Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 13:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ADHD piller
Junior medlem

Slettet

Senest rettet af HendeDenLille 26 feb 2016 06:47, rettet i alt 1 gang.

Medlem

der er forskellige stoffer der bliver brugt til adhd medicin
en af dem er dextroamfetamin hvilket virker som amf
min nogle af de andre virker helt anderledes

Junior medlem

Jeg googlede lige "dextroamfetamin" Og der kom det her billede frem, og det er præcis sådan som de sidste jeg tog så ud, men dem fik jeg jo ingen effekt af, hvor i mod jeg fik af de blå, men hvad tænker du at der kan være I de blå?

https://www.google.dk/search?q=dextroamfetamin&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Rv1gVN6fEYThOOGCgcAK&ved=0CAcQ_AUoAg#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5UupNnKobFhTjM%253A%3BqyWLS8PFD-ftTM%3Bhttp%253A%252F%252Ftopnews.net.nz%252Fdata%252FAdderall.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fhidcg.fhkk.allddns.in%252F%3B400%3B397

Medlem

nok en af disse http://pro.medicin.dk/Laegemiddelgrupper/grupper/317916

Junior medlem
Brugeravatar

Som bloodfighter nævnte er der mange forskellige former for ADHD medicin, jeg tager dagligt et præparat som hedder Ritalin-Uno som er en depot pille og den får jeg lidt euphoria af, næsten en smule manisk, i ca 45 min fra da den begynder at virke hvorefter det så stilner af og den rigtige effekt træder ind. Det kan også være at du oplevede placebo som er en tilstand hvor du snyder dig selv til at tro du har en virkning, tag ikke fejl det kan være meget overbevisende, det er derfor medicin ofte bliver testet af 2 grupper hvor gruppe 1 tager det rigtige præparat og gruppe 2 tager en pille som ingen virkning har ligesom en kalk pille. På den måde kan man teste om præparat egentlig virker eller om der er tale om placebo. men ritalin kan give mig amfetamin lignende bivirkning som tørke i munden, trang til at snakke hæmningsløst og rastløshed. men nogle piller virker anderledes som du højest sandsynligt ikke vil få noget kick ud af. det meget muligt at du har sniffet en adderall 10mg, du kan google det for at se et billede, de er blå. Men nu er det ikke fordi jeg prøver at få dig til at tage stoffer, men hvis du søger en eller anden form for relief eller en oplevelse så kan du jo altid prøve at beskrive hvilken form for virkning du ønsker (energi, selvsikkerhed, kærlighed, hallucinationer) og så er jeg sikker på nogle kan pege dig i retning af et stof som du ville få en oplevelse ud af, men at tage random piller som du egentlig ikke aner hvad gør det kan godt være en smule farligt :) Så er det bedre at få lidt vejledning vil jeg mene.

Junior medlem

Tak for dit svar! :-)
Jeg ønsker bare at få den samme virkning som på den første pille, der havde jeg det som sagt godt, blev lidt mere kærlig, blev tør i munden og havde lyst til at løbe rundt i hele huset, og så fik jeg lidt trækninger i nakken/hovedet. Jeg kunne godt tænke mig at få noget, som jeg får mere energi af og som man bliver glad og ja lidt frisk af og får en dejlig følelse i kroppen, og som varer i 3-4 timer :-)

Junior medlem
Brugeravatar

Kender ikke lige nogle adhd tabletter der giver den effekt. men hvis du gerne vil prøve noget lignende så tror jeg MDMA aka (Emma) ville være noget for dig, men pas på det føles meget voldsomt, men de erfaringer jeg har haft med det de få gange jeg har prøvet det og de historier jeg har hørt fra folk så er det virkelig vildt, du bliver overdrevet kærlig og glad, det kilder i hele kroppen og musik har den vildeste indflydelse på dig, du får lyst til at kramme og nusse med alle omkring dig, det er virkelig dejligt og jeg syntes ikke at have hørt at nogle er blevet afhængige af det ligesom man kan blive af Amfetamin og Især Kokain er men man ved aldrig, men hvis du overhovedet skulle overveje at tage den slags så vær sikker på at du gør det sammen med en som kender til stoffet og som helst kan være sammen med dig mens du tager det, tror den perfekte situation ville være at tage det med en veninde(r) og så have en kender ædru tilstede. Du bevare stadig en form for fornuft på stoffet men du bliver hårdt ramt.. jeg tror den bedste måde at beskrive virkningen er at du bliver forelsket bare 10x stærkere. alt efter hvilken slags person du er skulle der heller ikke være risiko for at du skulle gøre noget dumt sexuelt, jeg har ihvertfald aldrig været min kone utro selvom der var pæne piger tilstede der også var på det. Men advarsel, at sniffe det gør rimelig nas i næsen :). Er ny på det her forum og kan godt få lidt dårlig smag i munden af at side og anbefale stuffer men på den anden side skal man sku heller ikke være alt for stram på det punkt, vi er vel allesammen voksne. Efter din beksrivelse begynder jeg næsten at tro at nogle fik dig til at sniffe en halv ecstacy pille, siger du at du fik trækninger i ansigtet? som i grimasser du ikke helt kunne styre?

Junior medlem
Brugeravatar

Ja det er selvfølgelig vigtigt af få med, hvis du løber ind i en masse mennesker på emma som du åbner dit hjerte for kan det godt være lidt akavet dagen efter men ikke alle mennesker er ligeså åbne på emma som mig og mr.gone tydeligvis er hehe. Det er også derfor du nok bare skal gøre det til en mindre forsamling med gode veninder hjemme, så kan det kun gå godt vil jeg mene. Især hvis du følger mr.gones råd omkring 100-200 mg til at starte med så måske en streg eller bombe mere efter et par timer når du kan mærke virkningen trækker sig.

Junior medlem
Brugeravatar

Og Mr.Gone ved tydeligvis mere om de kemiske funktioner bagved stoffer end jeg gør så tag hans råd over mit hvis vi skulle ha forskellige meninger.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Pas virkelig godt på med ikke at blive for glad for MDMA, hvis du vælger at give dig i kast med det! MINDST 2 måneders pause! Jeg fuckede mig selv så groft op i en periode hvor jeg tog det for tit, havde tilbagevendende angstanfald og var totalt deprimeret. Mht. afhængighed, jeg har set en gammel kammerat blive hooked og ligge på grænsen til at blive skør/psykotisk pga. MDMA på daglig basis.

Jeg ved at stoffer er skide spændende, men vil godt have lov at fortælle dig, at det er ikke legetøj! Du er en meget ung pige med livet foran dig. Stoffer kan være et livskrydderi, men tag aldrig fejl af de risici, de bringer med sig. Jeg vil ikke være en lyseslukker, men det er noget, jeg har reflekteret over en del, efter min egen kamp med angst, og efter at se gamle venner gå i psykisk forfald. Jeg har læst nogle af dine tidligere tråde, og også skrevet privat med dig før, og vil bare minde dig om, at der er så mange fantastiske facetter af livet, hvis værdi vi tit og ofte kommer til at overse. Bevares, du er ung og vil eksperimentere - go for it. Men husk at passe på dig selv, og husk at stoffer ikke er alt, selvom de er spændende.

Sorry for slightly off-topic, havde bare nogle refleksioner, jeg havde brug for at komme ud med. Damp-pillerne kan jeg ikke sige så meget om, har aldrig selv taget Lisdex, methylphenidat etc. Men de skulle da være aktive, og give en amf-lignende stimulansrus. Find evt. ud af, hvad pillerne indeholder, før du putter tilfældig 'ADHD-medicin' op i snuden næste gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg er ked af at høre at du er blevet ramt af de ting plejade, Jeg kan huske da jeg var yngre at jeg fik en lang periode med paranoia i forbindelse med et overforbrug af hash, ved ikke om det rent faktisk var pga hash men havde ihvertfald skoene stående i vindueskammen i forbindelse med at Politiet måske skulle kigge forbi, det var meget overvældende :) håber du er ovre det! og god pointe. Stoffer kan være sjove og festlige men der er en bagside og man skal vurdere om det er risikoen værd :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Tak for empatien Dexter. Angsten er mildnet, i takt med at jeg har modereret mit stofforbrug. Der er dog stadig episoder, hvor den lige viser ansigtet frem, men jeg er blevet meget bedre til at håndtere den. Meditation, åndedræts- og visualisationsøvelser er guld! Vi skal huske at passe på os selv, sindet er skrøbeligere end vi ofte går og tror.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]