Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

I fredags havde jeg en meget uheldig oplevelse.

Jeg startede med at tage på fredags bar, og drak 3 eller 4 øl. Var hjemme klokken 16, og jeg drak først senere på aftenen igen.
Fik en 4 øl og 2x whisky før vi tog i byen. Da vi kom på diskoteket, drak jeg 2 øl og 3 shots og senere købte min ven en flaske.
Jeg kan huske at jeg hælder den første drink ned, også hælder den anden op. Det sidste jeg husker, er at jeg kommer tilbage til bordet og der ikke sidder nogen, og jeg drikker af min drink. Så har jeg nogle få glimt fra senere. Jeg var ude at danse, og har så hoppet ind i alle mulige. Så er der nogen har slået mig, hvorefter min søster fandt mig, siddende alene i vrede, med knyttede næver. Hun har så fulgt mig hjem, hvor jeg har de sygeste humør svingninger, glæde, gråd, vrede. Jeg kunne ikke gå selv. Da vi endelig kommer hjem bliver jeg puttet i seng. Senere er jeg så stået op for at gå på toilettet, også kigger min søster til mig på mit værelse men jeg er væk. Jeg ligger så inde i et skab på toilettet og min mor og min søster skal overtale mig til at komme ud. Der var meget gråd og jeg kunne ikke forstå noget. Da jeg kom ind i seng igen, kunne jeg ikke kende min mor. Der var ingen opkast eller noget.

Næste dag vågner jeg op, og jeg har ikke lyst til noget. Jeg føler mig deprimeret og tårerne triller uden grund. Virkeligheden virker fjern, som om der er et extra lag, mellem bevidsthed og virkelighed. Sanseindtryk er mildere. Ting smagere ikke så kraftigt som de plejer, musik lyder ikke så fedt som det plejer. Jeg har svært ved at smile, og jeg magter bare slet ingen ting, alt virker uoverskueligt. Igår aftes tog jeg en urin test, og den var clean for:
Opium, Benzo, Coke, Amf og THC.
Jeg har dog røget en del joints i mit liv.

Idag føler jeg mig stadigvæk deprimeret og svag. Jeg var oppe ved bageren og hændte rundstykker. Det tager 5 min hver mig tops, men det virkede stadigvæk som en stor opgave.

Jeg har sovet meget, og jeg føler det er lidt bedre, når jeg lige er vågnet, og når jeg lige har spist.

Tror I at jeg er blevet drugged, og så fald med hvilket stof?
Hvad anbefaler I at jeg gør, for at komme oven på igen?

På forhånd tak
- Dubhead

Medlem

Jeg har desuden aldrig taget andet end cannabis. Og jeg var vildt bleg igår

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Har engang haft en hjernerystelse mens jeg var fuld, der gjorde jeg nogen seriøst mærkelige ting, f.eks, lagde jeg på jorden og vrikkede som en orm og nægtede at rejse mig, og senere fortalte jeg nogen at jeg skulle ind og feste med drengerne i mikroovnen mens jeg åbnede og lukkede lågen igen og igen. Kunne det måske tænkes at du har hældt en drink for meget ned for derefter at blackoute og få en ordentlig en på hovedet i den slåskamp? Det er det eneste jeg lige kan komme på. Især når du tester negativ.

Vh

Medlem

Deus vult skrev:
Har engang haft en hjernerystelse mens jeg var fuld, der gjorde jeg nogen seriøst mærkelige ting, f.eks, lagde jeg på jorden og vrikkede som en orm og nægtede at rejse mig, og senere fortalte jeg nogen at jeg skulle ind og feste med drengerne i mikroovnen mens jeg åbnede og lukkede lågen igen og igen. Kunne det måske tænkes at du har hældt en drink for meget ned for derefter at blackoute og få en ordentlig en på hovedet i den slåskamp? Det er det eneste jeg lige kan komme på. Især når du tester negativ.

Vh

Tak for svar
Jeg synes ikke jeg gjorde det så galt mht alkohol.
Fik en enkelt slag på venstre kindben tror jeg. min hud føles bedøvet, der hvor slaget gik ind.
Dog har jeg haft hovedpine i dagene op til. Spændingshovedpine.

Tænker det kunne være noget ecstacy eller et eller andet underligt eftersom jeg fik de vilde humørsvingninger.
Min mor mente jeg havde fået noget angst der midt om natten, og at jeg gemte mig inde i skabet fordi at jeg var bange.

Admin
Brugeravatar

Jeg synes umiddelbart heller ikke, det lyder som om du har fået noget i din drink. Det er oplagt for mange at tænke sådan. Men i realiteten tror jeg, det er uhyre sjældent, der bliver puttet noget i folks drinks (der eksisterer nok ingen statistikker). Det lyder jo heller ikke som om, at nogen har udnyttet dig. Hvorfor det ikke giver nogen mening, at folk har puttet noget i din drink. Men det lyder også for mig som om, at du har slået hovedet. Eller simpelthen bare fået for meget at drikke. Alkohol kan sagtens føre til dårligt humør dagene efter. Især hvis du også har moralske tømmermænd eller ubehag over blackout. Det kommer nok til at gå over de næste par dage. Du kan jo være glad for, at der ikke skete værre ting :)

-Jimmy Carter

Medlem

Imp skrev:
Jeg synes umiddelbart heller ikke, det lyder som om du har fået noget i din drink. Det er oplagt for mange at tænke sådan. Men i realiteten tror jeg, det er uhyre sjældent, der bliver puttet noget i folks drinks (der eksisterer nok ingen statistikker). Det lyder jo heller ikke som om, at nogen har udnyttet dig. Hvorfor det ikke giver nogen mening, at folk har puttet noget i din drink. Men det lyder også for mig som om, at du har slået hovedet. Eller simpelthen bare fået for meget at drikke. Alkohol kan sagtens føre til dårligt humør dagene efter. Især hvis du også har moralske tømmermænd eller ubehag over blackout. Det kommer nok til at gå over de næste par dage. Du kan jo være glad for, at der ikke skete værre ting :)

Jeg har aldrig prøvet noget lignende. Jeg har ikke moralske tømmermænd, er bare blevet voldsomt forskrækket, og føler mig helt ved siden af mig selv. Jeg forestiller mig at der er noget serotonin eller dopamin der er blevet brændt af. Kan slet ikke smile oprigtigt, og jeg plejer ellers at være en meget glad og smilende karakter.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det du beskriver er mig bekendt fra de par gange, hvor jeg har haft seriøst alkohol blackout. Der var jeg også ved siden af mig selv i flere dage efter. Humørsvingninger, som kan være voldsomme, er ikke ualmindeligt når man er meget fuld. Der behøves ikke at være andet end alkohol indblandet. Det er et hard drug, også selvom det er en kulturel norm at sætte alkohol på en piedestal.

Medlem

Har selv oplevet noget meget lignende bare på alkohol. Opførte mig aggressiv over for de tætte folk og vidste ikke engang hvem de var... Tror det er en skam/skyld refleks som kicker ind inde i reptilhjernen når man mister kontrollen så meget. Det gør at ens selvbedrag/sløret vi alle har bliver altomfattende som en slags overlevelsesrefleks. Bestemt pinligt og skamfuldt dagen efter især fordi noget i mig godt kunne huske hvad der egenligt foregik noget af tiden, dog uden nogen egentlig vilje over det. Jeg røg en del weed i den tid og drak mig sanselæs stiv den aften så måske noget der sker i sammenslutning.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Jeg stemmer også på alkoholen! Er enig med de andre! Har lavet de vildeste ting i mine blackouts, og haft "dårlig samvittighed" mange dage efter! Slap af med sprut og shots næste gang, hold dig til øllen! Så brækker du dig, inden du bliver ligeså fuld!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ja alkohol kan godt give forbipasserende psykoser. Jeg så engang en pæn familiefar gå amok, til en helt almindelig pæn 30 års fødselsdag. Han sad og var midt i desserten (der var suppe-steg og - is menu), og så gik vandet på ham - han pissede på stolen! Herefter gav han sig til at lange ud efter sin kone, som fik en knytnæve lige i bærret (de havde vist ikke engang været uvenner! ) og herefter kastede han rundt med stole.Det fik 5-7 mænd fra selskabet til hurtigt at skyndte sig med at lægge ham ned, og en anden ringede efter politiet, som hurtigt kom og tog ham med i detentionen. Sikke en fest det var!

Jeg mener at alkohol er meget undervurderet som psykoseskabende stof. Men prøv at gå en tur ned af strøget i københavn klokken 2-3 om natten på en lørdag. Så folder folk sig så sandelig ud! Alt er glemt og gemt om mandagen, og trykket er taget ;)

Jeg tror din angst for at være blevet drugget op, gør det hele meget værre. Slap du nu bare af, spis sundt, og gå nogle lange turer. Så skal du nok komme ovenpå igen.

God bedring!

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Det lyder som alkohol. :cheers: Desværre. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]