Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Fortryder den gang jeg sniffede en streg skunk-ryst og fik den ledeste hovedpine ever. ):
e

Hahaha, den har jeg aldrig hørt før.

Fortryder som så mange andre herinde misbruget af husholdningsmidler i en ung alder, primært deodoranter og lightergas. Føj for fucken hvor det grimt at tænke på, hvor mange dåser man har tømt. Er iøvrigt rimelig sikker på det var årsagen til jeg fik HDDP/Visual Snow, eller at det hvertfald blev betydeligt forværret og derved uignorerbart. Det er så blevet forværret yderligere af andre substanser og ''livsstilsperioder'' siden, men det havde jeg selvfølgeligt set komme. :roll:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Lightergas og rensebenzin. Fuck, hvor dumt. :(

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Mit nuværende overforbrug af morfin præperater, mest oxynormer som jeg har taget 4-5 gange om ugen de sidste par måneder, samt mit daglige hashforbrug de sidste to år :( det er så overdrevet så svært det er at slippe af med det morfin igen, jeg elsker det simpelthen så meget, det gør mig så glad og får mig til at føle mig så lækkert tilpas. Så har ikke fortrudt at jeg har prøvet det, kun det at jeg blev ved med at tage det inden det var helt ude af min krop så jeg nu ikke kan undvære det hverken psykisk eller fysisk på grund af mine abstinenser :(

Junior medlem
Brugeravatar

Normalt er jeg ikke til sløvende stoffer. I min ungdom var jeg mere bange for hash end LSD. Men for nogle år siden prøvede jeg herion for første og eneste gang i mit liv. Det ende med lægeambulance og genoplivning.
Forleden dag, da jeg var på et dybt DMT trip, oplevede jeg genoplivningen igen. Jeg var temmelig usikker på om de læger der stod over mig og fortalte, at jeg var ved at dø, men at de ville hjælpe mig, virkelig var i min "DMT lejlighed" eller om det var "nogen" i trippet der villle forhindre mig i at komme ned til alferne (jo, DMT er kraftigt). Med forskellige "huske" regler fik jeg viklet mig ud af det. Men oplevelsen fortalte mig, hvor dybt situationen omkring genoplivningen fra den gang egentlig sad i mig. Oplevelsen gjorde mig ekstremt bevidst om min dødlighed.

Udover det kender jeg folk, der helt sikkert har fortrudt, at de tog LSD. Problemet med LSD, hvis man virkelig ryger på røven er, at det strækker sig over mange timer, så selvom DMT er meget kraftigere end LSD, så varer trippet kun 5-10 minutter, selvom man tror det har varet meget længere, tiden og egoet kollapser, men man er sig selv bagefter. Jeg vil dog ikke anbefale hverken LSD eller DMT til personer under 50 :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Normalt er jeg ikke til sløvende stoffer. I min ungdom var jeg mere bange for hash end LSD. Men for nogle år siden prøvede jeg herion for første og eneste gang i mit liv. Det ende med lægeambulance og genoplivning.
Forleden dag, da jeg var på et dybt DMT trip, oplevede jeg genoplivningen igen. Jeg var temmelig usikker på om de læger der stod over mig og fortalte, at jeg var ved at dø, men at de ville hjælpe mig, virkelig var i min "DMT lejlighed" eller om det var "nogen" i trippet der villle forhindre mig i at komme ned til alferne (jo, DMT er kraftigt). Med forskellige "huske" regler fik jeg viklet mig ud af det. Men oplevelsen fortalte mig, hvor dybt situationen omkring genoplivningen fra den gang egentlig sad i mig. Oplevelsen gjorde mig ekstremt bevidst om min dødlighed.

Udover det kender jeg folk, der helt sikkert har fortrudt, at de tog LSD. Problemet med LSD, hvis man virkelig ryger på røven er, at det strækker sig over mange timer, så selvom DMT er meget kraftigere end LSD, så varer trippet kun 5-10 minutter, selvom man tror det har varet meget længere, tiden og egoet kollapser, men man er sig selv bagefter. Jeg vil dog ikke anbefale hverken LSD eller DMT til personer under 50 :shock:

Hvorfor lige 50? Synes det er ret ekstremt.

Jeg ville sige at hvis man er over de 24-25 år, har et liv der bare kører på skinner, har et åbent sind og kender sig selv, så kan man godt eksperimentere med psykedeliske stoffer.

I forhold til LSD og badtrips burde man som tommelfinger regel egentlig altid bare ha tripkillers på sig. Altså benzoer. :P

Derudover kan badtrips også ofte være lærerigt, såfremt man får bearbejdet dem. Lidt som en ubehagelig session ved en psykolog, hvor man får et gennembrud, og kommer bedre ud på den anden side når det er ovre.

For at stay on topic så fortryder jeg vel nok lightergas, cigaretter, research chemicals, amfetamin og kokain. De sidste to nævnte fordi stimulanser slider på kroppen og fordi gadestofferne er så urene og fyldt med crap.

Ligeledes fortryder jeg også at have misbrugt MDMA lidt for meget.. Fantastisk stof, indtil magien forsvinder.

Til gengæld er jeg uendeligt glad for at have stødt på cannabis, svampe, LSD og n2o. :D

Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Hvorfor lige 50? Synes det er ret ekstremt.

Jeg er meget enig med dig wEstzide. De 50 var en joke. Ville skrive 60 (min alder). Alder betyder, at man ikke opgiver den normale "virkelighed" - arbejde, projekter, barnebarn og hunde :-) Men det er også det du skriver med en hverdag, der er i orden og rimelig tryg og god.

I min tid var LSD jo en del af den omvæltning, der foregik på alle planer sidst i 60´erne og starten af 70´erne, så det blev lidt vildt og langt ude, men jeg og de fleste, men ikke alle, kom godt ud på den anden side.

Medlem
Brugeravatar

DXM (DEXOFAN): var bestemt ikke noget for mig !

Extasy piller: med gud ved hvad i dem (men ren prima MDMA er nice)

Cannabis med kun THC: gør mig runtosset (kvalme og opkast) men det er kun nogle typer Ganja..

Bright..

Medlem
Brugeravatar

Mit nuværende overforbrug af morfin præperater, mest oxynormer som jeg har taget 4-5 gange om ugen de sidste par måneder, samt mit daglige hashforbrug de sidste to år :( det er så overdrevet så svært det er at slippe af med det morfin igen, jeg elsker det simpelthen så meget, det gør mig så glad og får mig til at føle mig så lækkert tilpas. Så har ikke fortrudt at jeg har prøvet det, kun det at jeg blev ved med at tage det inden det var helt ude af min krop så jeg nu ikke kan undvære det hverken psykisk eller fysisk på grund af mine abstinenser :(

Vil råde dig til at stoppe med opioider jeg har lige gået igennem en FUCKING intens kold tyrker sendt direkte fra helvedes flammer på Metadon.. Du kommer allerede til at få abstinenser hvis du stopper nu tror jeg.. Men kom igennem det inden det bliver for sent.. Gabapentin er rigtig godt til at tage absti, og det vil din læge højst sandsynligt gerne udskrive til dig hvis du fortæller hvordan landet ligger. Men den kolde tyrker har været den hårdeste oplevelse i mit liv på mange måder, så det er bare et godt tip herfra:)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cph
No regrets.. so far.

Tog uhyggelige mængder amf og E-piller fra jeg var 20 til 23.. kunne sagtens tage 10 gram amf og 50 piller på en weekend (onsdag til søndag, hehe). Det fuckede helt sikkert min uddannelse op, og følelsesmæssigt var jeg en kæmpe klaphat i den periode.. havde som regel 3-4 kærester ad gangen plus det løse. Og venner sked man højt og flot på.. hvis de bukkede under for stofferne, var det deres egen skyld. Men jeg fortryder egt. ikke at have brugt nogle år af min ungdom i overhalingsbanen.. har så mange fede minder fra den tid. Men lad os nu se.. skal da ikke kunne sige om jeg kommer til at fortryde det senere i livet.

I dag er jeg i midten af 30'erne. Jeg har stadig svært ved at feste uden af tage amf, Emma eller hvad der nu lige dukker op i løbet af en aften. Og jeg har perioder, hvor jeg tager amf hver dag på arbejdet (er udpræget B-menneske men møder kl. 4 om morgenen). Efter sådan en periode på et par uger kan jeg sagtens holde en pause på en måned eller to, men hvis jeg bliver tilbudt at købe noget, kan jeg som regel ikke sige nej, og så kører jeg et par uger igen. Jeg føler sådan set ikke, at det har nogen negative indvirkninger på mit liv. Det er skønt, at man selv kan bestemme, hvornår man (ikke) vil være træt, og økonomisk går det nogenlunde lige op med de madpenge, man sparer. Det er ikke store mængder, jeg tager.. 2-4 streger i løbet af en 10 timers arbejdsdag. Nogle gange kører jeg den videre, når jeg kommer hjem, men jeg er forholdsvist god til at få et par timers søvn, inden jeg skal op og på job igen. Folk må synes, hvad de vil om den måde at leve på, men for mig har det fungeret fint i 10 år.

Måske lige en enkelt regret. Havde på et tidspunkt fået noget flour amfetamin og havde fået at vide, at det absolut ikke skulle sniffes.. så det skulle da lige prøves. Jeg sad ved mit skrivebord og tog en pæn streg.. 2 sekunder efter brækkede jeg mig ud over min skærm og mit tastatur og havde derefter den vildeste smerte i båthornet. Men altså, det er jo ikke stoffets skyld.. det var bare mig, der skulle spille idiot og sniffe det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Tror du skal tage hånd om dit forbrug tsunami, bet er en hård omgang

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for input, Zh4d0w. Nogle gange kan jeg sgu også godt blive lidt nervøs for langsigtede fysiske bivirkninger. Det ville jo være lidt ærgerligt at sidde som 50-årig med en totalt smadret krop (eller organer for den sags skyld).

Medlem
Brugeravatar

Tsunami: Har du prøvet at holde en god pause fra amfetaminen? Jeg mener en uges tid eller lignende?

Junior medlem
Brugeravatar

WinterMute, jeg holder tit pause på et par uger eller en måned. Set over et år vil jeg skyde på, at jeg er på amfetamin 150 dage (det er dog ikke noget, jeg har lavet statistik på). Jeg får ikke fysiske abstinenser, men psykisk ligger det hele tiden og ulmer.. "hvis bare lige jeg havde et par gram, ville det være 1000 gange nemmere at komme i gang om morgenen". Efter et par uger på amf har jeg det fint med at holde pause og få indhentet noget søvn og få nogle ordentlige spisevaner igen. Jeg har i øvrigt også en søn på 11 år, som jeg har hver anden weekend, så det giver jo nogle helt naturlige afbræk.

Medlem

Hvad er det for et job du har?
Undrede mig list over at du kan sidde og brække dig på skærmen

Junior medlem
Brugeravatar

Alshabab<< Nej nej, mit eksperiment med flour amfetamin foregik der hjemme.. jeg kunne ikke umiddelbart finde på at eksperimentere med sådan noget på arbejdet, haha. Jeg har et fint arbejde.. vil helst ikke komme for meget ind på det aht. anonymitet, men det er en kombination af kontorarbejde og fysisk krævende arbejde.

Jeg har i øvrigt prøvet at udskifte amfetamin med modafinil på et tidspunkt.. det er receptpligtigt og bruges som medicinering imod narkolepsi. Det giver slet ikke samme kick men har til gengæld ikke nogen synderlige bivirkninger (efter hvad jeg har kunne læse mig til). Jeg læste på et tidspunkt, at man i USA kan få det af sin læge, hvis man har nattearbejde. Jeg gik dog væk fra det igen, fordi det er en del sværre at få fat i end amf og faktisk også er dyrere.

Medlem
Brugeravatar

Har du prøvet med Kaffe :D

Junior medlem
Brugeravatar

Tro mig.. jeg sparer hverken på kaffe eller cola :D

Junior medlem

Slettet.

Senest rettet af bAdNinJA 04 feb 2014 01:48, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg fortryder amfetamin, hver gang jeg er gået amok med det shit har det efterladt en fysisk skavank hos mig. For ikke at nævne den psykiske nedtur der følger i kølvandet på sådan en weekend med fuld skrue uden søvn. Men jeg har heller aldrig været god til at styre det. Når jeg ryger cannabis ender jeg også gerne med at ryge som et svin, men der falder jeg bare i søvn tilsidst, og så er det bare fedt at vågne til en halv jay i askebægeret :D

Det gik engang så vidt at jeg så syner på speed og rablede løs til en af mine venner med nogle drømme agtige tanker - der kogte den godt nok over. Der var nok gået for mange dage uden mad og søvn, hvad ved jeg.

Japanerne anvendte søvnmangel som tortur under 2. verdenskrig. Jeg bruger i øjeblikket lidt amf til at blive færdig med et projekt. Jeg måler blodtryk/puls mange gange, for amf sætter blodtrykket meget op, selv i mindre doser. Så hvis du synes dit hjerte hamrer løs på amf, så er det lige det den gør.

Når man overdriver et brug, kan det skyldes en vrede du har i dig, som du måske/måske ikke ved hvad handler om, men at du så retter din vrede mod dig selv, at det-er-jo-lige-meget-altsammen. Hvis du ikke får rettet din vrede det rigtige sted hen eller kommer til tåls med det, så er jo den eneste måde at ødelægge vreden er at ødelægge dig selv. Giver det mening?

Junior medlem

Slettet.

Senest rettet af bAdNinJA 04 feb 2014 01:47, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]