Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 16:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Halløj halløj.

Er så heldig at være i besiddelse af et par doser "kloarkslam" aka kaktus, som jeg og en kammerat skal indtage mellem jul og nytår.
Hvis jeg skal give et bud på, hvor stærk dosen vi indtager er, vil jeg skyde et sted mellem 300-500 mg meskalin også nogle ekstra alkaloider, der følger med.

Vi har snakket lidt om at ryge lidt af en meget mild joint, inden indtagelsen af kaktussen, for ligesom at holde kvalmen ned og slå tiden ihjel, mens vi venter.
Flere steder har jeg set folk sige god for denne kombination, men vil gerne høre lidt mere ind til det, inde jeg kaster mig ud i det.

Har prøvet at ryge mens jeg var på svampe, som der resulterede i at jeg ikke kunne noget som helst og var så forvirret at, ja ? :hm: ...
Gælder det på samme måde for meskalin eller der behøver man ikke være lige så påpasselig med røgen?

Har prøvet kaktus en gang før, hvor jeg syntes at være meget klar i hoved og stadig være under stor påvirkning.

Under alle omstændigheder bliver der røget på dagen, da det er umuligt at falde i søvn når trippet er over.

Til vedkommende der har prøvet denne kombination:
- Hvad syntes du om denne kombi ?
- Røg du før, inde eller efter trippet?
- Hvis cannabisen havde indflydelse på trippet, hvilken retning tog det - visualer, tankemønster etc?

Mvh Xenofanes

ps. selvfølgelig snakker vi ikke om at kampryge under trippet, men et hiv eller to også vente.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem

Personligt synes jeg, at svampe og cannabis nærmest går hånd i hånd og jeg kan snildt konsumere 2-6g cannabis i løbet af come-up og efter selve den "ude af stand til at udføre normale handlinger"-del af rusen.

Det er selvfølgeligt lidt ubrugeligt i forhold til dit spørgsmål om meskalin, men måske de folk der skriver, at cannabis og meskalin fungerer fint sammen, har det med svampe og cannabis som mig?
Var jeg i dine sko, ville jeg gøre præcist hvad du beskriver; et par sug af en joint og se hvad der sker. Uafhængigt af andres erfaring er personligt eksperiment jo vejen frem, mængden af cannabis kan altid sænkes/øges næste gang, afhængigt at din oplevelse. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Randomname og tak for dit bud :)

Puha, svampe og cannabis, har jeg godt nok stor respekt for. Har prøvet den en gang, med resultat af min psyke, blev pillet fra hinanden som et puslespil ;)

Da come uppet tager 4-6 timer, før man peaker, tænker jeg ikke der sker det store, ved at ryge en lille pind, mens man nu venter.
Jeg vender lige tilbage med hvordan det gik, indenfor de komende uger, skal afprøve det i morgen :D

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...

Dedikeret medlem

4-6 timer er alligevel noget af en forskel fra de 30-60 min come-up på svampe, det er jo lige før effekten af en joint ville være helt væk, inden trippet begyndte. Til gengæld skal man måske også passe på, at man ikke kommer til at sidde og ryge sig for skæv, hvis man ikke har det godt med trip og cannabis. Over flere timer når man let at blive lidt mere skæv, end man lægger mærke til. Men det ved du jo nok. :)

Meld endeligt tilbage - og god tur. ;)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Xenofanes. Hvis du har det sådan med svampe og cannabis, vil jeg anbefale at du lader være med at ryge inden du indtager meskalin. Istedet kan du evt. drikke ingefær-te ved siden af meskalin-afkoget. Ingefær beroliger maven og neutraliserer den bitre smag man får i munden. Du laver ingefærteen ved at fint-hakke frisk ingefær og hælde kogende vand over. Du kan evt. tilsætte honning :) En anden mulighed er at tilsætte ingefær til meskalin-brygget. Jeg har faktisk engang - med rimelig succes - lavet et San Pedro afkog hvor jeg tilsatte en masse frisk ingefær, og det gjorde at det var nemmere at holde det nede. Ligeledes har jeg brugt det til rød fluesvampe-afkog, men det er en hel anden historie!

Randomname@ 2-6 g cannabis i løbet af come-up? Det lyder godt nok til at du er en tungryger! Ikke det bedste råd til en som ryger mere forsigtigt :wink: De fleste u-trænede der ryger cannabis, bliver basket af 1/4 gram.

Held og lykke med dit trip!
Hilsen Fanny

Dedikeret medlem

Hvis du læser hvad jeg skrev Fanny, rådede jeg ham netop til, at nøjes med et par sug af en joint. :P

De 2-6g cannabis er iøvrigt come-down inkluderet, men ja, jeg er nok en hærdet bruger når det kommer til cannabis.. Lækkert tip med ingefær, selvom det jo heller ikke ligefrem smager fremragende. Har du erfaring med, at det kun hjælper på ubehag forbundet med indtaget af kaktus ekstrakt, eller at det måske også ville afhjælpe noget af det ubehag som ren meskalin angiveligt også skulle give?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så blev det testet.

Der blev ikke røget før, men først da de værste visualer var væk og kan kun sige det var overraskende sjovt!
Kombinationen af Cannabis og Meskalin, går faktisk overraskende godt sammen. Normalt vis ryger jeg kun 1-2 gange om året og i ekstremt små mængder, da jeg ellers går omkuld. Meskalinen gav en underlig mental energi, som gjorde, jeg kunne holde mig vågen og uden problemer, på samme tid med at være klar i hovedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]