Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 19:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
ja selvfølgelig, men det er lige før jeg ikke gider for vil gerne have politiet "på min side" i den her sag. kællingen har truet mig med flere ulovlige ting. det ville være ærgerligt at gøre betjente så sure på mig at de ikke gider hjælpe (for det kunne de sagtens finde på er jeg sikker på)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

I så fald bør du få cleanet lejligheden hurtigst muligt for så efterfølgende at kontakte politiet for at anmelde hende for hvad du nu engang vurdere at hun skal meldes for. Hvis du gerne vil have politiet på din side så tror jeg at du vil have en ret stor fordel ved at være den første som kontakter dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det ved jeg. men vil helst undga en krig med ham og hans familie, jeg har ikke kunne få fat på ham endnu, det er derfor jeg venter pt.

Dedikeret medlem

ja tak for de to paragraffer der! :)

det er så uheldigt at min ven har lånt sin kode til hans mor for at hun skulle kunne spionerer på familiemedlemmer hun ikke er på talefod med... psyko-familie.

Det var så lidt. :)

At hun har fået koden er ikke nok, hun må heller ikke åbne post adresseret til ham bare fordi hun har adgang til det. Når hun har fået adgang til hans profil af helt andre årsager, giver det hende ikke ret til at læse hans private beskeder.

Præcis som kærester heller ikke må læse hinandens SMS'er / e-mails selvom de har adgang til dem. Den slags sager er der allerede faldet flere domme i:
http://beep.tv2.dk/nyheder/ny-dom-pas-p ... estens-sms
http://ekstrabladet.dk/112/article1968602.ece
(lige en hurtig googling)

Hun lyder i øvrigt som et rigtig nederen menneske..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

det ved jeg. men vil helst undga en krig med ham og hans familie, jeg har ikke kunne få fat på ham endnu, det er derfor jeg venter pt.

Forståeligt, men det lyder som om at din vens mor allerede har erklæret dig krig. Men det er nok et smart nok træk at få fat på din ven først så i har jeres på det rene så jeg håber at han snart tager sig sammen til at kontakte dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja, men så alligevel, hvis hun ville "have skovlen under mig" for real, så havde hun jo bare kontaktet politiet og håbet på at jeg havde noget liggende. hun tror jo selv højt og helligt på at jeg er pusher. måske hun bare er for dum... det er jo også en mulighed. hun har jo ikke rigtigt noget at forhandle med hvis hun affyrer alt hun har med det samme.

jeg tror hendes primære mål er at jeg ikke skal sælge ham mere - hvilket jo heller ikke er foregået eller vil ske... og at jeg ikke ser ham og hans venner (hvilket hun absolut ikke har noget at skulle have sagt omkring)

Medlem

Ikke for at komme med en dum kommentar eller noget. Meeeen Hvad fanden er det lige for en ven du har dig ? han er 20 år og tydeligvis under tøflen fra sin mor ( hun har hans facebook kode ).
At i så allezusammen siger hun har gjort noget ulovligt og er brud på privatlivets respekt og jeg ved ikke hvad, så hjælper det hat i den her situation, da det er sønnen det går ud over, og han er under tøflen af lille mutter = ingen anmeldelse

Undrer mig virkelig over hvilken 20år der er så underdanig. Men personligt ville jeg få mit lort ud af huset. Skrive en ordenlig besked til hende psykopaten, så hun forstår hele situationen + hvor langt ude og skide hun enlig er. Så ville jeg afvente, og var hun stadig fræk og ville gøre mere ved situationen ville jeg anmelde hende. Ganske simpelt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
såså.
folk kan jo have sine årsager og være forskellige os.v
du ved jo ikke noget om situationen ? det kan være han har søgt lejlighed i 2 år :D ? det kan også være han er mors tøffelhelt og hvad så ? so be it. det gør ham ikke nødvendigvis til et nedren menneske - at det her så er sket er jo uheldigt. Det kan også være han blive skide ked af det når han finder ud af at hans mor kunne finde på sådan nogle ting. vi veeee det ikke.

men hvad er dit "nye" forlsag så bassher ? jeg syntes ikke du har sagt noget ingen andre har sagt.. altså... spørg bare siden du siger at vores andre råd er noget lort :D

self kan han bruge det at hun har gjort noget ulovligt til noget hvis hun pudser uniformeret køtere på ham.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er godt nok en vanvittig situation den her!
Hvis det ender med at bent betjent og co. tropper op hjemme hos dig så husk lige at bede dem om at fremvise en ransagningskendelse før du lukker dem ind.

Hvis de vil ind, så kommer de ind. De gradbøjer loven, lige som det passer dem..
Hvis du har sådan et "spion-øje" i din dør, så kig i gennem det først og hvis der står et par betjente, så lad vær med at lukke døren op hvis du har noget liggende. De skal have en yderst god grund til at sparke din dør ind, også selvom de kan høre dig derinde.

En jeg køber hash af, har sat et kamera op efter de har ransaget hans hjem og taget lige omkring 800gr skunk/hash.
Hvis han kan se de står ude foran hans dør, så lukker han bare ikke op og det ender som regel også med de bare går igen..

Jeg siger ikke du skal gøre samme, men man får simpelthen sådan et had til politiet efterhånden.. Jeg har ikke haft en eneste positiv oplevelse med dem endnu. Måske jeg bare har været uheldig, who knows..

Derudover så er ham din vens mor, ret fucked up.. Jeg syntes der er blevet sagt det jeg ville sige omkring det. Men held og lykke med det hvert fald. :)

Medlem

såså.
folk kan jo have sine årsager og være forskellige os.v
du ved jo ikke noget om situationen ? det kan være han har søgt lejlighed i 2 år :D ? det kan også være han er mors tøffelhelt og hvad så ? so be it. det gør ham ikke nødvendigvis til et nedren menneske - at det her så er sket er jo uheldigt. Det kan også være han blive skide ked af det når han finder ud af at hans mor kunne finde på sådan nogle ting. vi veeee det ikke.

men hvad er dit "nye" forlsag så bassher ? jeg syntes ikke du har sagt noget ingen andre har sagt.. altså... spørg bare siden du siger at vores andre råd er noget lort :D

self kan han bruge det at hun har gjort noget ulovligt til noget hvis hun pudser uniformeret køtere på ham.

Du er da ikke så lidt fræk Hr! ;)

Ja gudskelov er vi fleste da forskellige, ellers ville det hele da bliver en smule kedeligt på længere sigt.
Du har ret, jeg har en begrænset viden om situationen, men dertil føler jeg stadig at komme med mit besyv - ligesom jeg går ud fra at i ikke ved mere end jeg gør? :D

Og jeg har intet problem med at manden er 20år, eller for den sags skyld stadig bor hjemme når han er 30, ( Så er han nok stadig mors tøffel ). Jeg tænker bare gad vide hvad det er for et individ vi har med at gøre? Og hvis manden bliver ked af det, når han selv har givet hende sin facebook kode, så er der da føørst fuld voksne rotter på loftet.

Og jeg siger ikke at jeres andres råd er lort. Nu er der bare 5-10 forskellige der har pointeret at " Det er ulovligt det hun har gjort," "Brevloven" "Privatlivets Fred ? " også tænker jeg, mon ikke det kan være helt ligegyldigt ? manden "Tør" eller "vil" jo tydeligvis ikke have noget imod hans mor ved alt. Nu ved hun så alt. Det hun har gjort er ulovligt ja ? men det vil kræve at sønnen anmelder hende, tror du/ nogen af jer virkelig selv at der sker ? For jeg tvivler virkelig på at politiet selv vil tage denne sag i retten uden om sønnen? :D

Og jeg kom med et forslag, det var blevet sagt før i tråden ja. Men i det mindste gentager jeg ikke folk 20gange. og jeg kunne da godt komme med et nyt råd hvis det var. Det havde jeg måske i virkeligheden selv gjort:
Du tager over til din ven og spørg hvad fanden det er der sker. Er han på din side og vil hjælpe dig FEDT!!! Hvis han er nederen omkring det, så fuck ham og hans mor. Du har kendt manden i 4år og hold da op en god ven du så har. Derefter ville jeg drøne ud til hende moren eller få hendes telefon nummer, også ville jeg forklarer hende hvor langt ude og skide både hun og hendes søn er.

har du andre forslag ?

Og jeg fornemmer også at du sviner hende moren til ? du ved da ikke om hun er et super cool menneske bag den 10 linjers facade beskrivning af hende som du har fået ? Du skriver at hvis du var hendes søn ville du sku også fylde dig med narko, helt ærligt hvor pænt er det over for moren? hahaha :D ?

Fortsat god weekend :sucks: :peace:

Insane psychedelia user!

^Der er altid en afsender og en modtager i en brevveksling. Så det behøver altså ikke være sønnen som anmelder, det kan altså også være TS som anmelder psykopatmoderen til polisen. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Citat:
Det hun har gjort er ulovligt ja ? men det vil kræve at sønnen anmelder hende, tror du/ nogen af jer virkelig selv at der sker ? For jeg tvivler virkelig på at politiet selv vil tage denne sag i retten uden om sønnen? :D

hun har jo osse krænket joe's privatliv ved at læse de beskeder, og hun har truet joe, så sønnen har da absolut intet at gøre hvis joe vælger at anmelde, :hm:

Medlem

Ja okay det er så rigtig nok. Men hvis vi lige skal være helt objektive her. Hvad tror i så risikoen er for at der kommer en sag ud af det, når sønnen tydeligvis har givet hende koden?

Men jeg skal spise med den gamle idag. Han er gammel strømer. Så skal jeg sætte ham ind i sagen og skrive tilbage senere :)

Rigtigt crime. Sønnen har intet at gøre. men anmelder han moren, er de ikke venner mere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hun har stadig truet ham.. er du helt blank?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Haha det er sku det rene Gestapo (Geheime statspolizei), det her :D
Paragraf ditten og datten tsktsk

Lad nu bare være med at melde hinanden!
Paragrafrytterne og regelgenierne har sikkert ret på papiret..
Men tror i selv, der faktisk bliver en sag ud af en mor, der har set sin søn facebook samtaler og skrevet truende til en hun tror, der sælger narko til hendes søn?
Tænk jer nu om og kom med bedre løsningsforslag, end at melde en mor for at gå i sort.

Som skrevet før, så må ts få det fikset med sin ven.
Det er vennes mor der har hacket Facebook-samtalerne.
Det er vennes mor der har været truende.
Ergo er det ts ven, der har står med det egentlige problem.
Det må han se at få løst!

-John Rooney.

Medlem

hun har stadig truet ham.. er du helt blank?

Det er du jo så tydeligvis!! grønskolling bare hop væk, du fatter alligevel ikke noget
Og præcis GG du har fat i den lange ende

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det har ikke noget at gøre med om han er bange eller ej, hun har truet ham, så han har en sag han kan køre mod hende hvis hun ikke slapper af, er det så svært at fatte?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten

Men tror i selv, der faktisk bliver en sag ud af en mor, der har set sin søn facebook samtaler og skrevet truende til en hun tror, der sælger narko til hendes søn?
Tænk jer nu om og kom med bedre løsningsforslag, end at melde en mor for at gå i sort.

der bliver jo intet sagt om at han skal starte med at melde hende ?
Bare at hvis han bliver meldt - kan han gøre det samme.

det kan jeg ikke se noget ulogisk i. det er kun fair. stikker du så kan du jo kun forberede dig på at blive stukket, den der vend den anden kind til er sgu lidt for jesus agtig til mig... var det da bedre at tæve hende :D ? ja jeg spørg bare... man kan jo ikke rigtig "true" hende tilbage og det har man nok heller ikke lyst til når det nu er ens vens mor, men vælger hun selv at lade politiet gå i paragrafferne på dig, må hun idetmindste også være forberedt på det samme kan ske ved hende, hvis hun også har brudt loven.

det den der med at feje foran ejen dør først, det kunne hun jo bare ha sørget for.
hvis hun havde opførst sig ordenligt og roligt var det jo en helt anden snak.

hvis jeg bliver stukket af en person til politiet, og jeg VED det er den person 110 % der har sagt det - ville jeg til enhver tid gøre det samme imod ham hvis jeg havde noget på ham./ hende.
hvorfor skulle man dog ikke gøre det ?

jeg er med på at den med at gå til politiet til at starte med er en grim ting hvis man kan løse det selv.

men hvorfor skulle man finde sig i et politi besøg der er blevet iværksat af en forbryder ? skulle man bare vende den anden kind til ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

der bliver jo intet sagt om at han skal starte med at melde hende ?
Bare at hvis han bliver meldt - kan han gøre det samme.

det kan jeg ikke se noget ulogisk i. det er kun fair. stikker du så kan du jo kun forberede dig på at blive stukket, den der vend den anden kind til er sgu lidt for jesus agtig til mig... var det da bedre at tæve hende :D ? ja jeg spørg bare... man kan jo ikke rigtig "true" hende tilbage og det har man nok heller ikke lyst til når det nu er ens vens mor, men vælger hun selv at lade politiet gå i paragrafferne på dig, må hun idetmindste også være forberedt på det samme kan ske ved hende, hvis hun også har brudt loven.

det den der med at feje foran ejen dør først, det kunne hun jo bare ha sørget for.
hvis hun havde opførst sig ordenligt og roligt var det jo en helt anden snak.

hvis jeg bliver stukket af en person til politiet, og jeg VED det er den person 110 % der har sagt det - ville jeg til enhver tid gøre det samme imod ham hvis jeg havde noget på ham./ hende.
hvorfor skulle man dog ikke gøre det ?

jeg er med på at den med at gå til politiet til at starte med er en grim ting hvis man kan løse det selv.

men hvorfor skulle man finde sig i et politi besøg ? skulle man bare vende den anden kind til ?

Nu var den her ikke specielt myntet på dig, men ok.
Har ikke sagt noget om at tæve hende (din fantasi løber afsted med dig igen igen).

JEG kunne ikke finde på at melde min vens mor til politiet.
Ville gå til min ven og be ham (med store ord), om at få styr på situationen.
Ts er blevet advaret, så hvis han er bange for at få besøg, så gemmer han jo bare sine sager hos en ven.

-John Rooney.

Senest rettet af Georg Gearløs. 06 apr 2014 21:18, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ps:
Er selv blevet stukket til en moderator.
Jeg 110% sikker på hvem der har gjordt det, men har ikke gjordt gengæld.
Og det var en skøøønn følelse :D

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]