ting jeg ville lave var en lang liste af nye ideer som jeg var kommet på,
men igen jeg er ikke i stand til at påvise at det er følger af svampene.
jeg er ikke i stand til at påvise nogen af de positive effekter uden hjælp fra nogen med lægelig baggrund.

jeg ville gerne bevise at der var muligheder i at bruge svampe, ud over det allerede påviste.
og i mit hoved gav det kun mening at jeg gjorde noget som ingen andre gjorde.
og ingen har lavet forsøget med 1 helt gram tørret svampe hver anden dag.

jeg var sikker på at jeg kunne komme op med substantielle beviser på bedring.
men jeg er jo sund og rask ud over en svingende depression. derfor stopper jeg allerede her.
jeg mangler remedier til at kunne påvise nogen former for påstande.

desuden så før jeg gjorde det her, så indtog jeg allerede svampe hver weekend.
hvilket også var en god motivation til det her projekt fordi det var substantielle fremskridt jeg gjorde.

faktisk så giver jeg mange af dem der kritiserede mig ret. men jeg vil ikke sige at alt af det de sagde stemte overens med mine oplevelser.
men hvad er formålet med at lave dette forsøg i det jeg ikke er i stand til at fremvise RENT faktuelle beviser på bedring.

det eneste jeg ville kunne påvise var negative effekter, og jeg startede ikke projektet for at kunne påvise at svampe er dårlige for folk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
oki.... så du er stoppet nu?

hvad føler du så at du har fået ud af dit projekt?

Medlem

oki.... så du er stoppet nu?

hvad føler du så at du har fået ud af dit projekt?

man kan ikke rigtigt sige at projektet er slut, projektet er opdelt i intervaller:

første interval:
er selvfølgeligt dagene før indtagelse af svampe.
her kunne jeg evaluere hvad der var at ændre på godt og ondt, og fastlægge målet med projektet.
Jeg skrev ned hvordan jeg havde det som person før jeg indtog svampe, hvilket er
en vigtigt del af projektet, idet der skal være noget at sammenligne med, når det nu var jeg gik ind i anden fase af projektet.

anden interval:
det var tiden fra den første svampe indtagelse, til den sidste dag med svampe som en del af min diet.
her kunne jeg skrive ned hvordan jeg havde det lige før, og efter jeg tog svampe, hver eneste gang.

tredje interval:
det var selvfølgelig tiden efter svampe diæten.
og jeg kunne igen skrive ned hvorledes jeg havde det, og jeg kunne finde ud af hvad det skyldes, osv.
så hvis jeg havde givet mig selv en form for point. i glad og uglad, igennem hele perioden, så ville jeg kunne have lavet mig selv en point tavle, hvor man kan se nogen graffer om mit humør.

jeg vil sige at jeg havde det en anelse bedre i anden interval end i første interval.
jeg ved ikke hvorfor det var, men det var det.
og jeg har det meget bedre nu i tredje interval, end i de to andre intervaller.

jeg føler mig meget mere opstemt og det er så meget nemmere at træffe svære beslutninger nu.

jeg ved ikke hvorfor den del er blevet som den er blevet, men det er den.

Jeg er igang med at skrive en fuld rapport over hele showet.

og når jeg er kommet igennem nogen siders arbejde, så renskriver jeg den lige, og får den reduceret ned til et par sider, hvis ikke lidt mere, gerne en side per interval.
det er bare møgsvært at komme med ideer til hvorledes denne rapport skal skrives.
så det går langsomt.
desuden er jeg igang med så mange andre projekter, så det er en lille bid af gangen, men jeg hviler ikke mere end nødvendigt, og får gjord min del på et tidspunkt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ser ud til at den her tråd næsten er slut, men mon ik artikler som dem her ville ha hjulpet på det fra starten af? :)

http://www.maps.org/media/view/shrooms_ ... ion_study/

http://www.scientificamerican.com/artic ... -activity/

http://altering-perspectives.com/2014/0 ... prove.html

Medlem
Brugeravatar

Red: Sorry, jeg læste ikke tråden til slut :oops:

Medlem

fuck det kunne være grineren at være påvirket af LSA eller psilocybin mens man vandre på El caminoen. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

fuck det kunne være grineren at være påvirket af LSA eller psilocybin mens man vandre på El caminoen. :P

LSA + vandring = jeg springer over ik? :)

Medlem

LSA + vandring = jeg springer over ik? :)

det gør det lidt sjovere at være på vandring.

jeg overvejer at tage HBWR også cykle på mountainbike en dag meget snart.

(jeg lever bare livet)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]