Dextro skrev:
Godt at du har indset, at det skal have en ende! Du bliver nød til, at gribe til handling med det samme. En tilværelse med dagligt coke snifferi bringer intet godt med sig. Søg hjælp hos din familie eller ved det nærmeste misbrugscenter. Der er intet at skamme sig over. Personalet har tavshedspligt.
Kokainen har jo overtaget dit liv, derfor er det tid til, at skille dig af med den. Livet byder på så meget godt, men det forhindre dit kokain misbrug dig i at opnå! Tro mig, jeg fortæller dig dette for, at hjælpe dig. Du bør henvende dig på misbrugscentret, og berette dem om din nuværende situation.
^ Word.
Som jeg tolker det, kan du også godt selv se, at du har et misbrug. Du er absolut ikke den første og heller ikke den sidste der har prøvet det.
Men igen, du skal selv VILLE det. Det er ikke "bare lige" at droppe det, det er en process. Det har sikkert taget dig år, eller mange måneder, at komme frem til der hvor du er nu. Er det så ikke ok at det tager lidt tid at gå den anden vej igen?
Hvis du vil droppe hende, altså kokainen, så skal du være parat til at gøre et stort stykke arbejde, som du vil ælske i sidste ende. Bare det at vågne op, uden man skal tænke på om man har penge nok til den næste bane, er eufori nok i sig selv. Du bliver nok ikke clean i første huk, men lad ikke det afskrække dig, det er meget normalt at få tilbagefald i mens man er i behandling.
Og hvis ikke du mener du vil i behandling, så har de andre fint skrevet bivirkningerne ved at forsætte. Det er helt op til dig.

God vind..