Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 11:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens, jeg er en dreng på 17, (lige fyldt år) Men jeg elsker at tage stoffer i store mængder og ville bare lige have nogle gode råd fra jer hvis i kan hjælpe.. Ligesiden jeg er stoppet på MDMA har jeg fået en sindsyg mærkelig følese i kroppen som om jeg får stød og et helt andet syn på fx, græsset, jorden.. Alting.. jeg vågnede også op med næseblod og en flækkede tand fordi at jeg skar tænder det er dog 4 dage siden men føler mig stadig påvirket, mine venner siger at jeg har fået en overdosis men er i tvivl så jeg skriver altså her.. altså der var omkring 5-7 gram og det tog jeg så over ja jeg ved det ikke.. en halv til en hel nat og mine streger i sig selv var 2g når jeg sniffede.. hvis i har nogle ide om hvad der sker med min krop så skriv endelig :)

Medlem

Først og fremmest burde du nok stoppe nu, da dine doseringer er voldsomme, du er 17, og "... kan godt lide at tage stoffer i store mængder", hælder en del til den forkerte side. Du har jo indlysende nok taget for meget, forhåbentligt vold cuttet MDMA, og nu er sertonion niveauet i bund. Hvis du fortsætter, så tag please nogen lidt mindre doser. Det er fint at du søger råd, men det ville være en ide at gøre det INDEN du indtager en substans.

Medlem

Jeg håber at du overdriver eller troller. Eller at din MDMA er skamcuttet. Forhåbentligt begge dele. Det er fandme noget af det mest afbrændte jeg nogensinde har læst.

Umiddelbart tror jeg du skal være glad for at du stadig er i live. LD50 er på 80mg/kg kropsvægt - du har været foruroligende tæt på en dødelig dosis.

Så ja, det er temmelig tydeligt at du har overdoseret - og ikke bare en smule, men nok til at du nemt kunne have slået dig selv ihjel. Du er typen der med din komplet manglende respekt både for dig selv og for stofferne er en medvirkende årsag til vores nuværende destruktive lovgivning. Du er typen der bliver poster-boy for BT/ekstra-bladets skrækhistorier. For din egen og omverdenens skyld vil jeg i klarest mulige vendinger anbefale dig aldrig at tage stoffer igen.

De bivirkninger du nævner er ret normale ved MDMA overdoseringer. Om de nogensinde går væk når man har overdoseret så grusomt som du har ved jeg til gengæld ikke. Jeg ville ønske at jeg kunne give dig nogle opmuntrende ord, men jeg har aldrig hørt om en overdosering af den her kaliber før. Som sagt, du bør være glad for at du er live, holde dig fra stofferne fremover, og tage en dag af gangen. Måske er der andre brugere herinde der har oplevet noget lignende, men det er sgu ikke sikkert.

Junior medlem

TurboDiesel skrev:
Jeg håber at du overdriver eller troller. Eller at din MDMA er skamcuttet. Forhåbentligt begge dele. Det er fandme noget af det mest afbrændte jeg nogensinde har læst.

Umiddelbart tror jeg du skal være glad for at du stadig er i live. LD50 er på 80mg/kg kropsvægt - du har været foruroligende tæt på en dødelig dosis.

Så ja, det er temmelig tydeligt at du har overdoseret - og ikke bare en smule, men nok til at du nemt kunne have slået dig selv ihjel. Du er typen der med din komplet manglende respekt både for dig selv og for stofferne er en medvirkende årsag til vores nuværende destruktive lovgivning. Du er typen der bliver poster-boy for BT/ekstra-bladets skrækhistorier. For din egen og omverdenens skyld vil jeg i klarest mulige vendinger anbefale dig aldrig at tage stoffer igen.

De bivirkninger du nævner er ret normale ved MDMA overdoseringer. Om de nogensinde går væk når man har overdoseret så grusomt som du har ved jeg til gengæld ikke. Jeg ville ønske at jeg kunne give dig nogle opmuntrende ord, men jeg har aldrig hørt om en overdosering af den her kaliber før. Som sagt, du bør være glad for at du er live, holde dig fra stofferne fremover, og tage en dag af gangen. Måske er der andre brugere herinde der har oplevet noget lignende, men det er sgu ikke sikkert.

Hej TurboDiesel. Nej jeg både overdriver eller troller ikke, jeg kan bare super godt lide stoffer og vil bare have det stærkere og stærkere, ligefor tiden går jeg med en tanke om at tage heroin fordi jeg syntes selvom jeg tager de mængder er det ikke en god nok rus jeg får :( men tak for jeres svar sætter jeg pris på :) skriv endelig hvis i kommer i tanke om noget for de bivirkninger gør mig lidt urolig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
TurboDiesel skrev:

+1

det "mdma" du har taget må være det ringeste, mest skamcuttede crap i hele danmark, hvis det overhovedet var mdma

Citat:
mine venner siger at jeg har fået en overdosis men er i tvivl

Citat:
hvis i har nogle ide om hvad der sker med min krop så skriv endelig :)

så selv 4 dage efter at du har indtaget 5-7 gram af et stof du ikke ved noget om, og har nogle vilde bivirkninger, har du stadig ikke lavet bare en lille research på stoffet? hvordan kan du ikke læse op på stoffet så du ved hvad du har rodet dig ud i, en ting er at du ikke gør det før indtagelse, men heller ikke efter? hvad med at undersøge om der er nogle metoder til at mindske dine bivirkninger? det er der som regel

hvis det mdma havde været på 80-90 % og du havde taget 2 gram på en gang, var du endt på hospitalet i bedste tilfælde og kirkegården i værste, så vær glad for at det var skamcuttet eller noget helt andet end mdma, tænk dig for helved om

Citat:
Hej TurboDiesel. Nej jeg både overdriver eller troller ikke, jeg kan bare super godt lide stoffer og vil bare have det stærkere og stærkere, ligefor tiden går jeg med en tanke om at tage heroin fordi jeg syntes selvom jeg tager de mængder er det ikke en god nok rus jeg får :( men tak for jeres svar sætter jeg pris på :) skriv endelig hvis i kommer i tanke om noget for de bivirkninger gør mig lidt urolig

du har et seriøst problem mate, du skulle se at gøre noget ved det inden du ender som en stik junkie, hvis du bare bliver ved med at tilfredsstille dine lyster med stoffer så vil det kun eskalere, jeg snakker af erfaring, var selv ligesom dig da jeg var 17, det kunne ik blive vildt nok hverken med potens eller doser, og det endte med at jeg spildte næsten 2 år af min ungdom på depressioner / nedsat livsglæde / angst, smed alle mine gode venskaber på jorden osv osv, det er ikke en vej du har lyst til at gå

Junior medlem

Crime skrev:
TurboDiesel skrev:

+1

det "mdma" du har taget må være det ringeste, mest skamcuttede crap i hele danmark, hvis det overhovedet var mdma

Citat:
mine venner siger at jeg har fået en overdosis men er i tvivl

Citat:
hvis i har nogle ide om hvad der sker med min krop så skriv endelig :)

så selv 4 dage efter at du har indtaget 5-7 gram af et stof du ikke ved noget om, og har nogle vilde bivirkninger, har du stadig ikke lavet bare en lille research på stoffet? hvordan kan du ikke læse op på stoffet så du ved hvad du har rodet dig ud i, en ting er at du ikke gør det før indtagelse, men heller ikke efter? hvad med at undersøge om der er nogle metoder til at mindske dine bivirkninger? det er der som regel

hvis det mdma havde været på 80-90 % og du havde taget 2 gram på en gang, var du endt på hospitalet i bedste tilfælde og kirkegården i værste, så vær glad for at det var skamcuttet eller noget helt andet end mdma, tænk dig for helved om

Citat:

du har et seriøst problem mate, du skulle se at gøre noget ved det inden du ender som en stik junkie, hvis du bare bliver ved med at tilfredsstille dine lyster med stoffer så vil det kun eskalere, jeg snakker af erfaring, var selv ligesom dig da jeg var 17, det kunne ik blive vildt nok hverken med potens eller doser, og det endte med at jeg spildte næsten 2 år af min ungdom på depressioner / nedsat livsglæde / angst, smed alle mine gode venskaber på jorden osv osv, det er ikke en vej du har lyst til at gå

Dsv har det ikke været skamcuttet, det har været sådan at man kan se de små crystaller/sten der var i det og efter jeg så har haft sniffet det MDMA havde jeg en lille halv times tid efter problemer med at snøfte og halve meter lange snot hængene (lidt klamt) og angående om hvor dårligt det var aner jeg ikke og ja jeg skulle have søgt om stoffet inden indtagelsen men når jeg først har stoffet kan jeg bare ikke vente med at få det i kroppen.

det er bare idiotisk at tage så meget mdma! jeg har engang selv overdoseret mdma så grusomt pga. for mange redoseringer og det var altså 800mg! rusen bliver ikke større men det gør nedturen dagene efter til gengæld.

en normal dose mdma er 100-200mg.

Junior medlem

Okay tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Dsv har det ikke været skamcuttet

hvad mener du her? at det IKKE er skamcuttet?

Citat:
det har været sådan at man kan se de små crystaller/sten der var i det

i det? det lyder som en smule mdma i et eller andet ukendt pulver, mdma er store krystaller, ikke små sten blandet med andet pulver

Citat:
problemer med at snøfte og halve meter lange snot hængene (lidt klamt)

det er fordi din stupide pusher har cuttet dit mdma med kreatin eller andet klamt, ren mdma får du ikke snot i næsen af, der er heller ik noget at sige til at doserne bliver endnu større når man sniffer 2 gram kreatin op i tuden og så trækker det ud igen når det er blevet fugtigt

den idiot som har solgt eller gevet dig det mdma har da ingen ære eller respekt, ville ikke røre noget som helst de kunne tilbyde med en ildtang

Citat:
ja jeg skulle have søgt om stoffet inden indtagelsen men når jeg først har stoffet kan jeg bare ikke vente med at få det i kroppen

det der undre mig aller mest er at du 4 dage efter med kraftige bivirkninger stadig ikke har gidet at sætte dig bare den mindste smule ind i situationen, hvis du nu gad at bruge 30 min på google, så ville du vide hvorfor du har det som du har, og dermed kunne hjælpe dig selv

hvis det er din tilgang til stoffer og deres bivirkninger så kommer du til at køre dig selv i stykker inden der er gået et ½ år

Junior medlem

Crime, det "var" store crystaller men cuttet dem til mindre jo.. men stadig når jeg cutter skam cutter jeg ikke, lægger bare et kort over og knuser dem engang også op i snotten, for mig kan det ikke for hurtigt nok sorry to say

jeg forstår det som om du næsten blærer dig med hvor meget du kan tage og vil have!
ellers læser jeg det som om du kalder at cutte det samme som at smadre/smuldre mdma´en inden den sniffes, men når de snakker cuttet tror jeg at de mener det er tyndet ud med eks. kreatin.

Medlem

fejl

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Venner, jeg tror HaveFun er en troll.. det er simpelt hen for dumt det han skriver, og det virker ikke som om at han vil forbedre sig.

Dedikeret medlem

Sååå enig med Fanny. TROLOLOLOLOL ! BTW kedeligt liv HaveFun.

Junior medlem

Venner, jeg er ikke en troller wtf? jeg blære mig ikke men en af mine venner har vist mig denne hjemmeside hvor man kan få nogle svar/ide'er så jeg tænkte bare at jeg kunne skrive her isteddet for at undersøge bivirkningerne for det kunne jo være at i have nogle specielle nogle der ville virke bedre ligesom nogen de finder på deres helt egen stoffer

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HaveFun skrev:
Venner, jeg er ikke en troller wtf? jeg blære mig ikke men en af mine venner har vist mig denne hjemmeside hvor man kan få nogle svar/ide'er så jeg tænkte bare at jeg kunne skrive her isteddet for at undersøge bivirkningerne for det kunne jo være at i have nogle specielle nogle der ville virke bedre ligesom nogen de finder på deres helt egen stoffer

''nogle specielle nogle'' - wat? Stoffer? Der findes alternativer til MDMA, f.eks. methylone, som er mindre skadeligt at indtage ofte. Ikke dermed sagt at det ikke er pisse skadeligt at indtage ofte, men hvis man insisterer på at have et misbrug, så ville jeg klart vælge methylone over MDMA.

Din ven har forresten glemt at fortælle dig, at denne side går ud på skadesreduktion. Dvs, når vi ser et eksempel som dig; et ungt individ, der har et eskalerende forbrug af hård knark, og gør sig planer om at starte på endnu stærkere knark og søger rådgivning omkring dette, ja så arbejder vi jo i to vidt forskellige retninger.
De fleste herinde har set 1000-vis af eksempler som dig, og ved godt hvor den ender henne. Du har tydeligvis ikke gjort dig nogle erfaringer endnu, så du finder først ud af det når det er 'for sent'. Du kommer til at støde ind i en hel masse alvorlige, nedtursagtige problemer, hvis du fortsætter med samme selvdestruktive mentalitet. Hvem ved, måske kradser du af..

Hvis jeg var dig, ville jeg virkelig sætte mig ned og overveje hvorfor det er vigtigt for dig at tage narko på den måde. Din tolerence vidner om et hæftigt misbrug, og det må jo betyde at der er noget andet i vejen. Læg narkoen på hylden, og find ud af hvad det er der plager dig i dit liv.

Og husk, at herinde får du altså råd fra folk der har været i miljøet længe, og har dannet sig en masse erfaring og viden. Det er ikke sundhedsmyndighedernes skræmmekampagne du får kastet i hoved. Derfor bør du tage det ekstra alvorligt, når vi advarer dig om at det du render rundt og laver, er helt ude og skide..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg bliver nød til at smide troll kortet igen, det kan ikke passe at man kan være så uintelligent i en alder af 17 år

Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes der er begyndt at komme rigtig mange af de her tråede på psychedelia.

Det er sku synd at man bare stopper i hovedet uden at undersøge tingene bare en anelse inden, 17 år eller ej..

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Crime skrev:
jeg bliver nød til at smide troll kortet igen, det kan ikke passe at man kan være så uintelligent i en alder af 17 år

Ja, altså... Ville også rigtig gerne sige troll, men må desværre sige, at jeg har set en del lignende tilfælde. 17-18 årige gutter, der sagtens kan suge i gennem 1 gram MDMA i weekenden. Det er pisse sørgeligt, og det mest uhyggelige er, at det ikke virker som om, at de har en indre stopklods. Der er så mange helt hjernedøde tilfælde i det yngre segment af stofmiljøet. Har en kammerat, der var meget tæt på at smide sit liv væk med begyndende psykotiske træk og et helt fucked up kredsløb, der helt sikkert ville ende med at tage livet af ham. Et halvt år med stortset daglig forbrug af stimulanser, og et par syretrips om måneden. Heldigvis for ham, kom han ud på den anden side.. Før sin 18 års fødselsdag. Men hans forbrug er ikke enestående desværre, og det er så forbandet sørgeligt og så hjernedødt, at det er svært at tro på, men en realitet.

Det er ikke alle, der er skødesløse med deres stoffer, men der er et bestemt segment af unge stof(mis)brugere, som ingen kontrol har over dem selv eller deres forbrug. Og de har ofte det til fælles, at de er meget følelsesmæssigt umodende og ikke just intelligente (hvilket deres voldtægt af deres hjerne ikke just hjælper på). Det kunne sagtens være en troll, men kunne så sandelig også være en rigtig 17 årig gut med alvorlige problemer og lav intelligens.

Trådstarter, hold dig væk fra stoffer. Kom evt. tilbage, når du er moden nok, til at passe på dig selv, din krop og dit sind. Du har ikke lyst til at smide resten af dit liv på gulvet.

Junior medlem

Drenge jeg forstår godt og på en måde ikke at i tror det er troll men det er det altså ikke.. i alle snakker noget om mangle på respect på stofferne men jeg har desværre nogle fejl og er blevet operaret for det i hjernen og den gør så at jeg ikke har fornemmelse på hvor meget jeg skal tage og hvor farligt det rigtigt er. Jeg er bare sådan "Nå ja lad os få det i blodet med det samme" altså hvis der er en pose på 3-4 g eller mere kan jeg ikke finde ud af at modere det til den rætte dosis jeg tager bare det største jeg kan få.. men tak for alle de kommentare, vil bare sige at jeg altså har gjort mig nogle tanker nu hvor jeg høre det fra nogen der selv er brugere af stoffet, ellers tak igen for kommentarene :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]