Mange tak for alle jeres svar, det hjalp lidt på tankerne

Jeg vil prøve og følge rådet med at snakke med dem under 4 øjne, og hvis det ikke hjælper så bliver jeg nødt til bare og smide håndklædet i ringen, for jeg orker det snart ikke mere..
Jeg selv kan ikke forstå hvor svært det kan være og forstå alvoren ved brug af stoffer, og især af MDMA. Jeg har selv været ligeså dum som dem engang da jeg skulle prøve emma for første gang. der tænkte jeg hverken på indtagelsesmetode, eller huskede og drikke vand.. nå men jeg køber noget af ham gutten og tager det med hjem til en anden vennekreds end den jeg har idag, så de 2 historier her hænger ikke sammen hvad angår venner hehe. Nå men vi skulle da lige prøve det igen aftenen efter, hvorefter jeg efter de første 2 streger får ondt i hovedet og føles meget varm. jeg opretter et emne her på psy, hvor jeg forklarer historien ovenfor, og nogen af jer kan måske genkende det lidt, for jeg fik mit livs største sviner på det emne, om hvordan helvede jeg kunne finde på og tage det flere dage i streg osv. og lige siden har jeg haft stor respekt overfor emma og andre stoffer.
Har bare svært ved at påvirke mine venner på den måde som i påvirkede mig, og fik mig til at indse at det jeg havde gang i ikke var smart.
Hm, jeg følte bare trang til og komme ud med det, for det har gået mig meget på her de sidste par uger

Mvh Narkopolo

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."