Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej!! Først og fremmest, så vil jeg sige at det her er sgu da fantastisk, med sådan en side som denne!!
Men! Har nogle spørgsmål omkring de her spids nøgenhatte svampe..
Det er første gang jeg vil ud og plukke dem, og jeg vil gøre det her i weekenden med en ven, inden der bliver for koldt til de dør. Og jeg har allerede set 1 svamp stå for sig selv på en fodboldbande ved noget gammelt græs af en art, ved en bunke heste lort. Der var kun den ene. Har ikke engang billede af den. Jeg brugte min telefon til at lyse med da jeg gik en aften, og med den kan jeg kun lyse imens den optager, så har den kun på film. hah.. Men er 10000% sikker på at det var en spids nøgenhat! :)
- Er det ulovligt i sig selv, at plukke de her svampe?
- Er det ulovligt at have de her nyplukkede svampe med sig/på sig?
- Er de ulovlige at indtage? (ved godt de er ulovlige at sælge, men tænker om de er ulovlige at indtage, da man ligesom selv har plukket dem, selv har tilberedt dem, og deraf ligesom selv står til ansvar for sine egne handlinger/indtagelser)..
- Er der andre "sjove" svampe jeg kan imødekomme på den her tid? Eller snart?

Tror vidst det var de spørgsmål. Tager selvfølgelig gerne imod andre råd og sådan! :)
Og tager positivt imod konstruktiv kritik. Tager ikke imod diskussioner, da denne tråd ikke er oplagt til det.
Håber i respektere at jeg er NYbegynder, og jeg undskylder derfor ikke, hvis jeg har stødt nogen, eller formuleret mig forkert, i håb om, at folk (inkl. mig selv) vil tage godt imod en nybegynder..

OG vil lige sige!! Jeg har læst ALT hvad der har med regler at gøre herinde. Og er lidt bange for at pludselig blive afvist og smidt ud med det vuns! Uden at blive informeret om hvad jeg muligvis kunne have gjort forkert..

Har fået lagt den ind på youtube nu, som skjult. Jeg deler linket med jer, og forventer at den ikke kommer andre steder hen! :) :) :)

http://www.youtube.com/watch?v=xS9KcD3ZSfA

Forholder mig delvist anonym. Udgiver ikke personlige kontakt formularer hverken her, der, eller privat.

Hvis det kunne interessere nogen, så det meste jeg vil sige om mig selv, er et jeg er en pige på 18 fra Nordvestjylland området.

Senest rettet af iAdoreU 15 nov 2013 18:11, rettet i alt 3 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

køb og salg må ikke diskuteres herinde på siden.

Det er ulovligt at plukke, besidde og sælge svampene. Smid videoen på tuben og link til den herinde :)

Har du spist svampe før, eller har du erfaring med andre hallucinogener? Svampe er jo noget helt helt helt andet end oplevelsen på f.eks. amfetamin, alkohol og hash.
Hvis du ingen erfaring har, så bør du læse en del om svampenes virkning, før du kaster dig ud i eksperimenter. Ellers vil du fortryde det hårdt, når en ny verden åbner sig for dig.
Der er masser af læsestof her på siden - desuden kan du altid stille spørgsmål, hvis du er i tvivl om noget.

Tjek det forum, du allerede har henvendt dig i. http://psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=2

Junior medlem

Når. Troede ikke det var det der blev ment med det, at man ikke må spørge om sådan noget.. Undskyld. Sletter det! Tak for advarslen! :')

Har prøvet at spise 1 slags svamp før, sådan en mærkelig en. De var selv svampe-spiser. Man skulle helst tage 1-3 stk. for de var rimelig vilde de svampe. Den smagte af havre og græs og lidt sur efter 10 minutter, og så kunne jeg godt mærke det! Har været stor forbruger af hash og amf (selv medicinering af ADHD) men får rigtig medicin nu! :) en pind skader ikke i ny og næ alligevel...
MEN! Der er problemet med videoen på min mobil, for kan ikke ligge videoer på computeren fra min mobil eller på nogen måde overhovedet. Har prøvet at se om man kan sende videoer til emails på telefon, men kan man heller ikke, kun billeder.. Fortryder at jeg ikke tog et billed af den.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke hvor godt det er at indtage hallucinogene stoffer, når du har diagnosen ADHD. Jeg er sikker på, der er andre herinde, som kan svare bedre på det spørgsmål. Men som hovedregel frarådes det personer, som har en diagnose at indtage svampe og lignende stoffer.

Få læst op på sagerne - better safe than sorry!!!

Junior medlem

HAH! Ved du hvad!! Jeg har sgu lige overført den på computeren! Blev jo helt desperart nu, og prøvede noget helt andet jeg aldrig havde tænkt over. Men nu har jeg den på computeren! Kan jeg ikke sende den herind, uden at skulle uploade den på youtube? Det vil jeg nemlig helst ikke. Vil ikke udbrede mig længere ud om det her emne, længere end den her side..

Junior medlem

Ved godt du skriver det for min egen sikkerheds skyld, og jeg tænker skam også på min egen sikkerhed.. Men vil ikke diskutere det forbudte emne, så ved ikke om jeg må skrive, at det ellers bare var det som jeg ville med dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså at du vil plukke dem og indtage dem? Det er ikke forbudt at skrive.

Hvis du har tænkt dig at sælge dem, er det her ikke forummet at diskutere det i. Har du tænkt dig at indtage svampen, er det her det rigtige sted. Der er mange herinde med stor erfaring omkring svampe og diagnoser, så jeg vil råde dig til at vente med at indtage noget som helst, før du har hørt lidt om, hvor forfærdelig oplevelsen kan være.

Svampe er ikke kun sjov og ballade - de kan åbne op for meget mørke sider af dit sind, og det er ikke en tur du på nogen måder ønsker at opleve. Hårde tømmermænd er vand i forhold til en rigtig dårlig oplevelse på svampe.

Junior medlem

Søde søde søde. Det som der er forbudt at diskutere, det er det som jeg vil med svampen, så derfor lukker vi det ude fra nu af...
Vil bare gerne have svar på mine andre spørgsmål.. Ved godt der er fare og risiko ved svampe. Har læst meget på det, men de spørgsmål jeg stiller, vil jeg gerne have svar på, personligt, fra folk med erfaring.

Junior medlem

Nu hvor jeg ser på filmen, så er det ikke en bunke heste lort den står ved, det er brandetræ! :b

Junior medlem

Er ved at ligge den på youtube.

Junior medlem

Har gjort den skjult, så kun dem med linket kan se den, så den ikke kan søges på.

Junior medlem

Sådan!! Har lagt linket op i opslaget!! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]