Hej!! Først og fremmest, så vil jeg sige at det her er sgu da fantastisk, med sådan en side som denne!!
Men! Har nogle spørgsmål omkring de her spids nøgenhatte svampe..
Det er første gang jeg vil ud og plukke dem, og jeg vil gøre det her i weekenden med en ven, inden der bliver for koldt til de dør. Og jeg har allerede set 1 svamp stå for sig selv på en fodboldbande ved noget gammelt græs af en art, ved en bunke heste lort. Der var kun den ene. Har ikke engang billede af den. Jeg brugte min telefon til at lyse med da jeg gik en aften, og med den kan jeg kun lyse imens den optager, så har den kun på film. hah.. Men er 10000% sikker på at det var en spids nøgenhat!
- Er det ulovligt i sig selv, at plukke de her svampe?
- Er det ulovligt at have de her nyplukkede svampe med sig/på sig?
- Er de ulovlige at indtage? (ved godt de er ulovlige at sælge, men tænker om de er ulovlige at indtage, da man ligesom selv har plukket dem, selv har tilberedt dem, og deraf ligesom selv står til ansvar for sine egne handlinger/indtagelser)..
- Er der andre "sjove" svampe jeg kan imødekomme på den her tid? Eller snart?
Tror vidst det var de spørgsmål. Tager selvfølgelig gerne imod andre råd og sådan!

Og tager positivt imod konstruktiv kritik. Tager ikke imod diskussioner, da denne tråd ikke er oplagt til det.
Håber i respektere at jeg er NYbegynder, og jeg undskylder derfor ikke, hvis jeg har stødt nogen, eller formuleret mig forkert, i håb om, at folk (inkl. mig selv) vil tage godt imod en nybegynder..
OG vil lige sige!! Jeg har læst ALT hvad der har med regler at gøre herinde. Og er lidt bange for at pludselig blive afvist og smidt ud med det vuns! Uden at blive informeret om hvad jeg muligvis kunne have gjort forkert..
Har fået lagt den ind på youtube nu, som skjult. Jeg deler linket med jer, og forventer at den ikke kommer andre steder hen!
http://www.youtube.com/watch?v=xS9KcD3ZSfAForholder mig delvist anonym. Udgiver ikke personlige kontakt formularer hverken her, der, eller privat.
Hvis det kunne interessere nogen, så det meste jeg vil sige om mig selv, er et jeg er en pige på 18 fra Nordvestjylland området.