Haha det er sku det rene Gestapo (Geheime statspolizei), det her
Paragraf ditten og datten tsktsk
Lad nu bare være med at melde hinanden!
Paragrafrytterne og regelgenierne har sikkert ret på papiret..
Men tror i selv, der faktisk bliver en sag ud af en mor, der har set sin søn facebook samtaler og skrevet truende til en hun tror, der sælger narko til hendes søn?
Tænk jer nu om og kom med bedre løsningsforslag, end at melde en mor for at gå i sort.
Som skrevet før, så må ts få det fikset med sin ven.
Det er vennes mor der har hacket Facebook-samtalerne.
Det er vennes mor der har været truende.
Ergo er det ts ven, der har står med det egentlige problem.
Det må han se at få løst!
der bliver jo intet sagt om at han skal starte med at melde hende ?
Bare at hvis han bliver meldt - kan han gøre det samme.
det kan jeg ikke se noget ulogisk i. det er kun fair. stikker du så kan du jo kun forberede dig på at blive stukket, den der vend den anden kind til er sgu lidt for jesus agtig til mig... var det da bedre at tæve hende

? ja jeg spørg bare... man kan jo ikke rigtig "true" hende tilbage og det har man nok heller ikke lyst til når det nu er ens vens mor, men vælger hun selv at lade politiet gå i paragrafferne på dig, må hun idetmindste også være forberedt på det samme kan ske ved hende, hvis hun også har brudt loven.
det den der med at feje foran ejen dør først, det kunne hun jo bare ha sørget for.
hvis hun havde opførst sig ordenligt og roligt var det jo en helt anden snak.
hvis jeg bliver stukket af en person til politiet, og jeg VED det er den person 110 % der har sagt det - ville jeg til enhver tid gøre det samme imod ham hvis jeg havde noget på ham./ hende.
hvorfor skulle man dog ikke gøre det ?
jeg er med på at den med at gå til politiet til at starte med er en grim ting hvis man kan løse det selv.
men hvorfor skulle man finde sig i et politi besøg der er blevet iværksat af en forbryder ? skulle man bare vende den anden kind til ?