Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hey peeps! Var i tvivl om hvor dette skulle placeres..
Hvordan skal jeg starte?..

I går var jeg sammen med en god veninde. Hun er rookie når det kommer til joint rygning, dvs. hun har prøvet det en 2 gange før hvor hun blev lidt påvirket. Hvorimod jeg selv har gjort det flere gange end jeg kan tælle til.. Anyways.. Vi havde kort snakket om at fyre en fed og afslutte en fed dag som havde været pisse hyggelig. Vi sidder et busskur og jeg rister og ruller. Det bliver til en god 1 smøgs med 0.3 i. Havde vejet det op for at det skulle være en lettere mild joint.

Var fint tilfreds med kvaliteten der skulle være en 120'er pollen ryger.

Det er lørdag og vi får den rullet, selvom jeg har i baghovedet at mindre kunne have gjort det. Ryger mest og hun får de 4 hvæs, et af dem var et langt og godt hvæs der kradsede lidt sagde hun.
Jeg slukker så jointen et godt stykke nede så der stadig er noget at gemme, for nu virkede den og så på mig. Hun kunne mærke det fra første hvæs..
SÅ BEGYNDER DET MEST NOIA JEG NOGENSINDE HAR OPLEVET.
Hun sidder og får det der ligger krampetræninger eller muskelspændinger (Det samme??). Forstil dig at men retter rykker og slapper af sådan hele tiden on/off. "Min ryg gør noget mærkeligt" sagde hun og hun kunne ikke styre det. Vi begynder at gå hjem mod mig (4 min derfra) og hun bliver tydeligvis mere og mere ramt! Hun siger ting som at hun er meget fokuseret på bladene og flækker da hun siger det. Hun bliver mere indadvendt og tåget kan jeg mærke. Vi når lige at komme ind og hun styrter i seng. Ligger og kigger helt væk, og kan pludselig ikke sige noget og ligger og ser mere og mere væk ud. Som om hun er et helt andet sted. Tænkte at hun nok havde det vildt men alligevel var jeg bekymret for det var alvorligt.
Hun ligger med en slags krampetrækninger og ligger med fjollet grinagtigt smil til nærmest angst lignende når jeg nærmer - skiftevis
Det ser helt sindsygt ud også fordi jeg i starten troede hun lavede sjov men FUCK.
Hun var tydeligvis ikke i denne verden og blev ved at ligge i samme stilling uden at sige noget. Jeg havde ingen idé om hvad jeg skulle gøre da hun jo var ved bevidsthed men kunne ikke komme i kontakt med hende :shock:

Det er sku svært at beskrive det men det hele var meget surrealistisk!

Er der nogle derude der har hørt/oplevet eller ved hvad der kunne være sket med hende? Hun blev virkelig forandret efter at have røget og havde man set hende ville men måske tro hun var på LSD. <-- baseret på film jeg har set om folk der ser helt væk udefra og er i en anden verden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Lyder som om hun fik det inhaleret helt rigtigt denne gang og nok mere end hvad hun lige kunne tåle.

Vil ikke sige jeg har oplevet lignende situation, men for 1½ år siden, skulle jeg ryge bong for første gang, efter en pause på 1 år. Fik et så lille hoved, at jeg selv syntes det var for lidt. 5 minutter senere, lagde jeg i en seng, med mindre rystelser, sløret syn og havde det rigtig dårligt. Man kunne da få kontakt til mig, men der var jeg langt væk...

Tænker lidt, at hun måske kunne have været uheldig at få en af de større nol klumper. Du nævner desuden at hun kunne mærke det efter første hiv, så det har sikkert været for meget for hende, ift. hvad hun er vant til :)

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvordan har hun haft det idag?
Og tror du måske ikke også det faktum, at du også var påvirket, kan have gjort det lidt overvældende for dig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
havde en veninde engang, som sagde hun rejste i tiden 7 gange, og kiggede mærkeligt på mig og min kammerat, og på et tidspunkt var hun på vej up på altanen, hvorefter vi hurtig fik hende ind, da det godt kan gå galt.. hun var væk :O

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

Det er ret normalt når man får for meget på noget godt at man går i koks mode, og bare stirrer ud i luften uden at kunne koncentrere sig om hvad folk siger til dig, det har jeg set mange gange, og du skal bare have lov til at sidde og kigge ud i luften et par timer så kommer du langsomt til dig selv :D Prøvede det faktisk selv da jeg røg skunk første gang da jeg var en minigangsta, og også en gang til tror jeg faktisk.. Så også engang en eller anden knieght gå kold på nogenlunde samme måde på staden, der var der en beboer der sagde at han ikke måtte falde i søvn, så var der en chance for at han får en psykose, men det tror jeg egentlig ikke passer, for når folk falder i søvn på den måde plejer de bare at sove i vildt lang tid og så vågne op veludvilet :D

Det med muskelspændninger er vidst ikke så normalt, men jeg tror heller ikke det er farligt, bare ret irreterende for personen det går udover og dem hun ryger med, havde en dame engang der blev ved med at spjætte med benene når hun blev rigtig skæv, det var lige til at blive sindsyg af..

Men du har jo nok skræmt hende fra at ryge igen, så det er jo godt nok :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg ærgrer mig sindssygt meget over at jeg lod hende tage de hvæs. Et havde været nok!
Jo jeg havde det svært ved at håndtere det da jeg selv var godt ramt.
ALDRIG har jeg oplevet noget så voldsomt og så virkeligt! Det er virkelig et shoutout til alle ikke vante rygere derude! Jeg er ikke så let påvirkelig men det der var udover min egen fantasi!!
@Xenofanes - ja tænkte jeg også, da det sker når man ryger joint ;-) Dog vil jeg gerne pointere at det var noldret meget småt og jeg fortryder jeg ikke brugte 0.2 istedet.
Har med hende i dag hvor hun undskylder for i går og fortalte hun var på vej til håndbold kamp. Så man kan da sige hun er oppe og i gang..
Jeg kunne ikke finde ud af om hun måske var så heldig at opleve noget psykedelisk, men omvendt så har det nok ikke været helt fedt så hældte lidt mere til en psykose lignede tilstand. Seriøst det ansigts udtryk hvor jeg lå ved siden af hende og kiggede hende ind i øjnene der bare flakkede til alle sider!
Vi har et rigtigt godt forhold til hinanden så derfor var det også wierd at skulle tackle det hele.. Kunne ikke snakke med hende, som om hun delvist kunne se mig men ikke komme i kontakt. Endte med jeg lå ved siden af hende og holdte øje , men nussede hende og det virkede til hun slappede af i kroppen sådan stille og roligt, så igen så kunne hun høre og mærke noget udefra.

Lod hende sove i en 2 timers tid men jeg sad ved computeren og tjekkede hende en gang i mellem. Forsøgte så at få liv i hende for at se hendes reaktion, og fordi jeg ikke kunne sidde der til næste morgen da hun havde en aftale.. Hun ville hjem og sove da hun ikke havde fået meget søvn, sagde hun tidligere på aftenen.
Noget forskrækket og desorienteret vågnet hun op og kiggede på uret, hun var tilbage.
- Vækkede hende stille og roligt og undrede mig selv over hvad fuck jeg lavede..
Fulgte hende hjem.

Medlem
Brugeravatar

Is på fyr :D

Jeg vil mere end påstå at hun ikke har set farver og elefanter, men hendes hjerne simpelthen har været i en tilstand så hun ikke har været i stand til at forstå hvad du siger, eller strikke en tanke ordentligt sammen, altså hun stenede rigtigt, minimal hjerneaktivitet i vågen tilstand. Selvfølgelig kan man blive forskrækket over det, men jeg tror ikke det er farligt, hjenen slår jo bare fra ligesom når du sover. Det gik jo ikke galt, i og med hun ikke fik det dårligt og brækkede sig ud over det hele osv, det kunne have været meget værre tænk hvis i havde røget bong.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Ja, hun har helt sikkert røget for meget.
120 kroners gram, kan også slå os andre omkuld :D
Lyder temlig ubehagelig, men nu ved du hvad det drejer sig om, hvis du/i skulle være uheldige igen.

Har røget folk under og er selv blevet røget under.
Røg engang min bror under på Roskilde festival og fik det selv rigtig skidt.
Både pga han blev syg, men også fordi jeg selv var mega skæv.
Bræk og lort i teltet til følge hrumpf!

Håber på det bedste for jer :)

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Is på fyr :D

Jeg vil mere end påstå at hun ikke har set farver og elefanter, men hendes hjerne simpelthen har været i en tilstand så hun ikke har været i stand til at forstå hvad du siger, eller strikke en tanke ordentligt sammen, altså hun stenede rigtigt, minimal hjerneaktivitet i vågen tilstand. Selvfølgelig kan man blive forskrækket over det, men jeg tror ikke det er farligt, hjenen slår jo bare fra ligesom når du sover. Det gik jo ikke galt, i og med hun ikke fik det dårligt og brækkede sig ud over det hele osv, det kunne have været meget værre tænk hvis i havde røget bong.

Det er rigtigt nok, men i situationen kan man jo ikke bare være ligeglad!
SÅ langt tænkte jeg overhovedet ikke der, men ja nu har man prøvet det. Har set mange syge ting men det der var alligevel vildt :!:
Har sikkert også selv lavet nogle vilde ting når min hjerne var overcooked !
Det er utroligt så hurtigt jeg har fået svar i den her tråd, og god respons :peace:

Dedikeret medlem

stik hende noget sukkervand næste gang! :-) det plejer at hjœlpe lidt!
peace out!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er også lidt tarveligt at smide 150mg god røg i hovedet på en nybegynder som tilmed er pige.

Er røgen god, plejer jeg ikke at putte mere end 100mg i per person, men nu er jeg også cannabis-fag

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Første gang jeg fik røget en god pind på min bror, røg han også helt ud af sig selv og talte i deliriumsagtig tåge om at han besøgte andre planeter osv. Siden da fik jeg selv mere og mere intense oplevelser med ren cannabis og det har været et meget respekteret psykoaktivt trance-middel lige siden. Det glemmer folk med tolerance eller hashere tit ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det er også lidt tarveligt at smide 150mg god røg i hovedet på en nybegynder som tilmed er pige.

Er røgen god, plejer jeg ikke at putte mere end 100mg i per person, men nu er jeg også cannabis-fag

Trådstarter siger, at han røg det meste af jointen, og pigen kun fik 4 sug.

Jeg har selv oplevet noget lignende med en af mine spinkle venner. Han er typen, der bukker under efter 6 genstande. En aften hvor vi havde siddet og drukket nogle øl, begynder jeg at rulle en lille rizla-joint. Jointen var meget mild og bestod af semi-hash + gennemristet tobak. Han fik ét enkelt sug, hvor han fik hostet en god del. Fem minutter senere endte han et sted langt væk fra virkeligheden. Det var meget skræmmende at være vidne til. Han lå bare og trippede 100%. Han gik fra at grine manisk til at gå over i gråd flere gange. Heldigvis var han normal den efterfølgende dag, dog med nogle grimme tømmermænd.

Der er bare nogle få mennesker, der ikke kan tåle at ryge. Med hensyn til din veninde vil jeg tro, at hun bare har fået for meget af det gode. Nu er jeg ikke heavy-hasher længere, men selv da jeg var, kunne god røg også smide mig på røven, hvis jeg ikke behandlede det med den respekt, det fortjener.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
men nu er jeg også cannabis-fag

det kan man godt fornemme, når du deler det op i mg :lol:

hvis noget lignende skulle ske en anden gang, så vil jeg foreslå noget sukkervand og noget mad, gerne noget fed mad eller junk food, det kan ligge en god dæmper på det hele.. og så sørg for guds skyld at virke normal, så personen ikke tror der er noget galt med dem, for hvis det sker, så kan de nemt få det meget værre..
håber også du okay, ovenpå oplevelsen! har selv prøvet lignende ubehagelige ting med hash og det er sgu aldrig rart!
men du skal ikke have skyldfølelse, det var ikke din skyld jo, det var ude af dine hænder da hun tog det første hvæs!

Medlem
Brugeravatar

@Punny pete - forstår ikke dit regnestykke..
Mht. Sukkervand og mad så var det umuligt!! Seriøst jeg kæmpe for at hun fik en slurk Cola, hvor det meste alligevel røg ud over mig. Så åben dog munden!!
Hun var bogstaveligt talt mundlam.
Ellers kender jeg godt til det med mad og drikke.

@Krimse - Det lyder fucking vildt! Var også aaalt for gavmild og skulle ikke være gået højere end 0.2 og ladet hende tag 2 hvæs.

Vejede det op og det gør jeg næsten altid.
Nu jeg tænker over det var hun mega frisk på vodka og cola inden vi fyrede op. Det blev dog kun et enkelt glas, men det havde måske alligevel en indvirkning?

Virkede også stille og rolig. Kender godt til den der trip sitter ligende stil man skal køre :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hvis hun har drukket først, kan hun sagtens ha fået det dårligt.
smoke and drink do nothin,
drink and smoke, u might choke

det har jeg altid gået ud fra, og passer til sin vis også
//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:

Citat:
Det bliver til en god 1 smøgs med 0.3 i

0,3g = 300mg
300mg/2 mennesker = 150mg/1 person.

High level math rite durh.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Citat:

Citat:

0,3g = 300mg

joo men er en joint ikke mere end 8 sug totalt? ;-)

Medlem
Brugeravatar

Citat:

Citat:

0,3g = 300mg

joo men er en joint ikke mere end 8 sug totalt? ;-)

Tjooo jeg vil mene at jeg sugede 10-12 hvæs. Jointen blev også slukket og der var den lige under halvvejs. :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvilke jeg fik forklaret af Krimse :wink:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]