Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

I går skete der noget uvirkeligt og fuldkommen uforståeligt, og derfor laver jeg den her tråd, hvis nogen har svar til hvad der kunne være sket...

Okay. For det første plejer jeg at være en lidt sløv og doven fyr, er tit træt og nede på jorden. Men de her sidste par dage havde det været fuldstændigt anderledes, jeg har været helt oppe at køre, mega social, hyper, aktiv, overhovedet ikke som jeg plejer.. Hvilket var mærkeligt fordi jeg kun havde fået 5 timers søvn begge nætter. Så drejede det pludselig 180 grader da mig og min ven tog ud for at ryge en smøg, min ven var blevet mærkelig og jeg begyndte at få det mere og mere mærkeligt. Vi tog ned til en elevator hvor vi før havde røget fed, men det er ved at være en måneds tid siden vi røg sidst... så vi sad bare der og røg en smøg i elevatoren, men pludselig begyndte jeg lige så stille at få meget mørke tanker, tanker om død og depression, min familie og mine problemer, og de problemer blev bare forstærket og blev meget værre at tænke på end de plejede... Vi begyndte begge to at få røde øjne som om vi havde røget, men det havde vi ikke??!! Min ven begyndte så at snakke om at han blev angst, og fik det mærkeligt, "PRÆCIS" ligesom jeg havde det. Pludselig gik det op for mig at jeg var påvirket på en eller anden måde, og det var han også, på samme måde... Det var lidt ligesom at være skæv, men på en mere depressiv, uvirkelig og uhyggelig måde... Pludselig begyndte vi at ryste helt vildt og angsten blev meget stærkere...

I dag har jeg det fint og jeg er ikke angst mere, men hvordan kunne det ske? Vi røg en smøg og så endte vi som om vi var på Speed eller noget? Og vi fik det jo begge to? Hvis det var kun var mig, kunne jeg selvfølgelig tro at det var bivirkninger fra hashen, men siden vi begge to blev ramt af det, må der jo være en længere forklaring på det, fordi sådan et tilfælde ville sgu aldrig ske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tager I andet narkotika til daglig/på moderat niveau? Eller får noget medicin af en slags?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
man kan sagtens køre hinanden op til et "badtrip" med eller uden stoffer. spejlneuroner er mit bud :)

Junior medlem

Tager I andet narkotika til daglig/på moderat niveau? Eller får noget medicin af en slags?

overhovedet ikke, vi har hverken astma eller epilepsi eller noget.. helt sunde mennesker

Junior medlem

man kan sagtens køre hinanden op til et "badtrip" med eller uden stoffer. spejlneuroner er mit bud :)

Men det her var seriøst mere end et trip... Det var som om at sidde fast i et mareridt, jeg fik spændinger i kroppen og begyndte at ryste og fik seriøst paranoia, og det var ustyrligt... jeg kunne intet gøre Joe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
er faktisk RET sikker på at der i psykisk øjemed ikke er noget mere "seriøst" end et trip. og ja, et badtrip er ligsom at sidde fast i et mareridt. en hjerne slår knuder på sig selv, man oplever måske de samme ting flere gange (looping), paranoia og panik er alle sammen helt normale tegn på et bad trip. Der er masser af mennesker med psykiske lidelser der oplever den slags helt uden at tage stoffer.

Jeg er næsten 100% sikker på at i har kørt hinanden op til det, især hvis i har snakket sammen mens det skete, og det har i helt 100% sikkert fordi ellers ville du ikke vide hvordan din ven havde haft det. Jeg har haft et par badtrips på psychedelia hvor jeg og en ven kørte hinanden op til at være helt ude og skide, og hvor ingen af os kunne komme ned igen bagefter.

som sagt er mit bud spejlneuroner.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]