Normalt er jeg ikke til sløvende stoffer. I min ungdom var jeg mere bange for hash end LSD. Men for nogle år siden prøvede jeg herion for første og eneste gang i mit liv. Det ende med lægeambulance og genoplivning.
Forleden dag, da jeg var på et dybt DMT trip, oplevede jeg genoplivningen igen. Jeg var temmelig usikker på om de læger der stod over mig og fortalte, at jeg var ved at dø, men at de ville hjælpe mig, virkelig var i min "DMT lejlighed" eller om det var "nogen" i trippet der villle forhindre mig i at komme ned til alferne (jo, DMT er kraftigt). Med forskellige "huske" regler fik jeg viklet mig ud af det. Men oplevelsen fortalte mig, hvor dybt situationen omkring genoplivningen fra den gang egentlig sad i mig. Oplevelsen gjorde mig ekstremt bevidst om min dødlighed.
Udover det kender jeg folk, der helt sikkert har fortrudt, at de tog LSD. Problemet med LSD, hvis man virkelig ryger på røven er, at det strækker sig over mange timer, så selvom DMT er meget kraftigere end LSD, så varer trippet kun 5-10 minutter, selvom man tror det har varet meget længere, tiden og egoet kollapser, men man er sig selv bagefter. Jeg vil dog ikke anbefale hverken LSD eller DMT til personer under 50

Hvorfor lige 50? Synes det er ret ekstremt.
Jeg ville sige at hvis man er over de 24-25 år, har et liv der bare kører på skinner, har et åbent sind og kender sig selv, så kan man godt eksperimentere med psykedeliske stoffer.
I forhold til LSD og badtrips burde man som tommelfinger regel egentlig altid bare ha tripkillers på sig. Altså benzoer.

Derudover kan badtrips også ofte være lærerigt, såfremt man får bearbejdet dem. Lidt som en ubehagelig session ved en psykolog, hvor man får et gennembrud, og kommer bedre ud på den anden side når det er ovre.
For at stay on topic så fortryder jeg vel nok lightergas, cigaretter, research chemicals, amfetamin og kokain. De sidste to nævnte fordi stimulanser slider på kroppen og fordi gadestofferne er så urene og fyldt med crap.
Ligeledes fortryder jeg også at have misbrugt MDMA lidt for meget.. Fantastisk stof, indtil magien forsvinder.
Til gengæld er jeg uendeligt glad for at have stødt på cannabis, svampe, LSD og n2o.