Hej venner!
Skriver herinde af den grund, at jeg vil spørge jer til råds om en ting, der er kommet til at bekymre mig lidt.
Jeg oplever, når jeg er alene om aftenen, liggende i min seng og træt, og jeg ikke har noget bestemt at fokusere på, at tilfældige og usammenhængende sætninger eller ord springer op i mine tanker. Nogle gange kan det lyde som en anden persons stemme. Det er forbigående, og har egentlig ignoreret det som ingenting (selvom det er ubehageligt og en smule angstprovokerende ikke at have kontrol over sine egne tanker), faldet i søvn, og har ingen problemer i min hverdag, tænker ganske normalt og sammenhængende.
Men som jeg lige lå nu, kom jeg til at tænke på, om det er noget, jeg bør tage mere alvorligt? Jeg har ikke haft sådanne oplevelser før jeg begyndte at bruge psykedeliske stoffer, og det har heller ikke været noget jeg har oplevet i sober tilstand i et bredt omfang. Har selvfølgelig haft meget lignende oplevelser på LSD flere gange. Det er noget, der er trådt frem i løbet af det sidste stykke tid, faktisk efter min ene tur på ketamin. Synes også min tankegang har været ændret en smule, men ikke usammenhængende.
Det er lige før sengetid, når jeg ikke har noget at fokusere mine tanker omkring.
Et eksempel på det kunne være:
"..sikke et godt vejr! ..ja de gjorde det jo alle sammen.. Æblet falder ikke langt fra stammen... wtf..'her er jeg'(kvindestemme)..pæne nye sko!"
Måske er det ingenting, men jeg ville lige skrive og spørge jer. Min bekymring var, om det måske kunne være et begyndende tegn på noget psykotisk. Eller hvad siger i? Er jeg bare træt og har tankemylder?
Alle svar er velkomne og værdsatte.