Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude. Jeg har bestilt en blandet landhandel af godter fra nettet de sidste 4 måneders tid. Har efterhånden lavet en del bestillinger, og vil tro 10-15% af dem aldrig når frem. Jeg har hverken hørt noget fra politiet eller toldvæsnet eller noget. Vil man overhovedet høre noget hvis det er mindre mængder, eller destruerer de det bare? Kunne det være postmanden der går rundt og hygger sig på mine stoffer?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Efter min erfaring destruerer de intet, til gengæld er de nogle røvhuller og venter en 3-4 måneder før de banker på din dør.

Benægt alt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ this. Der gik også flere måneder, før de kom og bankede på min dør og tilmed ransagede mit hjem med hund og 3 betjente.

Junior medlem

Okay tak for info. Jeg har heldigvis stort set altid mit hjem clean netop fordi jeg godt ved det kun er et spørgsmål om tid, før jeg får besøg.. Jeg synes nu bar det er rimelig mange breve der er blevet taget uden jeg har hørt noget. Har overvejet om man kan få et brev til at se ud som at komme fra udlandet, og bare blive ved med at sende det til mig selv, og så se om det skulle "blive væk". Hvis jeg sender fra min egen by er chancen for at det faktisk er post dk der smider det væk nok lille. Ellers kunne man måske smide en lille gps i. Virker måske lidt overdrevet, men med de penge der ellers går tabt, kunne en gps måske betale sig.

hvor mange breve har i fået taget gennem tiden? er det normalt at miste så mange? vil tro jeg har mistet omkring 5-7

Medlem

Hmm, hvor godt undersøger du dine forhandlere først.?

Min erfaring er at det er meget sjældent at der forsvinder noget i posten, og når en ordre en sjælden gang imellem ikke dukker op, passer det sjovt nok med at der er flere andre der heller ikke modtager deres ordrer (= scam, eller at pakkerne forsvinder inden de forlader forhandlerens hjemland).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Allerførst er det jo muligheden for at din vendor ikke var legit. Der er altid tvivl, og det er træls. så et godt råd er at finde et par vendors du stoler på, eller dem med gode/mange handler.
Jeg synes der er langt mellem de legitte efterhånden, og jeg har nok ~10 breve der aldrig er modtaget, hen over de sidste 6 måneder jeg vil jeg tro.
Der udover vil jeg fraråde amsterdam, og nok også UK/tyskland. Det virker til at de er ret obs. på lige de lande, og jeg har fået taget ~4 pakker fra amsterdam (siger de ihvertfald, har selvfølgelig aldrig bestilt noget), og de har været forbi addressen 2 gange, en gang med ransagningskendelse, en gang med hunde.
benægt alt - venter stadig på min retssag.

Stodder
Brugeravatar

Når politiet tropper op på jeres addresse, hvor store mængder har I så "ikke" bestilt?
Er der tale om standardstoffer som hunde kan lugte, amf, coke, mdma, cannabis eller er det også RCs?

Jeg fik for nogle år siden taget 200 valium i tolden og der ringede de bare til mig.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
3,5 g heroin var hvad de beskyldte mig for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

10 g mdma, 2 g "et eller andet" i første omgang. derefter kom de igen med hunde en måned senere, og sagde der var bestilt 40g ghb.
det er jo for sygt at møde op med kendelse og true med fængsel og være pisse aggressiv. det strålede nærmest ud af dem at de ikke havde beviser og så var det jo nemmest at true sig til en erkendelse. rocker metoder siger jeg jer.
Er spændt på om de dropper sagen inden retten eller hvor langt det går, har endnu ikke hørt noget og det er vel 1.5 måned siden nu? Og det med ghb var i mandags. De ville lige smide noget mere oven i sigtelsen.

Junior medlem

2 pakker af de ca. 7 mistede er fra forhandlere jeg aldrig har brugt, så sikkert scammers. Men resten er forhandlere der er flere vellykkede transaktioner ved. Den ene gang blev der endda sendt 5 pakker fra samme forhandler, hvor den ene pakke havde kærestens navn på. De 4 pakker kom, men den til kæresten nåede aldrig frem, selvom det var sendt sammen med de andre. Jeg er overbevist om at der er mange flere selective scammers end man regner med. Tror bare ikke det er tilfældet her, da mange sender igen på deres regning.

Jeg synes de er blevet meget ops på pakker fra specielt UK de sidste år. Nogen får næsten ikke noget igennem derfra. Jeg benægter ALT, er mere nervøs for min kæreste. Jeg er sku blevet klogere efter at have prøvet turen et par gange før med noget andet. Men jo ikke noget at være bange for når man ikke har gjort noget forkert :)

Leaf jeg kender nogen der bestiller alt fra 1-10g, og det er mest coke og MDMA. Selvfølgelig prøver han også at købe lidt af de "unormale" ting engang imellem. Men det ligger aldrig hjemme ved ham, han har et ekstra hemmeligt kælderrum han smider det i.

Junior medlem

flux hvis der ikke er fundet noget i din lejlighed, kan jeg næsten ikke set hvordan det kan være muligt at få dig dømt. det ville hvertfald være mærkeligt. Du kan jo ikke gøre for der er så syge mennesker der spilder deres penge på at sende stoffer til dig :) ransagede de begge gange med det samme efter de havde taget det, eller gik der også flere måneder?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså, første gang de var forbi var der hash i lejligheden. de ransagede lidt halvhjerte, opdagede ikke et growtelt der stod med planter og lys tændt (!) inde på et værelse på max 10 kvm.
De var forbi svampe kassen, men anede overhovedet ikke hvad det var og spurgte; Er det et projekt i har gang i ? vi nikkede, selvfølgelig var det det, og ikke svampe om et par uger :roll:
Men de har nada fundet af hvad de kom efter, da det slet ikke ligger i nærheden af den adresse det bliver sendt til.
Det er bare trist at de møder op hos en SU-studerende og tror det er en narkobule, og presser ham til at erkende, han blev pisse bange og erkendte i første omgang.
Men han har dog trukket erkendelsen tilbage nu, dagen efter fik jeg et opkald, og de sagde de havde masser af beviser. Jeg callede ham på hans bullshit, og han sagde at kontoudtogene ville vise noget. Jeg sagde de gerne måtte tjekke, og at vi ses i retten.

Jeg kan har det på samme måde, hvis det på nogen måde sker at "vi" bliver dømt for det her, så er der jo HELT forskruet. 2 unge mennesker, under uddannelse, aldrig tidligere haft kontakt med politiet, udover tjald - og så vil de dømme os, på en brev med et navn på ? vi kan da ikke gøre for at vores ærkefjende prøver at få os ned med nakken.

Derudover synes jeg at Amsterdam er meget high-profile. UK ved jeg ikke, har en pakke på vej lige nu - krydser fingre for den ankommer, da vendor virkede helt oprigtig og legit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
^ this. Der gik også flere måneder, før de kom og bankede på min dør og tilmed ransagede mit hjem med hund og 3 betjente.

Går ud fra, at der har været tale om en større mængde ellers ville de da ikke stille med sådan et mandskab....eller hvad???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Går ud fra, at der har været tale om en større mængde ellers ville de da ikke stille med sådan et mandskab....eller hvad???

Jeg har før haft ransagning, hvor der har været 4 betjente og en hund (2 politibiler), hvor de ikke har fundet mere end en nold hash og lidt oxy. Og en gang hvor der også kom et salatfat for at hente et grotelt, der dog var høstet, men havde 400 g trim i frysern som jeg blev taget for.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok. Men der må jo være et incitament fra deres side, om at vedkommende ligger inde med større mængder, siden at de går til sådanne yderligheder. Jeg tænker mere på, hvis et brev med en mængde (lad os f.eks sige 5 gram kokain) blev taget i tolden. Ville det være nok til en sådan aktion?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Ok. Men der må jo være et incitament fra deres side, om at vedkommende ligger inde med større mængder, siden at de går til sådanne yderligheder. Jeg tænker mere på, hvis et brev med en mængde (lad os f.eks sige 5 gram kokain) blev taget i tolden. Ville det være nok til en sådan aktion?

Yes.

Der var en herinde fra der fik ransaget sin bolig, efter de havde taget under 3 gram amfetamin i tolden(!)..

De er nogle svin, og de kan få en kendelse så let som ingen ting hvis de ønsker det. Derfor er det bedste råd, aldrig at have noget narko liggende på ens bopæl. Så længe narkoen er betalt med BC, og i benægter har politiet ingen sag, og de ved det. Husk på at man i danmark ikke skal bevise sin uskyld & som udgangspunkt ikke kan dømmes på indicier Hvis man gør, skal man anke sagen med det samme.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok, det er da helt ude i hampen. Det er jo et retssystem i total forfald, og et enormt ressourcespild...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det handlede om 2,7g amfetamin, taget i Kastrup lufthavn. De fandt ikke noget på min bopæl, da jeg har nogle søde nabo'er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]