Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle sammen. Jeg beklager hvis jeg har valgt det forkerte emne at skrive den her tråd op i. :offtopic:

Sagen er bare den at jeg gerne vil dele ud af min erfaring og fortælle jer min historie angående den uheldige episode jeg havde med politiet for omtrent 3 måneder siden.
(BTW. Kan forekomme at jeg laver stavefejl eller lignende, bare sådan lige just in case:)

Det startede med at jeg dyrkede for mig selv i omkring 1 år nu snart. Jeg lavede højst en høst på omkring 500g, som jeg så kunne ryge på, indtil til næste høst igen, Med en 600 Watt HPS.
En dag havde jeg ca 100 gram i overskud, og besluttede mig for, at undersøge om der potentielt skulle være nogen som var interesseret i at købe det.
Så jeg besluttede mig for at snakke med nogle tilfældige i byen for at høre, om nogle skulle være interesseret i at købe det.
Tænkte på daværende tidspunkt :whogives: Så det endte med at jeg gav en person mit privat nummer så vi kunne ringes ved hvis der skulle være noget. Ca. 1 uge senere står politiet foran min hoveddør civilklædt og insisterende på at komme ind i min lejlighed, for at tjekke den ud. Eller kan ikke nøjagtigt huske deres ordvalg af begrundelsen for at komme ind. De opdager ihvertfald så mine planter, (Havde lige købt 2 parker af noget White Widow, som ca. var 5 Cm høje på daværende tidspunkt) Havde ca. 9 frø eller noget i den stil.)
De fortalte mig, at de normalt er nødsaget til at konfiskere mit telt og alt det andet diverse udstyr. Men siden jeg var ærlig og bare lukkede dem ind, nøjes de med at plukke mine planter op, også ellers bare bede mig anderkende at jeg har dyrket og skrive under på det. Også lige inden de gik sagde de, at jeg evt. kunne sælge mit udstyr, for de ville komme igen, lovede de mig ihvertfald, og en bøde. Men den bøde har jeg aldrig set skygget af siden.

Jeg ville evt. høre jer ad, hvad i tænker angående den her episode? Hvad jeg muligvis kunne have gjort anderledes i stedet for at det endte sådan her?
Og har nogen af jer oplevet at politiet faktisk kom igen? Hvis i har oplevet noget lignende? :life:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ikke give dit privat nummer til en tilfældig person.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Citat:
Jeg ville evt. høre jer ad, hvad i tænker angående den her episode? Hvad jeg muligvis kunne have gjort anderledes i stedet for at det endte sådan her?

la vær med at spørge random folk om de vil købe 100 gram narko samtidig med at du giver dem din identitet?

jeg tænker at det er torskedumt, det er fængelsstraf du leger med, du har godt nok været heldig med de stupide betjente der har håndteret din sag..

du kunne i det mindste have gennemtænkt det lidt og købt et taletidskort

Dedikeret medlem

av for en historie.. :(
ring da og ryk efter bøden.. <joke>
nu siger du civil: viste de skilt eller noget?
men ja "nøjes" med at dyrke til eget forbrug! -det andet er bare uhensigtsmæssigt imho! lav ryst eller nol hvis du har lidt for meget.. :rocking: :peace:

mvh STOP

Junior medlem

Tak for jeres svar. Tænkte egentlig også det samme angående det med taletidskortet, men på daværende tidspunkt fandt jeg det bare fristende, at blive ''venner'' med vedkommende så vedkommende kunne kontakte mig hurtigt i stedet for. Men det var åbenbart en dårlige ide. Kan jeg godt se i bagklogskabens lys.

I forhold til politiet. Har nogen af jer så erfaringer med at de kommer igen for at tjekke op på, hvis jeg nu skulle dyrke igen?
STOP > de 2 civilklædte betjente viste et skidt som jeg ikke lige ydeligere kiggede på. Jeg antog såmænd bare at det skildt var real nok, tænker nok at andet ville være underligt? I tilfælde af hvis nogen skulle ha' leget politi foran min hoveddør. eller hvad ved jeg^^

Håber egentlig bare at de ikke kommer igen. Det er sådan set min største frygt. Tænker bare at hvis det skulle være tilfældet at de så kom igen. Så kunne man evt. lade vær med at åbne døren? Eller hvad siger i derude til det? Nogen som har haft erfaringer med den slags? Nu hvor politiet i princippet ved at i dyrker?

Medlem

... Og plukkede de så planterne, eller tog de dem med i potterne? Hvad med det færdige skunk du lå inde med?

Jeg synes det lugter en lille bitte smule af, at du er blevet scammet. Jeg synes i hvert fald det er mærkeligt, at du ikke har hørt mere fra dem.

Dedikeret medlem

Thealer: du bør nok dyrke med/ved/hos en ven, eller noget i den dur.. -forvent at de kommer forbi og tjekker om du stadig har gang i tomaterne, og der ka sku godt gå lœnge inden, hvis de overhovedet kommer..
de ska jo ha fyldt deres kvoter og statskassen!
-og folk der dyrker visse typer blomster er altså pisse-hamrende kriminelle! >joking< -men af latterlige politiske omstændigheder er disse "kriminelle" High Value Targets.. -så træd let, specielt når de ved besked..

et råd er f.eks ikk at have mere end 9 gram urt/ryst/nol etc hjemme!
mvh STOPTHEWARONFL :-) WERS

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]