Hey alle sammen. Jeg beklager hvis jeg har valgt det forkerte emne at skrive den her tråd op i.
Sagen er bare den at jeg gerne vil dele ud af min erfaring og fortælle jer min historie angående den uheldige episode jeg havde med politiet for omtrent 3 måneder siden.
(BTW. Kan forekomme at jeg laver stavefejl eller lignende, bare sådan lige just in case:)
Det startede med at jeg dyrkede for mig selv i omkring 1 år nu snart. Jeg lavede højst en høst på omkring 500g, som jeg så kunne ryge på, indtil til næste høst igen, Med en 600 Watt HPS.
En dag havde jeg ca 100 gram i overskud, og besluttede mig for, at undersøge om der potentielt skulle være nogen som var interesseret i at købe det.
Så jeg besluttede mig for at snakke med nogle tilfældige i byen for at høre, om nogle skulle være interesseret i at købe det.
Tænkte på daværende tidspunkt

Så det endte med at jeg gav en person mit privat nummer så vi kunne ringes ved hvis der skulle være noget. Ca. 1 uge senere står politiet foran min hoveddør civilklædt og insisterende på at komme ind i min lejlighed, for at tjekke den ud. Eller kan ikke nøjagtigt huske deres ordvalg af begrundelsen for at komme ind. De opdager ihvertfald så mine planter, (Havde lige købt 2 parker af noget White Widow, som ca. var 5 Cm høje på daværende tidspunkt) Havde ca. 9 frø eller noget i den stil.)
De fortalte mig, at de normalt er nødsaget til at konfiskere mit telt og alt det andet diverse udstyr. Men siden jeg var ærlig og bare lukkede dem ind, nøjes de med at plukke mine planter op, også ellers bare bede mig anderkende at jeg har dyrket og skrive under på det. Også lige inden de gik sagde de, at jeg evt. kunne sælge mit udstyr, for de ville komme igen, lovede de mig ihvertfald, og en bøde. Men den bøde har jeg aldrig set skygget af siden.
Jeg ville evt. høre jer ad, hvad i tænker angående den her episode? Hvad jeg muligvis kunne have gjort anderledes i stedet for at det endte sådan her?
Og har nogen af jer oplevet at politiet faktisk kom igen? Hvis i har oplevet noget lignende?