Fanny skrev:
CrackerJoe, når jeg læser dine indlæg ser jeg følelser, følelser, følelser - der trækker dig rundt i manegen og slår dig oven i hovedet! Hvis du vil vinde denne her krig, bliver du nød til at stoppe med at svine dig selv til, for det er dine egne svinere, der får dig ned med nakken igen og igen. Hver gang du skriver "fucking" (og det er mange gange!), tværer du sgu dig selv ud, så det eneste du har kræfter til, er at tage endnu mere af det base-stads du forbander langt væk! Det er en "ond spiral" du sætter igang i din psyke, så du ikke kan holde ud at være i dig selv. Selv-pineri er det - en flugt fra dig selv.
Så spørgsmålet er om du har tænkt dig at blive ved med at holde pistolen for din egen tinding, mens du kommer for hårdt over hvor meget du foragter dig selv, eller om du rent faktisk magter at snappe ud af dine følelsers vold, og vælge livet - dit liv?
Det had du udtrykker når du taler om dig selv, er muligvis noget du har lært af en anden. Måske din far plejede at tale sådan til dig? Men idag er du din egen bøddel. Ja, det har du faktisk været i mange år, gennem at holde liv i de destruktive følelser du nærer over for dig selv.
Tør du tilgive dig selv for alt det ondt du har gjort dig?
Tør du elske dig selv og tage imod den smerte som er dig?
Det kan blive en spændende og stærkt udviklende rejse, hvis du tager udfordringen op.
Jeg ønsker dig alt vel.
Fanny
Undskyld de sene svar, men har det med at bryde i gråd når du skriver..
Kan godt se spiralen, men en del af min hjerne forbinder basen og druk med velvære.. men basen er jo 10 sekunders flugt.
FØLELSER, FØLELSER, FØLELSER.. Hells yeah,, jeg er super sensitiv. EMOtionel som en motherfucker.
Ved godt jeg er styret af min angst og følelser og at jeg har taget stilling til det helt forkert. Distanceret mig selv ydeligere, så der bliver også bare længere og længere tilbage.
Den sidste tid har jeg dog været grænsene til psykotisk. i hvert fald i en negativ mølle.
Men jeg begyndt snappe ud af det og stoppe mig selv inden jeg lader følelserne løbe af med mig.
Min usikkerhed og sociale problemer, samt den angst jeg oplever om natten er roden til det hul jeg har gravet.
Har heldigvis droppet det der "badass" da jeg var 17, men de dårlige vaner med misbrug har hængt ved.
har lige haft et par ugers pause og ryger nu "det sidste hit".. Har planer om detox fra næste uge.