HaveFun skrev:
Venner, jeg er ikke en troller wtf? jeg blære mig ikke men en af mine venner har vist mig denne hjemmeside hvor man kan få nogle svar/ide'er så jeg tænkte bare at jeg kunne skrive her isteddet for at undersøge bivirkningerne for det kunne jo være at i have nogle specielle nogle der ville virke bedre ligesom nogen de finder på deres helt egen stoffer
''nogle specielle nogle'' - wat? Stoffer? Der findes alternativer til MDMA, f.eks. methylone, som er mindre skadeligt at indtage ofte. Ikke dermed sagt at det ikke er pisse skadeligt at indtage ofte, men hvis man insisterer på at have et misbrug, så ville jeg klart vælge methylone over MDMA.
Din ven har forresten glemt at fortælle dig, at denne side går ud på skadesreduktion. Dvs, når vi ser et eksempel som dig; et ungt individ, der har et eskalerende forbrug af hård knark, og gør sig planer om at starte på endnu stærkere knark og søger rådgivning omkring dette, ja så arbejder vi jo i to vidt forskellige retninger.
De fleste herinde har set 1000-vis af eksempler som dig, og ved godt hvor den ender henne. Du har tydeligvis ikke gjort dig nogle erfaringer endnu, så du finder først ud af det når det er 'for sent'. Du kommer til at støde ind i en hel masse alvorlige, nedtursagtige problemer, hvis du fortsætter med samme selvdestruktive mentalitet. Hvem ved, måske kradser du af..
Hvis jeg var dig, ville jeg virkelig sætte mig ned og overveje hvorfor det er vigtigt for dig at tage narko på den måde. Din tolerence vidner om et hæftigt misbrug, og det må jo betyde at der er noget andet i vejen. Læg narkoen på hylden, og find ud af hvad det er der plager dig i dit liv.
Og husk, at herinde får du altså råd fra folk der har været i miljøet længe, og har dannet sig en masse erfaring og viden. Det er ikke sundhedsmyndighedernes skræmmekampagne du får kastet i hoved. Derfor bør du tage det ekstra alvorligt, når vi advarer dig om at det du render rundt og laver, er helt ude og skide..