Det er meget vigtigt at tale om ROA her. Ryger i det? Spiser i det?
Hvis i ryger det er der ikke noget nødbremse. Det er lige på og hårdt, men det tager af meget hurtigt. I er helt nede på jorden igen efter 15 min. Visse eftereffekter er stadig til stede efter en halv time, maks en hel, men disse er langt mere håndterebart end selve rusen. (IMO)
Jeg har ingen erfaring med oral indtagelse, men ANTAGER at trippet kan dæmpes med antipsykotika. Information om dette kan i finde elsewhere, eller vente på svar her.
Ellers virker det til at i har godt styr på det denne gang. I forhold til de 25mg du snakker og, kan det være svært at vide hvorvidt potensen er hvad i har fået af vide. Der er ingen regulering af salvia, så man kan aldrig vide sig sikker. Selvom du nævner i er hardheads og ivrige efter at komme igang, så synes jeg i skal starte fra bunden med lave doser og så arbejde jer op. Så vidt jeg husker opbygges der ikke nogen nævneværdig tolerance, så på en dag ville i kunne bevæge jer op på nogle høje doser, hvid det er formålet med jeres indtag. Hvis i vel at mærke stadig har lyst til det.
Hvis i er utålmodige, så skal Sally nok gøre jer opmærksomme på det

Edit: Uklare formuleringer.