Har ikke meget at tilføje, der er mange gode svar allerede (:
Vil dog sige, at de problemer jeg kan tænke tilbage på i den alder, var mange af dem baseret på den tidsperiode i mit liv. Og min pointe er, at hvis du er stresset over at afslutte 10. klasse og hvad du skal nu osv. osv. osv.. Om du skal på gymnasiet eller handelsskolen herefter eller hvad fremtidsudsigterne er.
Det er ret almindeligt at man bliver "udtørret" af mentalt overskud i den situation, det følger med at leve i fremtiden (planlægge skole og job osv.). Derfor, vil jeg klart foreslå at gå igennem den tidsperiode og se dét som en del af problemet, det er klart at svampe ikke kan fjerne ens skoletræthed eksempelvis, og derfor er dét en forkert indgang til psy verdenen i mine øjne.
Jeg vil tilføje, at jeg mener ens hjerne skal være færdigudviklet inden man overhoved begynder at dykke på dybt vand.
Hjernen er færdigudviklet når man når alderen 24 ca. Og jeg kan tilføje, der er STOR forskel selv fra 21 til 23. Og derudfra kan man så sige, at selve det trip at udvikle sin hjerne så godt man kan, LANGT FRA er overstået i din situation. Vil anbefale meditation, plus det er skide spændende at lære om
Måske salvia divinorum ku' prøves, hmm? EKSTREMT stærkt men varer kort 10 minutter hvis røget. Det kan HELT klart give et spark i motivationen, og vil nok hellere selv prøve det i din alder. Man kan finde nogen gode ekstrakter og prøve stille ud.
Uanset, planterne forventer som regel at folk der nærmer sig, kommer med dyb respekt og indsigt ind i hvad planten står for. Alene at lærer om dem kan ændre ens hverdags trivialiteter, da indsigt, forståelse og fordybelse har en stor effekt på ens mind (sind).
Jeg tror det er ret sikkert at sige, at planterne
kan være TOTAL ligeglad med dig og har ikke
nødvendigvis forståelse for din situation. Om du er den ene eller den anden. Men på den anden side, kan planten også være TOTAL ligeglad med
om du er deprimeret, skoletræt eller ked af det. Det er to helt forskellige ting.
Men hertil er det også rigtigt, at planterne
kan udvise kærlighed og hjælpsomhed med at overveje din situation på mange forskellige måder og fra mange forskellige synsvinkler, som kan være med til at
lukke op for en ellers grå livs udsigt. Her mener jeg, hvis man fokuserer på de forkerte ting i ens liv, kan en ændring i ens fokus alene ændre hele ens verdensbillede fuldstændigt. Synes stadig at dette hører til personlig udvikling og interesse, at sørge for man for lært om de ting der er vigtige for en.
Håber der var nogen ting der gav genlyd og kunne bruges.
Peace
Peace
http://www.nerdtests.com/mq/badge/4f68625b9047f7cc.jpg