Halløj halløj.
Er så heldig at være i besiddelse af et par doser "kloarkslam" aka kaktus, som jeg og en kammerat skal indtage mellem jul og nytår.
Hvis jeg skal give et bud på, hvor stærk dosen vi indtager er, vil jeg skyde et sted mellem 300-500 mg meskalin også nogle ekstra alkaloider, der følger med.
Vi har snakket lidt om at ryge lidt af en meget mild joint, inden indtagelsen af kaktussen, for ligesom at holde kvalmen ned og slå tiden ihjel, mens vi venter.
Flere steder har jeg set folk sige god for denne kombination, men vil gerne høre lidt mere ind til det, inde jeg kaster mig ud i det.
Har prøvet at ryge mens jeg var på svampe, som der resulterede i at jeg ikke kunne noget som helst og var så forvirret at, ja ?

...
Gælder det på samme måde for meskalin eller der behøver man ikke være lige så påpasselig med røgen?
Har prøvet kaktus en gang før, hvor jeg syntes at være meget klar i hoved og stadig være under stor påvirkning.
Under alle omstændigheder bliver der røget på dagen, da det er umuligt at falde i søvn når trippet er over.
Til vedkommende der har prøvet denne kombination:
- Hvad syntes du om denne kombi ?
- Røg du før, inde eller efter trippet?
- Hvis cannabisen havde indflydelse på trippet, hvilken retning tog det - visualer, tankemønster etc?
Mvh Xenofanes
ps. selvfølgelig snakker vi ikke om at kampryge under trippet, men et hiv eller to også vente.
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.Bekendtgørelse om euforiserende stofferCannabis GuideDDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?