Hej psy!
Jeg er nu tilbage efter mit lille ban fra Adian hændelsen, og har brug for råd!
En af mine kammerater har besluttet sig for at prøve MDMA, og har givet mig æren af at være tripseater. Men men men men men.... Jeg har ingen idé om noget som helst når det kommer til MDMA, og søger derfor råd. Jeg har snakket med en vinde, og hun siger følgende:
1) "Emma er en vild tøs, som ikke kan styres hvis det går galt, så for guds skyld, lad vær med at tage det til en fest hvor der er mange mennesker og uro første gang."
1.1) Gør det mens i er alene hjemme ved en, få personer som han stoler meget på, han skal være i det rigtige mood, det rigtige setting etc.
2) ½L vand hver time, mindst
3) hold ham rolig, han skal ikke danse nonstop fra start til slut, da han bliver for varm, og det er det er der, der er stor risiko for at det går galt.
4) Han må ikke drikke alkohol før han føler han har 100% styr på trippet, men fraråder det stærkt første gang han prøver det.
4.1) Og heller ikke cannabis, eller andre rusmidler.
5) Hvis han bliver aggressiv, og i ikke kan få ham ned ved at snakke til ham, skal i være klar på at tage fat i ham, og holde ham nede, så han ikke gør skade på jer, eller ham selv mens i ringer efter en ambulance eller politiet.
5.1) Han skal vide dette forinden, at vi kan og vil gøre dette inden han tager MDMA
Har i andet i vil tilføje, som i tænker der er vigtigt, eller noget vi skal være ops på?
Jeg ved der er andre tråde omkring MDMA, hvad man skal og ikke skal mens man er på det, men der er uendeligt mange tråde, så håbede vi muligvis kunne samle det til en stor tripseater tråd, vil opdatere listen når i skriver noget (hvilket jeg håber i vil

) eller hvis i har nogle tråde, enten herinde eller på andre sider, som i tænker jeg vil kunne bruge, må i hellere end gerne dele dem herinde også!