Min erfaring med Phenibut + alkohol er dog ekstremt begrænset men den stemmer fint overens med hvad jeg ellers har kunne læse mig til om kombinationen. Jeg tror muligvis godt at jeg ved hvem du snakker om. Har han sin egen hjemmeside og youtube videoer? Hvis det er ham jeg tænker på, så ville jeg tage alt hvad han siger med et gran salt

Mine doseringer er 700-1500 mg, fordelt på 1-2 doser. Jeg tager det 1-4 gange om måneden og aldrig to eller flere dage i træk. Jeg har ikke oplevet nogen form for abstinenser og hellere ikke tolerance udvikling så mine doser er stadig af samme størrelse som da jeg begyndte at bruge det for 2 års tid siden. Dog har jeg haft længere pauser på et par måneder her og der.
Mine bivirkningerne har været meget få og nogle som de fleste sikkert ikke ville ligge mærke til men jeg er ret opmærksom på den slags så kan da nævne lidt.
Mundtørhed
Forøget væskebehov (sådan føles det i hvert fald og jeg mener også at Phenibut har en påviselig vanddrivende effekt men jeg er IKKE helt sikker)
Minimal forringelse af koordinations evnen, typisk først ved doser på 1200+ mg
Det bør nævnes at jeg ikke indtager det med rusvirkning for øje, men der i mod for dets terapeutiske egenskaber.