Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Havde et voldsomt frygtanfald på skunk den anden døgn. Med lidt hjælp stod jeg det i gennem, men frygtede vitterligt for mit liv. Det har dog også fået mig til, at indse, at man kan sagtens ryge og være bevidst om dets bagsider. Men ryg noget dansk pot, hvis man endelig skal. Det er vores ideelle ryger.. Det er dog bedst at finde sine "ormehuller" ædru, men alle veje fører til Rom. Jeg fandt Rom i bl.a skæverter og lærte gradvist at genkende rusenes bagsider.. Man kan lære af sine badtrip, eller rettere, man bør/skal lære af sine badtrip ;)

Senest rettet af Helveg 14 feb 2012 16:43, rettet i alt 1 gang.

Medlem

hey, hvorfor kan man ikke stemme opiater/opioder?? da jeg var 15år, alene hjemme, åd jeg 11(25mg)kodein dak piller, som var for meget. jeg troede enlig sagtens jeg kunne holde til det, jeg havde taget kodein 5-7gange før, dog aldrig over 6piller(som gir mig en fin eufori). ca. 45min. efter jeg havde ædt pillerne begyndte det at kradse rundt i hovedbunden, derfefter på maven, så fik jeg det(særiøst) dårligt og prøvede at spisse lidt, men det gjorde SINDSYGT ondt i tænderne. jeg fik klemt en lille smule pizza ned, men derefter begyndte jeg at få vejrtræknings problemer, og det var som om ilten ikke kom ornligt ned i lungerne. da jeg kiggede mig i et spejl lignede jeg lort, jeg havde krads mærker i hele fjæset, var helt bleg, og have kradset hul på min mave og har et ar efter at have kradset mig for groft lige over røven. men det med ikke at kunne få vejret var fandme det klamteste, det var som om jeg blev kvalt. jeg havde læst rigtig meget om kodein, og generalt opiater, men havde nok fået for store ´´nosser´´ eller var blevet for tryg ved stoffet til at læse op på det igen, efter at jeg havde taget det så mange gange. men jeg vil ikke give stoffet skylden, det var mig selv der var en spasser at tage OD. jeg tog dem forresten på tom mave, og er lille og spinklet bygget, det sikkert derfor jeg ikke kunne holde til så meget. mvh. johs

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
tror det værste jeg har oplevet, var da jeg var vidne til min gode vens badtrip på salvia. han græd og skreg om hjælp, og var ved at vælte ned af en trappe. har aldrig været så skræmt før. frygtede virkeligt for hans liv og psyke

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Min værste oplevelse var nok for 3 år siden.

En masse kokain (hvor meget ved jeg ikke helst præcist, men for meget) intet mad at spise hele dagen, og så lige 4 gyldne damer oven i hatten...bland ALDRIG kokain og alkohol ! så det var vel rent faktisk cocaethylene jeg fik for meget af den aften, jeg har aldrig været så fysisk og psykisk dårlig i hele mit liv.

Hvad jeg husker de første (nok 10minutter) da jeg begynder at blive dårlig :
Jeg rejer mig op og skruer på knappen til et kogeplus.. aner ikke hvorfor...min nabo spørg mig om jeg er okay, mit svar: nej... Toilet... opkast.... sorthed

Vågner op inde hos min nabo, i hans sofa... ser en spand ved siden af mig med lidt opkast i, er badet i sved, og kan godt mærke jeg ikke har det helt godt, prøver at sætte mig op og med det samme begynder det rum jeg sidder i visuelt at snurre rundt (+ en enorm følelse af svimmelhed) jeg kaster op igen, og ligger mig ned, ser et stort glas vand på bordet der er stilt til mig og en cola, jeg drikker hele glasset med vand, halvdelen af colaen og så knækker jeg mig igen.. jeg kravler ind til mig selv (da jeg ikke kan stå oprejst på nogen måder), kravler ind i min seng og falder på en eller anden måde i søvn.

(ved ikke hvorfor, men ville ikke vække min nabo, som i forvejen var en idiot fordi han ikke havde gjort som han skulle og ringet efter en ambulance)

Næste morgen hvor jeg forventer at have det bedre, har jeg det ikke bedre, jeg brækker mig stadig og kan ikke få en bid mad eller en dråbe væske ned, kan hverken stå op eller noget, så jeg ynkelig som jeg er ringer til min mor og piver lidt, og ligger kortende på bordet, hun kommer self ud til min lejlighed med pizza og drikke og prøver at få mig til at få det bedre (INGEN ER BEDRE END MOR) jeg ringer til en vagtlæge og spørg lidt ind til om det er normalt jeg stadig kaster op og har det sådan her, det mener han abselut at det er, og han fortæller mig (aner ikke om det bare var for at forskrække mig) at den har stået på 50/50 imellem liv og død, og at jeg meget nemt kunne have risikeret et hjerte der var stået af - af overbelastning, og nu når jeg tænker mig om sad mit hjerte også helt op i tindingerne på mig den aften.... jaja... så gør jeg da ikke det igen :D

Men om jeg var tæt på at dø ved jeg nu ikke, det føles da godt nok sådan.
Først hen af natten kunne jeg få lidt mad klemt ned, og fik det langsomt bedre, men hele min krop føles tydeligvis tæsket nogle dage efter den tur.

Jeg var på det stadie hvor jeg ikke var blevet forskrækket hvis der var blod i min urin ;) :D
puha !!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har det lidt med den her poll, som så mange andre undersøgelser... Man kan ikke bruge det til noget, når der ikke er taget højde for et stofs tilgængelighed.... Jo alkohol er en kælling og nok min værste stofoplevelse ever, men havde det været forbudt, havde mit svar måske ligget et andet sted...

Junior medlem

Min værste oplevelse var helt klart på amfetamin..
Mig og 2 af mine kammerater havde aftalt vi skulle have os en hyggelig lørdag, hvilket skulle indebære hash, øl og amfetamin...
Vi fik skaffet de forskellige ting, drak nogle øl, røg nogle pinde og tog et par streger hver.

Vil springe alt det indledene over og gå direkte til den dårlige oplevelse..
Kl var ca. 2 om natten og vi havde været forskellige steder rundt og indtaget en del amfetamin. Var kommet godt op at køre, tænkte nu skal den fandme have hele armen! Min kammerat lavede en streg på ca. en 20 cm længde( Ved godt det ikke er så meget, men har kun indtaget amfetamin 4 gange, og det var sidste gang) Anyways tog stregen i et hug uden at holde pause, og glemmer aldrig den følelse jeg fik umiddelbart efter 10-20 sekunder. Det var som om det sagde klik i venstre side af min hjerne, og fik sådan en kvalme følelse som kunne mærkes i hele min krop helt ud i fingerspidserne. De efterfølgende timer var virkelig underlige, havde en følelse af at det ikke her ikke var virkeligt og alligevel også alligevel ikke, ved ikke om der er nogle af jer der kender den følelse? Var virklelig smadret efter den oplevelse, kunne´stadig væk mærke "klikket" i en uges tid efter..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Min kammerat lavede en streg på ca. en 20 cm længde( Ved godt det ikke er så meget, men har kun indtaget amfetamin 4 gange, og det var sidste gang) Anyways tog stregen i et hug uden at holde pause

Det er jo også helt åndssvagt, og jo, en streg på 20 cm er åndssvagt meget!

Junior medlem

Ja, det var for dumt..
Men det var det sædvanelige med "hvis de andre kan, kan jeg vel også" :oops:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvad havde du regnet med at få ud af at tage så meget på én gang? Jeg har selv taget åndssvage doser amfetamin i gamle dage over noget tid, og bare tanken om det er direkte ulækker. Jeg stilede dog ikke efter at indtage streger over 20 cm.

Junior medlem

Var bare oppe at køre, så det ene tager det andet. Tænkte mig bare ikke om i min rus. Det var bare for dumt, kan ikke rigtig sige andet om det..

Medlem

jeg tog mdma i lørdags for første gang og regnede også med og og blive happy osv...
først tog jeg en lille streg da jeg ikke kunne mærke nogen effekt af den efter 20 min. så tog jeg en lidt større en.
efter et par minutter kom det. og det kom kraftigt!!! jeg blev helt blæst og kunne ikke engang sætte musik på.
jeg kunne kun stå og kigge på den pc! og det blev bare vildere og vildere jeg fattede ikke hva folk sagde og jeg blev pludselig mega angst for alt. og troede faktisk jeg sku dø i kort tid til jeg kastede op i en lang tyk stråle men der var heldigvis nogen jeg kendte så de fik mig til og forstå jeg bare skulle slappe af...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan da lige komme med min:

Havde som 16 årig blandet 10 styks marzine med et par øl. Alkoholen forstærkede marzinen latterligt meget, og det endte ud i et trip hvor der var dusinvis af folk som jeg i timevis rendte rundt og snakkede med, som ikke var der.

Det tog helt op til en uge før jeg fattede at det hele havde været ægte hallucinationer som jeg havde rendt rundt og snakket med hele natten.

Meget forstyrret trip.. Gav et godt indblik i den skizofrene verden.. Scary stuff..

Junior medlem

Min værste oplevelse var nok 2. gang min bedste ven og jeg prøvede cannabis. Oven i købet skal det lige siges, at vi havde drukket en del absinth og lignende, før vi sugede vores 3 joints i os( to hash og en skunk ). Vi gik os en lille tur og efter de to første joint, fik jeg en kvalmefornemmelse og en stærk smerte i maven. På trods af det sugede vi den sidste joint i os. Dér begyndte jeg virkelig at få det dårligt! Jeg brækkede mig i lårtykke stråler og efter de fem første "bræk", følte jeg, at det var min indvolde, jeg var begyndt at brække op, hvilket det heldigvis ikke var. Jeg brækkede mig ca. i en time( konstant ). Derefter gik vi hjem og lagde os til at sove. Jeg havde de vildeste tømmermænd dagen efter. Det skal lige siges, at jeg er en dreng på 15 år.
- Cali

Titel: Re:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]