I fredags havde jeg en meget uheldig oplevelse.
Jeg startede med at tage på fredags bar, og drak 3 eller 4 øl. Var hjemme klokken 16, og jeg drak først senere på aftenen igen. Fik en 4 øl og 2x whisky før vi tog i byen. Da vi kom på diskoteket, drak jeg 2 øl og 3 shots og senere købte min ven en flaske. Jeg kan huske at jeg hælder den første drink ned, også hælder den anden op. Det sidste jeg husker, er at jeg kommer tilbage til bordet og der ikke sidder nogen, og jeg drikker af min drink. Så har jeg nogle få glimt fra senere. Jeg var ude at danse, og har så hoppet ind i alle mulige. Så er der nogen har slået mig, hvorefter min søster fandt mig, siddende alene i vrede, med knyttede næver. Hun har så fulgt mig hjem, hvor jeg har de sygeste humør svingninger, glæde, gråd, vrede. Jeg kunne ikke gå selv. Da vi endelig kommer hjem bliver jeg puttet i seng. Senere er jeg så stået op for at gå på toilettet, også kigger min søster til mig på mit værelse men jeg er væk. Jeg ligger så inde i et skab på toilettet og min mor og min søster skal overtale mig til at komme ud. Der var meget gråd og jeg kunne ikke forstå noget. Da jeg kom ind i seng igen, kunne jeg ikke kende min mor. Der var ingen opkast eller noget.
Næste dag vågner jeg op, og jeg har ikke lyst til noget. Jeg føler mig deprimeret og tårerne triller uden grund. Virkeligheden virker fjern, som om der er et extra lag, mellem bevidsthed og virkelighed. Sanseindtryk er mildere. Ting smagere ikke så kraftigt som de plejer, musik lyder ikke så fedt som det plejer. Jeg har svært ved at smile, og jeg magter bare slet ingen ting, alt virker uoverskueligt. Igår aftes tog jeg en urin test, og den var clean for: Opium, Benzo, Coke, Amf og THC. Jeg har dog røget en del joints i mit liv.
Idag føler jeg mig stadigvæk deprimeret og svag. Jeg var oppe ved bageren og hændte rundstykker. Det tager 5 min hver mig tops, men det virkede stadigvæk som en stor opgave.
Jeg har sovet meget, og jeg føler det er lidt bedre, når jeg lige er vågnet, og når jeg lige har spist.
Tror I at jeg er blevet drugged, og så fald med hvilket stof? Hvad anbefaler I at jeg gør, for at komme oven på igen?
På forhånd tak - Dubhead
|