5-6g tørret cubensis ja.... dyrket som growkit og efterfølgende knas tørret i de-humidifier fra Amazon. Skal lige siges at mange af dem var mini svampe fordi mine temp forhold osv mildest talt ikke var særligt optimale.
Så jo... ingen grund til at tvivle på det, det finder jeg faktisk decideret upassende. Har sgu ingen grund til at lyve om det.
Her 2 måneder senere er det gledet lidt på afstand igen. Kan stadig godt huske hvor meget jeg panikkede de sidste 2-3 timer, var virkelig overbevist om at jeg havde fucket mig selv op der.
Men ak, som man godt ved inden man går ind, så kommer sindet jo tilbage i kroppen igen uanset hvad.
Kan også huske mange af de andre syner jeg så men modsat de første to gange, så er det sgu svært at forklare det med ord.
Var også i ugerne efter ganske sikker på jeg ikke ville røre svampe mere. Har det lidt anderledes nu, men med et meget mere afmålt syn på det.
Een ting jeg dog ved er at jeg ikke skal prøve Syrian Rue igen sammen med svampe og derfor smed jeg også resten af pakken ud.
Anyways, har først set at du havde skrevet nu, så ville bare lige smide et svar.
Ifht. det sidste du kommenterer, så er det min egen gennemgående opfattelse at det vi leder efter i livet, så bliver os lært op gennem skole og opdragelse, ikke er det vi virkelig leder efter. Det er en uendelig jagt på noget som aldrig rigtig giver den "belønning" vi tror vi skal have for at leve et fuldkomment liv.
Et fuldkomment liv har vi lige nu... lige her, som vi er, så hvis vi har travlt med at se ud i fremtiden og forestille os "jeg skal eje et hus... jeg skal eje en bil.... jeg skal være bedre end ham/ hende til det der" så bruger vi vores energi på det istedet for at bruge vores energi på at være tilstede i nuet og svinge i overensstemmelser med de energier er omkring os, de vibrationer der er og som vores krop og sind også består af.
Citat:
tilstedeværelsen er at vide hvad man mangler, og hvad der skal til for at opnå det.
Det er jeg ikke helt enig i… som udgangspunkt mangler du ikke noget. Du spiser når du spiser og sover når du sover. At mangle noget tager udgangspunkt i en materialistisk verden, ihverfald for de fleste dødelige. Jeg mangler ikke noget, for der findes alligevel ikke noget jeg kan tage med mig videre når kroppen er færdig med at fungere, kun vibrationerne af energi og hvis de skal være i balance, så skal de ikke påvirkes af en materialistisk mangel.

Fortiden er væk og fremtiden eksisterer ikke, ergo må nuet være det rigtige sted at investere sin energi. Så skal følelsen af fuldkommenhed nok komme af sig selv.
Det er meget taget fra buddhismen, men giver meget mening efter jeg har prøvet svampe.
EDIT: Ah... for what it's worth. Jeg lavede GoPro videoer af mine forberedelse samt indtagelse og der blev skudt en smule mens jeg trippede, men min sitter "glemte" at optage længere henne fordi jeg lå stille i så lang tid uden at sige noget interessant hehe. Desværre blev min panikken ikke optaget, det kunne ellers have været interessant at se, men tror han var hylet nok ud af den bare af at skulle forholde sig til at jeg sad fast i thought loop.

Var det dumt og uansvarligt? Ja for fanden… ingen tvivl, men jeg tog en chance, og nu vil jeg ikke have været den foruden. Man lærer af alting.