HopIFjordeN skrev:
Hvis du gerne vil noget håndværk, skal du egentlig "bare" finde en mester, der er klar på en rod - men en rod der er blevet voksen, mere seriøs og ikke gider mere pis, hvis du forstår... Så kan du sagtens få en chance! =)
Et godt sted er at starte i praktik et sted du selv finder interessant, giver det er fair chance og viser initiativ frem for alt..
Må du køre bil?
Tak for det hurtige svar

.
Jeg har kørekort, men igen er det noget der kan forsvinde fra den ene dag til den anden med den vanvittige lovgivning der er kommet på området.
Har en stor interesse for psykologi, men omvendt er det måske nemmere at finde job som håndværker af en art så snart man har en plet(?).
Jeg har før drevet en lille hobbyvirksomhed som jeg desværre måtte afvikle fordi jeg havde travlt med uddannelse på daværende tidspunkt. Måske skulle jeg tage en uddannelse jeg
selv kan bruge i forbindelse med at starte et nyt og mere seriøst firma, så jeg kan være min egen chef i stedet.
Under alle omstændigheder har jeg ikke nogen intentioner om at stoppe med at indtage diverse rusmidler. Det har aldrig voldt mig problemer at indtage dem. Det skulle da lige være den skæbnesvangre dag hvor politiet besluttede sig for at tilsværte min straffeattest.