Hej venner.
Jeg gik d. 26/10 igang med mit første grow.
26/10 3x Kali dog (Sour Diesel & OG Kush)
29/10 3x Critical Haze ( Afghani & Skunk )
Fra frøet blev plantet.
Jeg har et par spørgsmål, fordi jeg er nervøs for deres "kolde" start, uden mit udstyr ( De stod i vindueskarmen de første 2 uger, i en lille drivhus box)
Planterne står nu i:
Et Hvidt Skab - 240cm H 200 cm L 70 cm dybt.
Med en Gammel stå blæser, der nu blæser udemærket, og laver god cirkulation, og får planterne til at leve

De står under 400W HPS GROW Light med tilhørende balast
26-30 Grader i de 18 timer og 21-23 grader i de 6 timer.
35% Luft fugtighed om dagen /18
45% luftfugtighed om natten /6
De første 2 uger blev jorden holdt fugtig hele tiden, uden at det på nogen måde svømmede, og røderne lå i vand.
Efterfølgende har jeg vandet dem når de har haft brug for det, ca. hver 2-4 dag - alt efter størrelsen. Jeg har jo bare mærket efter

De har også fået gødning - Micro - grow og bloom, og rette PH Værdi i vandet.
Anyway!
Jeg blev lidt nervøs for lidt over en uges tid siden, da der var flere af planterne der ikke rigtigt var vokset i et stykke tid. "stammen" blev ved at være tynd, og flere af dem begyndte at bugge, og ligge næsten helt hen af jorden.
en af dem har fået nogle små vide pletter på bladende, som tyder på for meget gødning. Jeg ventede til næste vanding, og undlod gødning, og skyllede jorden godt igennem. Der er nu gået endnu 4-5 dage, og den har ikke udviklet sig.
De drejer sig forresten mest om 2 af Kali planterne, og 1 Critical.
Der er en af Kali'erne der er vokset sig flot, og har fået 4 side skud indtil videre ! (Over veje at cutte ^^)
Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg eventuelt gør forkert, kan gøre bedre, optimere, eller noget jeg skulle gøre helt anderledes, så ville jeg blive glad, da jeg jo er forholdsvist ny inde for mit eget grow - og gerne vil have det bedst mulige resultat første gang!

Inde i skabet - lyset stjal dog lidt billedet

Den største Kali Dog ( jeg undre mig jo over de har så meget størrelses forskel blandt alle 3 kalidogs )

Her er den af planterne jeg er mest nervøs for. Den har stået lidt knap en måned, og er stadig utrolig lille.

Og sidst men ikke mindst - en flot Critical

What do you think?

Håber ikke det var en alt for stor mundfuld! På forhånd tak!
/Smoke out!