Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
prøv at smide en lille streg keta oveni mdma'en. du skal jo selv finde den bedste "ratio" til dig, men jeg synes det er suuuuper fedt at julemixe/kittyflippe. ellers ka du prøve at spice op med lattergas.

Medlem

Har hørt det med ketaen før. Kan du komme nærmere ind på blandingsforhold? - Ved godt det er bedst selv at prøve, men når man nu kun tager MDMA en gang hver anden måned ca. så ville det være en skam at ødelægge det :-)

Medlem

Hvis det bare er en hygge dosis så ville jeg nok gå efter 50 mg MDMA og måske 70 mg keta

Medlem

Say what? Havde regent med det ville være MDMA/Keta 80/20 forhold.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Det kommer helt an på hvad man vil med comboen, når jeg har jule mikset har jeg bombet MDMAen i normal dosis, og suget keta efter behov dertil, ikke noget med at ryge i hullet, mere bare "bumps" på 25-40 mg engang hver halve til hele time. Det har virket sublimt for mig.

Junior medlem

Julemix er endnu en spændende idé! Har keta, og snart MDMA, så den er jo oplagt. Keta siger mig egentlig ikke så meget (har aldrig været i hullet), udover jeg splatter helt ud og har en rar bedøvet fornemmelse og nogle syrede tanker, cev's! Men sammen med MDMA, hvordan påvirker de hinanden?? Og tænkte egentlig også at det ville være fornuftigt med en medium dosis MDMA og så drysse lidt keta oven i efter behov, som du nævner deus vult. Men hvad er det gode ved sådan et mix, vil jo nødig ødelægge nogen af delene.. :)

deadman

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis du ikke har været i hullet med din keta har du spildt din keta (ej okay, ketaindtag er aldrig spild :P). Du skal nærmest prøve det, dissociativer er til at hole med i min verden, ikke at subhole doser ikke er sjove sammen med andre, men hullet er sku en helt speciel oplevelse.

Sammen med MDMA giver det en super lækker følelse i kroppen, nærmest som om man er flydende inden i, super fedt at danse på, bortset fra at man måske ser en smule lam ud, men det føles nice! Jeg har kun gjort det en enkelt gang så en uendelig kilde til julemiksviden er jeg heller ikke, men der burde være massere info omkring lige den kombo både herinde og på nettet :)

Medlem
Brugeravatar

Som der er blevet anbefalet tidligere og som du også selv har vist interesse for: 6-APB.
Hvis du ikke er bange for at mixe substanser så kan jeg anbefale dig at mixe det med 5-APB, hvor du kører med en lidt højere dosis 6-APB. Til at starte med noget ala 50/60mg (succinate) alt efter om du kan skaffe det i succinate eller hydrochlorid form hvor du doserer lavere.
5-APB gør det lige lidt mere magisk. Det kan være meget mellow efter min mening men super euforisk. Måske fordi 5-APB binder bedre til serotonin receptorerne end 6-APB

Det jeg også nyder ved 6-APB eller 5-APB er det psychedeliske hint som jeg som regel først lægger mærke til i slutningen af rusen. Når jeg evt. kommer hjem efter en lang nat og lige pludselig opdager at farven på min væg er ændret, eller jeg kan ane ud af øjenkrogen at billedet på væggen ændrer/bevæger sig lidt :)
Jeg havde en sjov episode for nogle år siden hvor jeg en morgen sad hos en kammerat og chillede min APB-mix rus ud efter en tur i byen. Vi sad og snakkede og lige pludselig begyndte alting at få en lilla farve, min ven, mig selv og selv det lys hans loftlampe bredte ud. Jeg blev godt nok overrasket og tænkte wtf! :)

Hvis du har lyst til at læse lidt mere om 6-APB, 5-APB, Mephedrone og andre RC's hvor de er blevet testet på menneskeligt væv i forsøg, så kan jeg anbefale dig at læse den her videnskabelige artikel: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3582025/
Hvis du kunne tænke dig at læse flere artikler i denne stil hvor RC's bliver testet op imod bla. MDMA så bare sig til.

Medlem

Efter hvad jeg har læst mig frem til omkring 6-APB og 5-APB kontra MDMA, skulle det ikke være på samme "niveau", altså den magiske følelse man får på MDMA, bliver ikke genskabt i samme grad som når man tager 5/6-APB. Man skulle miste herredømmet over sin krop, som tilfældet er når man drikker, blot uden nedsat hjernefunktion. Mild eufori, og en forbedret føleevne, er lige umiddelbart de mest fremtrædende virkninger jeg kan finde.

Troede egentlig at 6/5-APB var en MDMA rus, blot forlænget. Har jeg læst helt forkert, da jeg også nogle steder, kan se at 6-APB bliver beskrevet som ens første gang med MDMA. Mens der nogle steder bliver beskrevet en lidt mildere rus end MDMA, men med en smule mere visuals end det kan opleves på MDMA.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg prøvede 6-apb som min første euforiske stimulant, altså før mdma, og jeg lover dig for det var magisk, endda på en ganske lav dosis i forhold til hvad jeg ville tage idag. Der var hele pakken, dyb eufori og nærmest magiske bånd til ens kammerater. Med et psychedelisk tvist i form af at alt lys gnistrede og bevægende mønstre, det var amazing kort sagt. Dette er selvfølgelig min oplevelse af det, men jeg syntes det ville være meget synd at beskrive det sådan her
Citat:
Man skulle miste herredømmet over sin krop, som tilfældet er når man drikker, blot uden nedsat hjernefunktion. Mild eufori, og en forbedret føleevne

Har aldrig oplevet at miste herredømmet over min krop, andet end ens kæbe :P men det problem har mdma jo også, mdma slår faktisk hårdere ud på min kæbe end 6-APB.

Medlem

Måske skyldes din klart positive oplevelse, netop af at det var en førstegangs oplevelse. Min første gang på MDMA var uden tvivl den bedste aften i mit liv, indtil videre.

Det jeg reelt eftersøger, er et stof som minder om MDMA, der blot vare længere. De fleste på nettet som giver brugeranmeldelser af 6-ATB, ligesom dig, skriver at det er meget MDMA like. Men Erowid nedtoner det lidt, og får det til at virke som en mild dosis MDMA. Men måske jeg bare skulle prøve det i stedet, og se hvad der sker.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det ved jeg nu ikke, jeg har også taget det mange gange efter, selvfølgelig ikke med så fede oplevelser som første gang, men det rammer sku plet hver gang stadig :)

Jeg syntes du skal give det et go, jeg har læst flere steder om garvede ravere der havde mistet magien ved mdma for mange år siden, men havde "rolls" som var det første gang på 6-APB (og mephedrone for den sags skyld, men igen, potentielt mere skadeligt).
Det er selvfølgelig nemt at sidde og claime, men er simpelthen for skæv til at tralle nettet igennem for rapporter lige nu :)

Medlem

Hvor neurotoxisk er 6-APB? Hvis nu man fx sammenligner med MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
http://www.reddit.com/r/Drugs/comments/ ... y_in_mdma/ jeg har flere gange læst at MDMA ikke er en neurotoxin, ifølge research. ved intet om 6-apb ud over det er et RC.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Og så alligevel, langt de fleste amfetaminer er neurotoksiske. Har ikke lige læst indholdet, men overskrifterne er da en del sigende: http://scholar.google.dk/scholar?q=mdma ... CC4QgQMwAA

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jeg er på det seneste blevet rigtig glad for at kombinere methylone og ghb. Synes det er et rigtig lækkert alternativ til mdma.
Foretrækker faktisk methylone og ghb, fremfor mdma.

Dedikeret medlem

Hvis det bare er en hygge dosis så ville jeg nok gå efter 50 mg MDMA og måske 70 mg keta

Ja det kan jeg da godt se :roll: 50mg MDMA hvilket man nok ikke ville kunne mærke sammen med 70mg ketamin hvilket er en ret god dose hvis det er noget ordenligt hest man har ? Hvordan får du lige det til at hænge sammen med en god dosis ?

Selv ville jeg nok bombe 120-180mg MDMA og så suge mit ketamin i streger på omkring 80-100mg. Det skal lige siges at det er ret solide doser så ikke noget man skal gøre med mindre man kender begge stoffer rigtig godt. Start måske med 100-130mg MDMA og så sug 50-70mg ketamin og se hvor det føre dig hen :)

Medlem

Ja det kan jeg da godt se :roll: 50mg MDMA hvilket man nok ikke ville kunne mærke sammen med 70mg ketamin hvilket er en ret god dose hvis det er noget ordenligt hest man har ? Hvordan får du lige det til at hænge sammen med en god dosis ?

Selv ville jeg nok bombe 120-180mg MDMA og så suge mit ketamin i streger på omkring 80-100mg. Det skal lige siges at det er ret solide doser så ikke noget man skal gøre med mindre man kender begge stoffer rigtig godt. Start måske med 100-130mg MDMA og så sug 50-70mg ketamin og se hvor det føre dig hen :)

JEG kan skam nemt mærke 50 mg MDMA. selvom jeg har misbrugt det engang. nu skriver jeg hygge dosis. En dosis hvor jeg har tænkt mig at ligge i min seng med slukket lys.
Hvis du synes det kunne være fedt med 180 mg MDMA + keta... Jamen så fred være med det. _:)

Medlem
Brugeravatar

Udover 6-APB, så kan jeg anbefale 5-APB. Har også haft rigtig godt held med combo af de 2.
For mig føles det slet ikke som om jeg er fyldt med knark. Vil nærmere beskrive det som at, kroppen og sindet er fyldt med eufori.
God kontrollérbar energi, stor lyst til at snakke. Oveni hatten får man også nogen lækre trails, små bølger over det hele. Men klart det fedeste (for mig) er det her HD syn. Hvor alle farver bliver rigtig flotte og tydelige.

Som nævnt i tråden er aMT også lækkert. Bare sørg for at planlæg trippet lidt, da det virker i lang tid. :)

Edit: Hvis du skal ligge i din seng, så er aMT, 5-APB og 6-APB ikke et godt valg. Du bare træt af at ligge ned, og vil hellere gå på opdagelse.
Har du overvejet DMT eller noget lignende? Det er imo. Et bedre stof hvis man skal ligge ned. Og så får du en på opleveren, hvis du rammer den rigtige dosis. :)

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Edit.. Fuck mig, har åbenbart svaret en gang allerede :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]