Der er godt nok mange der bliver taget for tiden! Jeg vil stærkt fraråde alle at bestille for Holland!
Jeg er selv lige blevet kontaktet af politiet ang. en pakke. Da jeg kom hjem fra ferie i efterårsferien, fortæller min udlejer, at politiet har været forbi og spurgt efter mig, da der skulle være blevet opsnappet et brev i tolden med et gram heroin. Jeg kender intet til heroin, men der er måske en ven der har bestilt et gram MDMA tilbage i sommerferien, men jeg kender intet til det. Efter at lejligheden er tømt for alt der kunne være ulovligt, forsøger jeg selvfølgelig straks at kontakte politiet og høre hvad fanden de har gang, men da der ingen ting står i mit navn eller på adressen, kan de ikke hjælpe mig. Han forklarer dog, at der er mange sager med folk der køber narko på nettet og at de for tiden har et stort fokus på det. I forbindelse med en anden sag er der et par betjente forbi lejligheden, hvor jeg forklarer min situation, og det lykkes så for dem at få kontakt til den betjent der har min sag, så jeg kan tale med ham. Jeg forklarer, at jeg intet kendskab har til det her, hvortil han svarer, at både min udlejer og jeg vil blive sigtet og BEGGE kan se frem til en bøde, da hans navn også stod på brevet. Her kommer jeg til at hidse mig en smule op og forklarer hvordan det er spild af min tid, politiets og samfundets ressourcer, især hvis vi skal i retten, og at de umuligt kan finde beviser, når jeg intet har gjort. Spørger derudover hvordan fanden de i det hele taget kan tro, at jeg som studerende på en lang videregående uddannelse, uden en plet på strafattesten, pludselig kan finde på at bestille HEROIN på nettet.
Lang historie kort, så går jeg nu og venter på bøden, eller en erkendelse af at de må droppe sagen. Det er nu 2 uger siden og jeg har stadig intet hørt. Jeg holder selvfølgelig fast i min uskyld og så må jeg se om de vil tage den i retten eller hvad. Spændt på at se om de skulle komme forbi med en ransagningserkendelse, men mon dog når det kun drejer sig om et gram..
Btw. så fortalte, den første betjent jeg talte med, vist nok noget om en større narkosag i Holland, og at alt derfor blev undersøgt. Pas på!
|