I går skete der noget uvirkeligt og fuldkommen uforståeligt, og derfor laver jeg den her tråd, hvis nogen har svar til hvad der kunne være sket...
Okay. For det første plejer jeg at være en lidt sløv og doven fyr, er tit træt og nede på jorden. Men de her sidste par dage havde det været fuldstændigt anderledes, jeg har været helt oppe at køre, mega social, hyper, aktiv, overhovedet ikke som jeg plejer.. Hvilket var mærkeligt fordi jeg kun havde fået 5 timers søvn begge nætter. Så drejede det pludselig 180 grader da mig og min ven tog ud for at ryge en smøg, min ven var blevet mærkelig og jeg begyndte at få det mere og mere mærkeligt. Vi tog ned til en elevator hvor vi før havde røget fed, men det er ved at være en måneds tid siden vi røg sidst... så vi sad bare der og røg en smøg i elevatoren, men pludselig begyndte jeg lige så stille at få meget mørke tanker, tanker om død og depression, min familie og mine problemer, og de problemer blev bare forstærket og blev meget værre at tænke på end de plejede... Vi begyndte begge to at få røde øjne som om vi havde røget, men det havde vi ikke??!! Min ven begyndte så at snakke om at han blev angst, og fik det mærkeligt, "PRÆCIS" ligesom jeg havde det. Pludselig gik det op for mig at jeg var påvirket på en eller anden måde, og det var han også, på samme måde... Det var lidt ligesom at være skæv, men på en mere depressiv, uvirkelig og uhyggelig måde... Pludselig begyndte vi at ryste helt vildt og angsten blev meget stærkere...
I dag har jeg det fint og jeg er ikke angst mere, men hvordan kunne det ske? Vi røg en smøg og så endte vi som om vi var på Speed eller noget? Og vi fik det jo begge to? Hvis det var kun var mig, kunne jeg selvfølgelig tro at det var bivirkninger fra hashen, men siden vi begge to blev ramt af det, må der jo være en længere forklaring på det, fordi sådan et tilfælde ville sgu aldrig ske.
|