Altså, første gang de var forbi var der hash i lejligheden. de ransagede lidt halvhjerte, opdagede ikke et growtelt der stod med planter og lys tændt (!) inde på et værelse på max 10 kvm.
De var forbi svampe kassen, men anede overhovedet ikke hvad det var og spurgte; Er det et projekt i har gang i ? vi nikkede, selvfølgelig var det det, og ikke svampe om et par uger

Men de har nada fundet af hvad de kom efter, da det slet ikke ligger i nærheden af den adresse det bliver sendt til.
Det er bare trist at de møder op hos en SU-studerende og tror det er en narkobule, og presser ham til at erkende, han blev pisse bange og erkendte i første omgang.
Men han har dog trukket erkendelsen tilbage nu, dagen efter fik jeg et opkald, og de sagde de havde masser af beviser. Jeg callede ham på hans bullshit, og han sagde at kontoudtogene ville vise noget. Jeg sagde de gerne måtte tjekke, og at vi ses i retten.
Jeg kan har det på samme måde, hvis det på nogen måde sker at "vi" bliver dømt for det her, så er der jo HELT forskruet. 2 unge mennesker, under uddannelse, aldrig tidligere haft kontakt med politiet, udover tjald - og så vil de dømme os, på en brev med et navn på ? vi kan da ikke gøre for at vores ærkefjende prøver at få os ned med nakken.
Derudover synes jeg at Amsterdam er meget high-profile. UK ved jeg ikke, har en pakke på vej lige nu - krydser fingre for den ankommer, da vendor virkede helt oprigtig og legit.