Crime skrev:
unevahno skrev:
Ro vand er ikke vigtigt i hydro.
hvis vandet ikke er meget dårligt så er det self ikke vigtigt, jeg prøver selv at argumentere for præcis det, så aner virkelig ikke hvad der skete for den formulering i min halv koger, det jeg nok prøvede at komme frem til er at RO har flere fordele med hydro
min pointe til sinsemilla er bare at RO ikke nødvendigvis gør tingene bedre eller nemmere, nogen tror at det er en stensikker forbedring og at man nøjes med hanevand, men sådan er det ikke altid, der kan både være fordele og ulemper så det skal man have i mente
det ser stadig godt ud

vildt sådan som de vokser i hydro, jeg overvejede selv at køre hydro da jeg købte ind men synes generelt folk påstår at hydro buds ikke kan hamle op med jord i smag/duft/potens, hva er din erfaring med det?
Hmmm.. mht smag, der bruger jeg noget der hedder Final Solution fra advanced hydroponics of Holland, så den smager skam fint. Mht til potens, så tog jeg røven på en af mine bekendte der ikke ved at jeg dyrker selv, og lavede en blindtest på ham. Jeg spurgte ham ikke engang selv før han sagde "Er du gal det er stærk medicin det her".. Og han er selv grower. Jeg synes også selv at det er væsentligt stærkere end det stærkeste du kan købe på staden f.eks., ville bare lige have bekræftet at det ikke var totalt placebo, så derfor fik min bekendte lige en håndfuld fra sidste høst uden han vidste det var hjemmelavet. Mht duft, så synes jeg ikke det dufter mere eller mindre end hvad man har cured det til. Det styrer man jo lidt selv, minus sortens duft osv selvfølgelig.