Hey peeps! Var i tvivl om hvor dette skulle placeres..
Hvordan skal jeg starte?..
I går var jeg sammen med en god veninde. Hun er rookie når det kommer til joint rygning, dvs. hun har prøvet det en 2 gange før hvor hun blev lidt påvirket. Hvorimod jeg selv har gjort det flere gange end jeg kan tælle til.. Anyways.. Vi havde kort snakket om at fyre en fed og afslutte en fed dag som havde været pisse hyggelig. Vi sidder et busskur og jeg rister og ruller. Det bliver til en god 1 smøgs med 0.3 i. Havde vejet det op for at det skulle være en lettere mild joint.
Var fint tilfreds med kvaliteten der skulle være en 120'er pollen ryger.
Det er lørdag og vi får den rullet, selvom jeg har i baghovedet at mindre kunne have gjort det. Ryger mest og hun får de 4 hvæs, et af dem var et langt og godt hvæs der kradsede lidt sagde hun.
Jeg slukker så jointen et godt stykke nede så der stadig er noget at gemme, for nu virkede den og så på mig. Hun kunne mærke det fra første hvæs..
SÅ BEGYNDER DET MEST NOIA JEG NOGENSINDE HAR OPLEVET.
Hun sidder og får det der ligger krampetræninger eller muskelspændinger (Det samme??). Forstil dig at men retter rykker og slapper af sådan hele tiden on/off. "Min ryg gør noget mærkeligt" sagde hun og hun kunne ikke styre det. Vi begynder at gå hjem mod mig (4 min derfra) og hun bliver tydeligvis mere og mere ramt! Hun siger ting som at hun er meget fokuseret på bladene og flækker da hun siger det. Hun bliver mere indadvendt og tåget kan jeg mærke. Vi når lige at komme ind og hun styrter i seng. Ligger og kigger helt væk, og kan pludselig ikke sige noget og ligger og ser mere og mere væk ud. Som om hun er et helt andet sted. Tænkte at hun nok havde det vildt men alligevel var jeg bekymret for det var alvorligt.
Hun ligger med en slags krampetrækninger og ligger med fjollet grinagtigt smil til nærmest angst lignende når jeg nærmer - skiftevis
Det ser helt sindsygt ud også fordi jeg i starten troede hun lavede sjov men FUCK.
Hun var tydeligvis ikke i denne verden og blev ved at ligge i samme stilling uden at sige noget. Jeg havde ingen idé om hvad jeg skulle gøre da hun jo var ved bevidsthed men kunne ikke komme i kontakt med hende
Det er sku svært at beskrive det men det hele var meget surrealistisk!
Er der nogle derude der har hørt/oplevet eller ved hvad der kunne være sket med hende? Hun blev virkelig forandret efter at have røget og havde man set hende ville men måske tro hun var på LSD. <-- baseret på film jeg har set om folk der ser helt væk udefra og er i en anden verden.